Կիրակի, Սեպտեմբերի 28, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

«ԵԹԵ ԲԵՄԱԴՐԻՉՆ ԱՊՐՈՒՄ Է ԻՐ ԺՈՂՈՎՐԴԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐՈՎՙ ՆՐԱ ՖԻԼՄԸ ԿԼԻՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ»

23/04/2021
- 23 Ապրիլի, 2021, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ՍՎԵՏԼԱՆԱ ԳՈՒԼՅԱՆ

Սկիզբը նախորդ համարում եւ վերջ

– Ինչպե՞ս եք ընտրում սցենարները: Եվ առհասարակ, ո՞րն է ձեզ համար լավ սցենարը:

– Դա այն գրական նյութը, թեման, տրամաբանությունը, տրամադրությունը, հուզվածությունն ու «ջերմաստիճանն» է, որը մոտ է իմ այսօրվա տրամադրությանը, իմ այսօրվա «ջերմաստիճանին»:

– Նկարահանման տեսախցիկի մեջ նայո՞ւմ եք:

– Ո՛չ: Երբե՛ք: Իմ բոլոր ֆիլմերը նկարել են երկու օպերատորՙ Սերգեյ Իսրայելյանն ու Կարեն Մեսյանը: Ես ամբողջովին վստահում եմ նրանց: Տեսախցիկի մեջ նայելու նվազագույն ցանկություն էլ չունեմ: Դրվագ կառուցելը նրա՛նց մասնագիտությունն է: Նրանք գիտեն իմ ոճը, իմ գործելու եղանակը: Ես նրանց լիովին վստահում եմ:

– Սիրո՞ւմ եք դուբլեր նկարել:

– Ոչ, փորձում եմ դրանք հնարավորինս կրճատել: Դուբլեր ինձ մոտ լինում են միայն տեխնիկական պատճառներով:

– Նկարահանումների ժամանակ ձեզ վստա՞հ եք զգում:

– Նկարահանումներին սովորաբար գալիս եմ նյութով լցված, այն բանով, ինչ որ պիտի նկարահանեմ: Բայց երբեմն հանկարծ հասկանում եմՙ մի բան այն չէ, մեկ ուրիշ բան այնպես չէ: Նկարահանումների վերջում ես կիտրոնի պես քամված եմ լինում, լիովին դատարկված: Ենթադրենք, երեւակայությանս մեջ դրվագն արդեն պատրաստ է, այսինքնՙ նկարահանված: Նկարահանումների ժամանակ պարզվում է, որ դերասանը մրսած է, ջերմում է: Դրվագը մի քիչ այլ է ստացվում: Կամ էլ սկսում եմ նկարահանել դրվագը, իսկ դեկորի ներկերը դեռ չեն չորացել: Նորից այնպես չէ, ինչպես ես էի որոշել: Դա ինձ «չորացնում է»: Ես ինձ կողոպտված եմ զգում:

– Նկարահանումներից առաջ փորձեր անո՞ւմ եք:

– Ո՛չ: Ինձ համար ավելի կարեւոր է, որ դերասաններն զգան իրենց հերոսների դրությունը, այդ վիճակն անցկացնեն իրենց միջով: Մինչեւ նկարահանումները ես շատ եմ շփվում իմ դերասանների հետ, այդ ընթացքում հասցնում ենք ամեն ինչի մասին խոսել, ճշտել հերոսների բոլոր հնարավոր վիճակները: Փորձերի անհրաժեշտություն չենք զգում ո՛չ ես, ո՛չ իմ դերասանները: Մենք այնքան ենք ապրում ապագա ֆիլմով, որ սկսում ենք «նույն օդը շնչել», մենք մոռանում ենք եղանակների եւ ոճաձեւերի մասին: Դերասաններն այնքան են մտերմանում, որ ինձ թվում էՙ եթե այդ պահին ստուգվի մեր արյունըՙ այն բոլորի մոտ նույն խմբի կլինի:

– Հոգնու՞մ եք նկարահանումների ժամանակ:

– Ո՛չ: Նկարահանումների ժամանակՙ ո՛չ: Հոգնում եմ մինչեւ նկարահանումները: Նկարահանումները սովորաբար սկսում եմ «կողոպտված» եւ դատարկված վիճակում: Մի դերասանի փոխարեն, որին շատ էի ուզում տեսնել ինչ-որ դերում, ստիպված եմ նկարել ուրիշին: Արեւ չկա, դեկորներն այն չեն: Թեեւ նկարահանումների ընթացքում աշխուժանում եմ, երկրորդ շնչառություն է բացվում:

– Եթե հանգամանքներն այնպես դասավորվեին, որ անհրաժեշտ լիներ մասնագիտությունը փոխել, ո՞րը կընտրեիք:

– Կինոն ինձ համար պարզապես մասնագիտություն չէ: Կինոն մեծ թվով մարդկանց հետ սեփական մտքերը, զգացմունքները կիսելու հնարավորություն է: Ես միշտ զգում եմ դրա կարիքը: Հավանաբար դա կլիներ մի մասնագիտություն, որն ինձ կտար այդ հնարավորությունը, գրականություն թե գեղանկարչությունՙ չգիտեմ:

– Վերջին տարիներին ձեզ ո՞ր ֆիլմն է հատկապես դուր եկել:

– Բոլորովին վերջերս կրկին դիտեցի Չարլի Չապլինի ֆիլմերը եւ նորից սիրահարվեցի դրանց: Նա ինձ ամենամոտն է: Հատկապես «Բեմեզրի լույսերը» եւ «Մեծ քաղաքի լույսերը»: Կինոյում կան անուններ, որոնց տաղանդի առջեւ գլուխ եմ խոնարհումՙ Բերգման, Ֆելինի, Տարկովսկի: Բայց նրանց մոտ ես «գեր-» կամ «թեր-» եմ տեսնում: Դա ինձ խանգարում է: Չապլինի մոտ ամեն ինչ հավասարակշռված է, ամեն ինչ կատարյալ:

– Ես գիտեմ, որ ձեր ստեղծագործական կյանքում մեծ տեղ է գրավում ձեր «երիտասարդ զավակը»ՙ Կինոդերասանի թատրոնը: Այդ թատրոնի ներկայացումներին դահլիճը միշտ լիքն է: «Թումանյանի հեքիաթները» բեմադրությունը մեծ իրադարձություն է Երեւանի մշակութային կյանքում: Այնպիսի զգացում է, որ մեր քաղաքին այդ ուրախ, հեգնական, զվարթ, ինչ-որ խայտաբղետ երեւույթն էր պակասում:

– Ամեն ինչ պարզ է: Մեր թատրոններում ինչ-որ կերպ արմատակալել է վսեմ-նրբին ոճը: Եվ հանկարծ… կարկատած վերմակ (բեմադրության մեջ միակ ձեւավորումը կարկատած վերմակն է): Մենք բոլորովին այլ ոճ ենք առաջարկումՙ միակը, անմիջականը եւ դրանով հանդերձՙ բացարձակ գեղարվեստական: Մեր դերասանները պարզապես թատրոնի աշխատողներ չեն: Նրանք մեծ, համերաշխ, ամուր ընտանիքի անդամներ են:

– Հենրիկ Մալյանի գլխավորությամբ:

– Կարելի է եւ այդպես:

– Աղասի Այվազյանի անունը հանդիպում է ձեր համարյա բոլոր ֆիլմերի մակագրերում…

– Ինձ ու Աղասի Այվազյանին կապում է ավելի մեծ բան, քան ընկերությունը: Ես եւ Աղասին անբաժան ենք դեռ Հայրենական պատերազմի ժամանակվանից: Այդ տարիներին Աղասիի հետ գործարանում խառատ էինք աշխատում: Այնտեղ պայմանները հեռու էին ռոմանտիկ լինելուց: Բայց մենք այնտեղ գտանք կուտակվածն արտահայտելու միջոցը, սկսեցինք հրատարակել ձեռագիր «ԱԼՈ» պարբերականը: Մենք ե՛ւ հեղինակ էինք, ե՛ւ խմբագիր, ե՛ւ նկարիչ: Մենք զարմանալիորեն, կես բառից իրար հասկանում էինք: Այն ժամանակ, իհարկե, նույնիսկ պատկերացնել չէինք կարող, որ միասին աշխատելու ենք կինոյում:

– Ամենաշատը մարդկային ո՞ր հատկանիշներն եք գնահատում:

– Եթե մարդ հումորի զգացում ունի, ես նրան շատ բան կներեմ:

– Ուսանողների հետ աշխատելիս հաճույք ստանո՞ւմ եք:

– Ոչ թե պարզապես հաճույք, այլ մեծագո՛ւյն հաճույք: Ես պարապուրդներ եմ ունենում, որոնք երբեմն մի քանի տարի են տեւում:

– Հենրիկ Սուրենովիչ, ինչո՞ւ է ձեր մակարդակի կինոբեմադրիչը պարապուրդներ ունենում:

– Միշտ չէ, որ պատճառներն առարկայական են: Ինչեւէ, վերադառնանք ուսանողներին: Պարապուրդների ժամանակ ես ամբողջովին մեկուսացած եմ ստեղծագործական գործընթացից: Ըստ իս, եթե մարդ գոնե մեկ անգամ գտնվել է ստեղծագործական գործընթացումՙ ցանկացած տարիքում, վեց թե 60, նա այլեւս երբեք չի կարող դրանից հրաժարվել, անկախ այն բանից, թե ինչ է անումՙ ֆիլմ է նկարահանում, նկարում է, թե երաժշտություն է գրում: Եթե ես զբաղված չեմ նկարահանման հրապարակումՙ «ստեղծագործում» եմ լսարանում, ուսանողների հետ պարապմունքների ժամանակ: Տասնյակ երիտասարդներ նստած են իմ շուրջը, եւ չորս տարվա ընթացքում մենք ստեղծագործում ենք: Նրանք ընդօրինակում են իմ փորձը, գիտելիքները, զգացմունքները: Եվ ես ոչ միայն սովորեցնում եմ նրանց, ես ինքս էլ եմ սովորում: Սովորում եմ երիտասարդությունից, որն ավելի սերտորեն, անքակտելի է կապված աշխարհին: Եվ այդ գործընթացը միաժամանակ է ընթանումՙ սովորեցնում եմ եւ սովորում: Գուցե հենց այնտեղ ապրում եմ այն զգացումները, որոնք ինձ տրված չէ որեւէ այլ տեղ ապրել: Հենց այստեղ եմ բեմադրում բոլոր այն ներկայացումները, որոնք այս կամ այն պատճառով չեմ կարողացել բեմադրել: Ես թատրոնից եմ եկել կինո: Բայց երեւակայությանս մեջ ես ստեղծեցի ուրիշ, իմ գեղեցիկ թատրոնը: Այդպիսի թատրոնում ես հաճույքով ներկայացումներ կբեմադրեի: Ես կնախընտրեի աշխատել փոքր, լավ թատրոնում, քան թե մեծ, ամենալավ կինոարվեստանոցում:

– Կարծում եմՙ չեմ սխալվի, ասելով, որ ձեր ֆիլմերում երաժշտությունը շատ կարեւոր տեղ է զբաղեցնում: Դա հատկապես նկատվում է «Հայրիկ» կինոնկարում, որը, ինչպես շատ քննադատներ գրում էին ֆիլմի առաջին ցուցադրումից հետո, հայ կինոյում նշանային դարձավ: Կինոֆիլմում հնչող երգը ստացավ իր անկախ կյանքը:

– Ըստ սցենարիՙ երգը գիտեր միայն գլխավոր հերոսի հայրը: Հենց նա էլ այն կատարում է տեսարաններից մեկում: Իրականում դիտորդները լսում են Հայրիկ Մուրադյանի ձայնը: Ընդ որում, ինչպես նա է խոստովանում, այն ծնվել է Բաղրամյան պողոտայով զբոսնելիս, նկարահանումների միջեւ ընկած ընդմիջման ժամանակ:

– Չե՞ք ափսոսում, որ ձեր աղջիկը գնաց ձեր հետքերով:

– Ո՛չ: Չեմ ափսոսում: Բայց շատ կարեւոր է, թե այդ «հետքերը» նրան ո՛ւր կհասցնեն: Նա շատ խելացի եւ զգացմունքային աղջիկ է, հումորի ուժեղ զգացումով: Շատ լավ նկարում է: Չեմ սիրում, երբ ծնողները գովում են երեխաներին: Հիմա խոսում եմ նրա մասին, ինչպես հայրըՙ դստեր, իսկ որպես կինոբեմադրիչ խոսում եմ որպես մի մարդու մասին, որն իրեն պատրաստում է աշխատանքի եւ արվեստի համար: Իսկ արվեստի աշխարհից ավելի գեղեցիկ աշխարհ չկա:

– Այժմ ինչի՞ վրա եք աշխատում:

– Արդեն վերջացել է սցենարի գրման աշխատանքը, եւ շուտով կսկսվի նախապատրաստական շրջանը: Սցենարը գրված է հիասքանչ գրող Վահան Թոթովենցի պատմվածքի հիման վրա: Դեպքը տեղի է ունենում գավառական փոքր քաղաքում, որտեղ, ինչպես մեկ կաթիլ ջրում, արտացոլվել են մինչխորհրդային Հայաստանի կենցաղն ու բարքերը: Ֆիլմի հիմքում սիրո պատմություն էՙ սովորական, եւ դրա հետ մեկտեղՙ մյուսներից ինչ-որ բանով տարբեր: Դա պատմություն է մարդու հոգեւոր գեղեցկության մասին: Հերոսի կյանքին հետեւում ենք մանկությունից մինչեւ հասունություն, ուստի, երեւի թե, այդ դերի համար պետք է երեք դերակատար վերցնել: Հերոսը ծանր մանկություն է ունեցել: Այդուհանդերձ, հասուն տարիքում էլ նա զգում է հասարակության աստիճանավորման ամենացածր աստիճանին գտնվող մարդու կյանքի դառնությունը: Կյանքը նրան միացնում է իր պես դժբախտ եւ հասարակության նույն աստիճանում գտնվող աղջկա հետ, եւ հենց նրա հետ է նա երջանկություն ու մեծ սեր գտնում: Այս ֆիլմը նման չէ մինչեւ հիմա արածս գործերին: Դա մելոդրամա չէ, ավելի շուտ մելոդրամիզմին խառնված կատակերգություն է: Ընդհանրապես, ինձ թվում է, որ Թոթովենցն ամենահետաքրքրական հայ արձակագիրն է:

– Ինչո՞վ եք բացատրում դեպի հայկական կինո երիտասարդ դերասանների ասպիսի թույլ հոսքը:

– Այո՛, ճիշտ եք: Մեր դերասանների մեջ նոր անունները, դերասանական անհատականությունները շատ քիչ են: Գուցե ես էլ եմ մեղավորՙ որպես կինոբեմադրիչ: Սակայն ինձ մոտ դերասանների խնդիրը մի քիչ այլ է: Ես դերասանների որոշակի խումբ գիտեմ, որոնք ինձ համար հետաքրքրական են, եւ ես դժվար եմ դուրս գալիս այդ հետաքրքրությունների շրջանակից: Չնայած իմ յուրաքանչյուր նոր ֆիլմում կա մի նոր, անհայտ դերասան: Իսկ «Նվագախմբի տղաները» ֆիլմում ես ու Հենրիկ Մարգարյանը, առհասարակ, 13-14 նոր, ոչ հայտնի դերասանների էինք վերցրել: Հետո նրանք բոլորը հայտնի դարձան: Ես երբեք դերասաններին չեմ ընտրում ըստ արտաքին հատկանիշների: Ես պետք է միանգամից զգամ դերասանի մտերմությունը, յուրօրինակ հարազատությունը նրա հետ: Մեր արյան բաղադրությունը պետք է նույնը լինի: Իսկ ինչ վերաբերում է առհասարակ հայ կինոյում դերասանների խնդրին, ապա, իհարկե, հայ կինոյի անցյալի հետ համեմատած, երբ նա իր առաջին քայլերն էր կատարում, ժամանակի ընթացում դերասանները դարձել են պակաս հետաքրքրական: Հետագայում կատարվեց դերասանների, ըստ իս, շատ վտանգավոր, «հայկականացում»: Դա հատկապես զգալի դարձավ 50-ական թվականներին: Դերասաններին բեղեր, մորուք էին սոսնձում, երբեմն նույնիսկ բերանը ծխամորճ էին դնում, եւ դա բավարար էր հայի կերպար ստեղծելու համար: Առաջին հայացքից ոչ մի սարսափելի բան չկա: Ի վերջո, տիպականությունը բոլոր ժամանակներում կինոյում իր որոշակի տեղն է զբաղեցրել: Բայց տիպականությունը հնարավորություն չէր տալիս դրսեւորել մեր կյանքի եւ կենցաղի ազգային ոգին:

Երիտասարդ, հիանալի դերասաններիՙ դեպի կինո գալու գործընթացը, որը սկսվեց «Պեպո» ֆիլմից եւ շարունակվեց ընդհուպ Հայրենական մեծ պատերազմը, հանկարծ ընդհատվեց, շղթայում խզում եղավ, եւ օղակները միացնելու բոլոր ջանքերն ապարդյուն էին: Իսկ հիմա ձեւականորեն ինչ-որ բան արվում է, բայց այդ բոլոր փորձերը քիչ արդյունավետ են: Կինեմատոգրաֆիստների միությունում գործում է կինոդերասանի արվեստանոց: Բոլորն աշխատում են շատ ոգեւորված, խանդավառ, նույնիսկՙ լուրջ: Բայց դա նրա՛նց լրջությունն է, այլ ոչ թե դրանով զբաղվող ինչ-որ ատյանների լրջությունը: Այդ երեխաները պարապմունքներն ավարտում են արվեստանոցումՙ ու վերջ: Նրանցով այլեւս ոչ ոք չի զբաղվում: Նրանք դառնում են «հաշմանդամ»: Ոմանց հաջողվում է նկարահանվել դրվագներում, եւ նրանց դերասանությունը դրանով ավարտվում է: Ըստ էությանՙ նրանց ապագայով ոչ ոք չի հետաքրքրվում: Ինձ թվում էՙ խնդիրը կլուծեր կինոդերասանի թատրոնը: Մենք արդեն մի քանի տարի է խոսում ենք այդ մասին, բայց գործը խոսքից այն կողմ չի անցնում: Ինչ-որ ատյաններում (անհայտ է, թե ո՛ր) այդ թեմայով խոսակցությունն ավարտվում էՙ խնդիրը բերելով սկզբնական անլուծելիության, անորոշության վիճակին: Բայց չէ՞ որ վաղը, մյուս օրը Խորեն Աբրահամյանը, Սոս Սարգսյանը, Արմեն Ջիգարխանյանը այլեւս չեն կարողանալու որոշակի տարիքի դերեր կատարել: Հենց այդ ժամանակ հայկական կինոն աղետի առջեւ կկանգնի:

– Վստահ եմՙ բազում նամակներ եք ստանում: Դրանցից հատկապես ո՞րն է ձեզ հուզել:

– Ես իսկապես շատ նամակներ եմ ստանում: Եվ դրանցից յուրաքանչյուրն ինձ համար թանկ է եւ հետաքրքրական: Թեկուզ այն բանի համար, որ այն մի մարդուց է, որը մի որոշակի պահի ինձ հետ իր մտքերով կիսվելու անհրաժեշտություն է զգացել: Վերջերս ստացածներից ես կառանձնացնեի երեքը: Մեկը մի վրդովված հանդիսատեսից էր, որին դուր չէր եկել իմ «Նահապետը»: Այն ինձ շատ անհանգստացրեց: Ես պատասխանեցի նրան, եւ նույնիսկ ուզում էի խոսակցություն ծավալել «Ֆիլմ» թերթի էջերում: Բայց ինչ-որ պատճառով այն տեղի չունեցավ: Երկրորդը բանտից էր: Դա շատ հուզական նամակ էր, որի հեղինակը գրում էր, որ «Նահապետ» ֆիլմը դիտելովՙ իր կյանքում շատ բան է հասկացել եւ ազատ արձակվելովՙ կփորձի նորովի ապրել: Նամակում այսպիսի տողեր կան. «Ֆիլմի դիտումից հետո մաքրման մեծ անհրաժեշտություն զգացի: Առաջին անգամ մոտս ծագեց մաքրման մասին միտքը: Առաջին անգամՙ բանտում անցկացրածս ութ տարվա մեջ»: Նամակն այնքան ազդեց ինձ վրա, որ ցանկացա հանդիպել այդ մարդուն: Բայց չստացվեց: Եվ երրորդըՙ մի փոքր նամակ երրորդ դասարանում սովորող մի աղջնակից: Շատ հուզիչ, սրտաշարժ նամակ էր: Ես արդեն երկար տարիներ գիրք եմ գրումՙ 33 նորավեպից բաղկացած, յուրատեսակ ֆիլմՙ թղթի վրա. նորածնի առաջին քայլերը, առաջին վիշտը, ստացած առաջին «երկուսը», առաջին սերը: Ամեն ինչ առաջին անգամ, ամեն ինչ առաջին դեմքից: Այս գրքում կփորձեմ պատասխանել այն բոլոր հարցերին, որոնք տրվել են ինձ ուղղված նամակներում:

– Շատ շնորհակալ եմ հարցազրույցի համար, Հենրիկ Սուրենովիչ: Ինձ համար շատ հետաքրքրական էր ձեզ հետ զրուցելը: Վստահ եմ, որ ընթերցողներն էլ չեն ձանձրանա:

1980 թ., Ռուսերենից թարգմանեց ԳԵՎՈՐԳ ԱՍԱՏՐՅԱՆԸ

Նկար 1. Հենրիկ Մալյան

Նկար 2. Հենրիկ Մալյան, Շառլ Ազնավուր, Սոս Սարգսյան, Ալբերտ Մկրտչյան

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ԲԱՔԱԼՅԱՆ ՍԱՖԻԵԴԻՆ. «ԲՈԼՈՐ ԳՈՐԾԵՐՍ ԲԽՈՒՄ ԵՆ ԻՄ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԻՆՔՆՈՒԹՅՈՒՆԻՑ»

Հաջորդ գրառումը

Իմ բոլոր մտքերն ուղղված են դեպի պատմության զրկանքները կրած Հայաստանը․ Ֆրանսիայի նախագահի նամակը՝ Արմեն Սարգսյանին

Համանման Հոդվածներ

26 սեպտեմբերի, 2025

Կրակոցներ ու զոհեր. հետո՞…

26/09/2025
26 սեպտեմբերի, 2025

Օրենքով եւ իրավունքով զբաղվեք

26/09/2025
26 սեպտեմբերի, 2025

Կբախվե՞ն Թուրքիան ու Իսրայելը

26/09/2025
26 սեպտեմբերի, 2025

ԱՄՆ-ին արտապատվիրակված տարածքը Աֆղանստանում

26/09/2025
Հաջորդ գրառումը

Իմ բոլոր մտքերն ուղղված են դեպի պատմության զրկանքները կրած Հայաստանը․ Ֆրանսիայի նախագահի նամակը՝ Արմեն Սարգսյանին

Արխիվ

Loading...
«Սեպտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« ՕգոստոսիՀոկտեմբերի »

Վերջին լուրեր

Միջազգային

Ֆրանսիական հետախուզական ծառայությունները դիմել են Դուրովին օգնելու Մոլդովայի կառավարությանը գրաքննել թելեգրամյան որոշակի ալիքներ

28/09/2025

Telegram-ի հիմնադիր Պավել Դուրովը հայտարարել է, որ ֆրանսիական հետախուզական ծառայությունները միջնորդի միջոցով դիմել են իրեն՝ Մոլդովայի կառավարությանն օգնելու գրաքննել թելեգրամյան...

ԿարդալDetails

Դիմումդ գրիր ու հեռացիր. դու ՀՀ-ն չես պաշտպանում. Էդմոն Մարուքյան

28/09/2025

Նիկոլի ելույթը ՄԱԿ-ում հիշեցնում էր խաբված ու օգնություն աղերսող դեռահասի խոստովանություն․ Շարմազանով

28/09/2025

Ինչի՞ տակ է ստորագրել Փաշինյանը, ինչ իրավունքով, և ո՞վ է շարունակելու գնել այս ֆարսը. Վլադիմիր Մարտիրոսյան

28/09/2025

Այս տողերը գրվել են 1907 թվականին, այլ ոչ 2025 թվականին, գրվել են հայակեր սուլթան Աբդուլ Համիդի մասին. Բալյան

28/09/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական