Apple TV Plus- ի անվճար փորձաշրջանը ժամկետը մեկ տարուց նվազում է երեք ամիս
Հուլիսի 1-ից Apple- ը Apple TV Plus- ի անվճար փորձաշրջանի տևողությունը մեկ տարուց կկրճատի ընդամենը երեք ամսվա այն հաճախորդների համար, ովքեր գնում են iPhone, iPad, Apple TV, iPod Touch կամ Mac: Չնայած գովազդի երկարության փոփոխությունը նախկինում հայտնի էր, այս շաբաթ փոփոխությունը հայտնվեց ընկերության կայքում, որն այժմ մեկ տարվա անվճար ծառայություն է առաջարկում միայն նրանց, ովքեր բաժանորդագրվում և որակավորման սարք են գնում մինչև հունիսի 30-ը:
Ինչպես նշում է CNET- ի Ջոան Սոլսմանը, մի վերլուծաբան գնահատում է, որ Apple TV Plus- ի հաշիվների 62% -ը գովազդային շրջանում է: Փորձնական ժամկետի ավարտից հետո ծառայության արժեքն ամսական $ 5 է: Այս տարվա սկզբին Apple TV Plus- ը հայտարարեց, որ իր գլխավոր թեմաներից մեկի ՝ Ted Lasso- ի երկրորդ սեզոնը պրեմիերան չի լինի միայն հուլիսի 23-ը:
Google- ի Նյու Յորք Սիթի խանութը մանրածախ կայքի մաս է
Google- ն այս շաբաթ բացում է իր առաջին մանրածախ խանութը ՝ 5000 քմ Նյու Յորքի կենտրոնում, քանի որ որոնողական հսկան ավելի շատ մուտքերը ապահովում է իր սպառողական սարքերի բիզնեսում:
Խանութը, որը բացվում է հինգշաբթի օրը Մանհեթենի Չելսի թաղամասում, գտնվում է ընկերության Նյու Յորքի կենտրոնակայանի առաջին հարկում: Այն կվաճառի Google սարքավորումները ՝ ընկերության Pixel հեռախոսներից մինչև Nest սարքավորումները և էկրաններ, և կցուցադրի ծառայություններ, այդ թվում ՝ Google Assistant- ը և Stadia- ն ՝ ընկերության հոսքային վիդեոխաղերի պլատֆորմը:
Տեղադրությունը ունի ինտերակտիվ տարրեր, ինչպիսին է ցուցահանդեսը, որտեղ հաճախորդները կարող են արտահայտություն ասել և թարգմանել այն 24 լեզուներով իրական ժամանակում ՝ օգտագործելով Google Translate- ը: Մեկ այլ ցուցահանդես թույլ է տալիս մարդկանց մտնել նեոնային լույսերով սենյակ `փորձելու գիշերային տեսողության ռեժիմը Pixel հեռախոսների ցածր լուսավորության համար:
«Մենք դա արեցինք նույն ձևավորման սկզբունքներով, որոնք մենք օգտագործում ենք մեր արտադրանքը նախագծելիս», – ասաց Ռոսը այս շաբաթ լրագրողների հետ ճեպազրույցի ժամանակ: «Դա զգայական, շոշափելի զգացողություն ունի»:
Խանութը Google- ի փորձն է `գրավել մանրածախ շուկան, որը Apple-ը փորձել է ամբողջ մոլորակի իր խանութների հետ: Apple- ի որոշ վայրեր, ինչպիսին է նրա ապակե խորանարդի ցուցափեղկերը Նյու Յորքի 5-րդ պողոտայում, համարվում են զբոսաշրջային ուղղություններ, որոնք գրավում են այցելուներ աշխարհի տարբեր անկյուններից:
Amazon- ը փորձեր է կատարել նաև ֆիզիկական մանրածախ առևտրի ոլորտում: Էլեկտրոնային առևտրի հսկան Go խանութներ ունի Սան Ֆրանցիսկոյում և այլ քաղաքներում, որոնք օգտագործում են տեսախցիկներ և սենսորներ` մարդկանցից գումարը գանձել` ավանդական դրամարկղ օգտագործելու փոխարեն: Ընկերությանը պատկանում է նաև Whole Foods մթերային խանութների ցանցը:
Google- ը հայտարարեց, որ առայժմ առողջության սահմանափակումներ է դնում, քանի որ ԱՄՆ-ն փորձում է վերականգնվել COVID-19 համաճարակից: Միանգամից խանութում թույլատրվում է սահմանափակ թվով մարդկանց, աշխատակիցները դիմակներ են կրելու և ձեռքի ախտահանող միջոցները հասանելի կլինեն ամբողջ տարածքում, ասաց Ռոզենտալը, Google- ի ուղիղ կապուղիների և անդամության փոխնախագահը:
Ռոզենթալը հրաժարվեց մեկնաբանել հետագայում Google- ի կողմից ավելի շատ խանութներ կառուցելու հնարավորությունը:
Նյու Յորքում բնակվող ճարտարապետ Սուչի Ռեդիի նախագծած «Չելսի» խանութը Google- ի մանրածախ վաճառքի առաջին փորձը չէ: Ընկերությունը pop-up խանութներ է հիմնել 2016 թվականից, երբ Google- ն առաջին անգամ թողարկեց իր Pixel հեռախոսը և ավելի լուրջ ներխուժեց սպառողական սարքավորում:
Բայց ընկերության մանրածախ ձգտումները հետ են գնում: 2013 թ.-ին Google- ը կառուցեց լեռնագնացների պարկ, որոնք նախատեսված էին ծառայել որպես լողացող ցուցասրահներ իր Google Glass ակնոցների և այլ սպառողական սարքերի համար: Նախագիծը, որը շահարկումների մոլեգնություն առաջացրեց այն բանից հետո, երբ CNET- ը հայտնաբերեց Google- ի կապը Սան Ֆրանցիսկոյի ծոցում լողացող բեռնանավի հետ, նախատեսվում էր լինել VIP- ների համար միայն տոնական, միայն հրավիրելու փորձ: Նախաձեռնությունը, ի վերջո, մերժվեց նախքան ցուցասրահների բացումը: