Երկուշաբթի, Հունիսի 9, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Քանի դեռ ոտնահարված են ուսուցչի իրավունքները, կրթության որակի բարելավման հույս չպետք է փայփայենք

11/03/2022
- 11 Մարտի, 2022, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Վերջերս ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն իր ֆբ-յան էջում  կարեւոր հարցի շուրջ գրառում էր կատարել՝ անդրադառնալով դպրոցականներ ունեցող ծնողների դրսեւորած վարքագծին ու  գործելակերպին: Մեջբերեմ մի հատված.

«Ծնողների համար վաղուց էի ուզում գրել, որպես ծնող:

Սիրելի՛ ծնողներ, մենք հաճախ բողոքում ենք դպրոցից: Այդ բողոքների արդարացիությունը չեմ ուզում քննարկել:

Ուզում եմ խոսել մեր՝ ծնողներիս հաճախ հանդիպող վարքի մասին:

Մեզնից շատերի առաջին հարցը դպրոցից տուն դարձող իրենց երեխային լինում է՝ ինչ ես ստացել: Երկրորդ հարցը՝ բա էսինչը ինչ էր ստացել: Բա ինչու էր էսինչը էսքան ստացել, իսկ դու՝ էսքան: Ու չնկատելով՝ մեր երեխաներին դարձնում ենք գնահատականի գերի, երբ ամեն ցածր ստացած միավորից հետո նրանք սկսում են սթրես ապրել, ասես կյանքի ամենակարեւոր հարցը: Կամ, որ ոչ պակաս վատ է, երեխայի ու սովորելու մեջ սկսում ենք ձեւավորել մի անհաղթահարելի հեռավորություն եւ օտարություն»:

Անդրադարձին վաղուց էի սպասում ու ոչ միայն տիկին Անդրեասյանի կողմից: Այս հարցը պետք է դառնա կրթական ոլորտն ուսումնասիրող փորձագետների, հոգեբանների, սոցիոլոգների ու, ընդհանրապես, բոլոր նրանց հետաքրքրությունների ու ուսումնասիրությունների տեսադաշտում, որոնք մտահոգված են եւ ցանկություն ունեն սատար կանգնել, նպաստել կրթական միջավայրում հանդիպող անցանկալի ու չսպասված տեղից դուրս ցցված խութերի վերացմանը:

Ինչ խոսք, ուսումնական գործընթացն իրականացվում է ոչ միայն աշակերտ-ուսուցիչ շաղկապված փոխհարաբերության շնորհիվ, այլ նաեւ կամա թե ակամա այս գործընթացի  մասնակիցները դառնում են ծնողները:

Ծնողների ներգրավվածությունն առանձնահատուկ նշանակություն ունի հենց աշակերտների հաջողության գործում: Ինչպիսին էլ լինի ընտանիքի սոցիալ-տնտեսական կարգավիճակը, միեւնույն է՝ ծնողի մասնակցությունն ուսումնական գործընթացին թողնում է աշակերտի զարգացվածության վրա արդյունավետ ազդեցություն:

Հարց է առաջանում. իսկ ծնողների ներգրավվածությունն ի՞նչ չափով եւ ինչպե՞ս պետք է իրականացնել: Այս դեպքում նրանք օգնո՞ւմ, թե՞ խանգարում են ուսումնական գործընթացի անխոչընդոտ կազմակերպումն իրականացնելու արդյունավետությանը:

Ինչպես տիկին Անդրեասյանն է նշել, իսկապես ծնողներ կան, որոնք անչափ հետաքրքրված են երեխայի գնահատականներով: Առաջին իսկ պահից մտահոգվելու ոչինչ չի նկատվում, բայց հարց է՝ նրանց նպատակը լսած բարձր գնահատակա՞նն է, թե՞ երեխայի ձեռք բերած գիտելիքի ծավալը, կատարած աշխատանքի համար արդարացի գնահատումը: 

Հիշողությունն ինձ իմ դպրոցական տարիները հասցնելով՝ հաճախ համեմատությունների է հանգեցնում դպրոցական տարեկիցներիս եւ այսօրվա նույն տարիքի դպրոցականների միջեւ:

Դարի փոփոխությունը կտրուկ փոխել է երեխաների պահանջներն ու համոզմունքները: Այսօրվա երեխան համարձակ է, աներկյուղ, գերազանց գիտի ու պաշտպանում է իր եւ իր ծնողների իրավունքները, բայց երբեմն նմանատիպ համարձակությունը, դիմացինի իրավունքների ոտնահարումը դուրս է գալիս նախատեսված սահմանագծից՝ փոքր խնդիրները դարձնելով ավելի կնճռոտ ու անլուծելի: Երբեմն նման իրավիճակներում  այդ երեխաների ծնողներն անգամ հայտնվում են սեփական երեխայի լարած թակարդում՝ թիրախավորելով ուսուցչին:

Բարձր գնահատական սիրող ծողների առջեւ չաշխատող երեխաներն իրենց վաստակած ցածր գնահատականների պատճառները թաքցնելու նպատակով ունեն արդարանալու մշակած, դյուրին ու «արդյունավետ» մեթոդներ՝ չարածի մեղքը բարդելով ուսուցչի վրա: Հիմնավորումները մեկը մեկից սրտաճմլիկ են ու «ցավ» առաջացնող. «Ես անդադար ձեռք էի բարձրացնում, բայց ոչ մի ձեւով ուսուցիչն ինձ չհարցրեց: Ես այնքան լավ պատասխանեցի դասը, բայց ուսուցիչն ինձ մտածված ցածր նշանակեց: Կամ՝ ես դասարանում միակն էի, որ ուսուցիչն ինձ անցած թեմաներից հարց տվեց ու իջեցրեց գնահատականս:»

Կարելի է անվերջ թվել մեր աշխատել չսիրող «հնարամիտների» բերած փաստերը, իսկ թե ինչ տեղի կունենա այս ամենը լսած, բայց իսկությունը չպարզած ծնողի ու դեռեւս մինչեւ կեսգիշեր դպրոցի աշխատանքները կատարող ուսուցչի միջեւ՝ աշակերտին հետաքրքիր չէ, կարեւորն այն է, որ ինքն այդ ձեւով փրկվում է ծնողի նախատինքներից:

Մեր սիրելի ծնողներին խորհուրդ կտամ հնարավորինս կապը պահեն դպրոցի հետ: Ինչպես վերը նշեցի, համեմատաբար բարձր է այն երեխաների առաջադիմությունը, որոնց ծնողները ներգրավված են կրթության գործընթացում: Սակայն այդ ներգրավվածության ընթացքում պետք է ոչ թե արգելք ու խոչընդոտ ստեղծվի բարդ ու դժվարին աշխատանք իրականացնող ուսուցչի համար, այլեւ հնարավորինս օգնի ու աջակիցը դառնա նրա կատարած աշխատանքին, որի նպատակը մեկն է՝ լուսավոր ապագա ստեղծելու համար կրթել ու դաստիարակել ուսյալ ու զարգացած սերունդ. չէ՞ որ գալիքը բոլորիս առջեւ կիրթ քաղաքացիներ ունենալու պահանջ է դրել:

ՆԱԻՐԱ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

«Ձայն՝ ինչպես հնեցված ըմպելիք»

Հաջորդ գրառումը

Մուննաթ գալուց բացի ի՞նչ կարող եք անել

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

Մուննաթ գալուց բացի ի՞նչ կարող եք անել

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Ժողովրդին բախմա՞ն եք տանում, Սուրբ Եկեղեցու բակն արյա՞մբ եք ուզում լցնել. Հայր Ասողիկ

09/06/2025

Հայաստանի Հանրապետությունում բացահայտ կերպով ահաբեկչություն է ծրագրվում՝ պետական մակարդակով. նկատում է Մայր աթոռի թանգարանների և արխիվի տնօրեն  Հայր Ասողիկ Կարապետյանը։...

ԿարդալDetails

Ըստ կառավարության՝ Փաշինյանը մեղավոր չէ, որ ոստիկանները տգետ են և ի վիճակի չեն ապահովել իրենց իսկ անվտանգությունը

09/06/2025

Հոգեկան հիվանդ…Ինչի՞ց ա, որ Վեհափառը զավակ ունի, պիտի հեռանա, դու 5000 զավակի գլուխ կերար ու չհեռացար. սքրինշոթեր

09/06/2025

Կտրիճ Ներսիսյանը պետք է ազատի Վեհարանը, Եկեղեցին պետք է ունենա նորընտիր Կաթողիկոս. Փաշինյան

09/06/2025

Ժողովրդին ոչ թե եկեղեցին պետք է վերադարձնել, այլ ժողովրդից գողացված տունը, հողը, արժանապատվությունն ու պատիվը

09/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական