Երկուշաբթի, Հունիսի 9, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

28/05/2021
- 28 Մայիսի, 2021, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԵՎԳԵՆԻ ՄԱՐԳՈԼԻՏ

Մի քանի խոսք Արման Չիլինգարյանի «Լույսի կաթիլներ» ֆիլմի մասին

Մայիսի 18-ին, Երեւանում, Կինոպարկի միաժամանակ մի քանի դահլիճներում տեղի ունեցավ հայկական նոր կինոնկարի` Արման Չիլինգարյանի «Լույսի կաթիլներ» ֆիլմի պրեմիերան:

Բեմադրիչը ֆիլմի վրա աշխատել է վեց տարի:

Գլխավոր դերերում` Սաս Սարգսյան եւ Էմմա Բաբախանյան:

Ներկայացնում ենք ՌԴ պետական ֆիլմադարանի գլխավոր արվեստագետ, կինոգետ Եվգենի Մարգոլիտի հոդվածը կինոնկարի մասին:

Ինչպես յուրաքանչյուր պատասխանատու արվեստագետ, Արման Չիլինգարյանն իր ֆիլմերում ստեղծում է աշխարհաստեղծման սեփական հայեցակարգը: Նրա երեք ինքնուրույն աշխատանքներից հետո այդ մասին կարող եմ խոսել լիակատար վստահությամբ: Եվ աշխարհաստեղծման այս պատկերի վրա ընկած է աղետի ստվերը: Ոչ միայն անմիջականորեն, ինչպես «Եվ յոթերորդ օրը» առաջին լիամետրաժ ֆիլմում: Այն նրա «Ցատկերթ» կինոնովելի հյուծող, բառացիորեն ֆիզիկապես զգացվող տապի մեջ է: Այն ամայի քաղաքը պատած ցրտի մեջ է նրա նոր ֆիլմում, որի մասին պիտի խոսեմ:

Եվ սակայն, ես ամենաքիչն եմ հակված աշխարհի նմանօրինակ ընկալումը դուրս բերել բեմադրիչի անհատականությունից: Նրա ֆիլմերում հայտնության թեմաներով ցուցամոլության նշույլ իսկ չկա (ինչին երբեմն, մեղքն ինչ թաքցնեմ, հակված է լինում փառատոնային կինոն): Հենց այդպես` աղետների շղթայով է ձեւավորվում բեմադրիչի բազմաչարչար ժողովրդի պատմությունը:

Սակայն իրավիճակի ողջ ողբերգականությամբ հանդերձ Չիլինգարյանի կինոարվեստում չկա մարդու հանդեպ աշխարհի թշնամական վերաբերմունքի զգացողությունը: Նրա ֆիլմերում բնությունը լի է գեղեցկությամբ` թեկուզեւ խիստ, երբեմն նաեւ` ահարկու: Այս ֆիլմում նույնպես աշնան թախծոտ շունչը կինոնկարին հաղորդում է թափանցիկ քնքշություն. դա ընդհանուր առմամբ տեսախցիկի հատկանիշն է նրա ֆիլմերում: Բանն այն է, որ բնությունն ապրում է իր սեփական կյանքով, այն թշնամական չէ տրամադրված մարդու նկատմամբ, այլ անտարբեր է, օտարացած է նրանից:

Այստեղից էլ քարացած քաղաքը` բեմադրիչի նոր ֆիլմում, քաղաք, որտեղ ժամանակ առ ժամանակ անջատվում է էլեկտրականությունը` մարդկանց ընկղմելով խավարի եւ ցրտի աշխարհը: Դա մարդու մոտ շփոթմունք է առաջացնում ֆիլմում մարդկանց շարժումները դանդաղեցված են, նրանք քչախոս են, պարփակված իրենց մեջ: Նրանք մրսում են:

Եթե ֆիլմի հեղինակը սահմանափակվեր այդ վիճակը արձանագրելով, ապա մենք, հնարավոր է, ստանայինք ժամանակակից Հայաստանի այսօրվա տխուր իրականության բավական արտահայտիչ ուրվապատկերը, բայց ոչ ավելին: Մինչդեռ Արման Չիլինգարյանի ֆիլմը ցրտի մասին չէ: Ընդհակառակը, այն ջերմության մասին է: Տարրական ֆիզիկական ջերմության կարիքն այստեղ փոխակերպվում է մարդկային ջերմության ծարավի այլաբանական պատկերի: Դրանով են փրկվում հերոսները: Հենց դա, այլ ոչ թե էլեկտրականության հանկարծակի անջատումն է կիսադատարկ տրոլեյբուսում ստիպում լուռ իրար գիրկ նետվել ֆիլմի հերոսներին:

Ընդհանրապես իրական կինոյի արվեստը բեմադրվող պատմություն նկարելու մեջ չէ, այլ` իրականության մեջ այն որսալու եւ դրոշմելու մեջ: Այդ ունակությանը լիովին տիրապետում է Արման Չիլինգարյանը: Այդ իսկ պատճառով նրա կինոնկարները սկզբունքորեն սակավաբառ են: Պատմությունն առաջին հերթին ծավալվում է ցուցադրության միջոցով` լարված եւ խորը: Տեսարանը, որտեղ տղան տնից հոր գնալուց հետո փորձում է վառել շարժական վառարանը հիվանդ մոր համար թեյի ջուր եռացնելու նպատակով, եւ, ի վերջո, որպես վառելափայտ կազմաքանդում է խոշոր փայտե ձին, ֆիլմ է ֆիլմի մեջ` հանկարծակի տեսանելի հասունացման պատմություն:

Բնությունը անտարբեր է մարդու հանդեպ, սակայն այդ անտարբերությունը մարդը հաղթահարում է իր իսկ գոյությամբ: Նա հաղթահարում է օտարացման սառնությունը եւ ցրում է խավարը` ուրիշին ջերմացնելու եւ դրանով իսկ տաքանալու ձգտմամբ: Նա աշխարհ է բերում իր իմաստը: Ֆիլմի ավարտին այս այլաբանությունը պատկերավոր ձեւով հանգուցալուծվում է: Երբ թատրոնում, որտեղ հեղինակը հավաքել էր իր գրեթե բոլոր հերոսներին, հերթական անգամ անջատվում է էլեկտրականությունը, եւ դահլիճն ընկղմվում է խավարի մեջ, դրա տարբեր ծայրերում մեկը մյուսի հետեւից վառվում են մոմերի լույսերը: Եվ դրանց արձագանքելով` նորից վառվում են քաղաքի շենքերի պատուհանների լույսերը:

Ներկայացման անվանումը «Հիշատակման աղոթք» է:

Ֆիլմի անվանումն է «Լույսի կաթիլներ ֆիլմ-արարք»:

Դժվար է դրա համար ավելի ճշգրիտ անվանում հորինելը:

Ռուսերենից թարգմանեց

ԼՈՒՍԻՆԵ ՂԱԼՈՒՄՅԱՆԸ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ԵՐԿՈՒ ԳԻՐՔ ԱՖՂԱՆ ԳՐՈՂԷՆ

Հաջորդ գրառումը

ՇԵՔՍՊԻՐԸՙ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ՇՆՉՈՎ

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

ՇԵՔՍՊԻՐԸՙ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ՇՆՉՈՎ

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Տեսանյութ. Հենց ոստիկանության հրապարակած տեսանյութից ակնհայտ է, որ խառնաշփոթ են ստեղծել հենց Նիկոլի շարասյան համար

08/06/2025

Ոստիկանությունը «հերքող» տեսանյութ է դրել՝ այնպիսի խորամանկ նկարագրությամբ, որ կարող է թվալ, թե Նիկոլի շառասյունը որևէ կապ չունի վթարի հետ....

ԿարդալDetails

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական