Երեքշաբթի, Դեկտեմբերի 2, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

28/05/2021
- 28 Մայիսի, 2021, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԵՎԳԵՆԻ ՄԱՐԳՈԼԻՏ

Մի քանի խոսք Արման Չիլինգարյանի «Լույսի կաթիլներ» ֆիլմի մասին

Մայիսի 18-ին, Երեւանում, Կինոպարկի միաժամանակ մի քանի դահլիճներում տեղի ունեցավ հայկական նոր կինոնկարի` Արման Չիլինգարյանի «Լույսի կաթիլներ» ֆիլմի պրեմիերան:

Բեմադրիչը ֆիլմի վրա աշխատել է վեց տարի:

Գլխավոր դերերում` Սաս Սարգսյան եւ Էմմա Բաբախանյան:

Ներկայացնում ենք ՌԴ պետական ֆիլմադարանի գլխավոր արվեստագետ, կինոգետ Եվգենի Մարգոլիտի հոդվածը կինոնկարի մասին:

Ինչպես յուրաքանչյուր պատասխանատու արվեստագետ, Արման Չիլինգարյանն իր ֆիլմերում ստեղծում է աշխարհաստեղծման սեփական հայեցակարգը: Նրա երեք ինքնուրույն աշխատանքներից հետո այդ մասին կարող եմ խոսել լիակատար վստահությամբ: Եվ աշխարհաստեղծման այս պատկերի վրա ընկած է աղետի ստվերը: Ոչ միայն անմիջականորեն, ինչպես «Եվ յոթերորդ օրը» առաջին լիամետրաժ ֆիլմում: Այն նրա «Ցատկերթ» կինոնովելի հյուծող, բառացիորեն ֆիզիկապես զգացվող տապի մեջ է: Այն ամայի քաղաքը պատած ցրտի մեջ է նրա նոր ֆիլմում, որի մասին պիտի խոսեմ:

Եվ սակայն, ես ամենաքիչն եմ հակված աշխարհի նմանօրինակ ընկալումը դուրս բերել բեմադրիչի անհատականությունից: Նրա ֆիլմերում հայտնության թեմաներով ցուցամոլության նշույլ իսկ չկա (ինչին երբեմն, մեղքն ինչ թաքցնեմ, հակված է լինում փառատոնային կինոն): Հենց այդպես` աղետների շղթայով է ձեւավորվում բեմադրիչի բազմաչարչար ժողովրդի պատմությունը:

Սակայն իրավիճակի ողջ ողբերգականությամբ հանդերձ Չիլինգարյանի կինոարվեստում չկա մարդու հանդեպ աշխարհի թշնամական վերաբերմունքի զգացողությունը: Նրա ֆիլմերում բնությունը լի է գեղեցկությամբ` թեկուզեւ խիստ, երբեմն նաեւ` ահարկու: Այս ֆիլմում նույնպես աշնան թախծոտ շունչը կինոնկարին հաղորդում է թափանցիկ քնքշություն. դա ընդհանուր առմամբ տեսախցիկի հատկանիշն է նրա ֆիլմերում: Բանն այն է, որ բնությունն ապրում է իր սեփական կյանքով, այն թշնամական չէ տրամադրված մարդու նկատմամբ, այլ անտարբեր է, օտարացած է նրանից:

Այստեղից էլ քարացած քաղաքը` բեմադրիչի նոր ֆիլմում, քաղաք, որտեղ ժամանակ առ ժամանակ անջատվում է էլեկտրականությունը` մարդկանց ընկղմելով խավարի եւ ցրտի աշխարհը: Դա մարդու մոտ շփոթմունք է առաջացնում ֆիլմում մարդկանց շարժումները դանդաղեցված են, նրանք քչախոս են, պարփակված իրենց մեջ: Նրանք մրսում են:

Եթե ֆիլմի հեղինակը սահմանափակվեր այդ վիճակը արձանագրելով, ապա մենք, հնարավոր է, ստանայինք ժամանակակից Հայաստանի այսօրվա տխուր իրականության բավական արտահայտիչ ուրվապատկերը, բայց ոչ ավելին: Մինչդեռ Արման Չիլինգարյանի ֆիլմը ցրտի մասին չէ: Ընդհակառակը, այն ջերմության մասին է: Տարրական ֆիզիկական ջերմության կարիքն այստեղ փոխակերպվում է մարդկային ջերմության ծարավի այլաբանական պատկերի: Դրանով են փրկվում հերոսները: Հենց դա, այլ ոչ թե էլեկտրականության հանկարծակի անջատումն է կիսադատարկ տրոլեյբուսում ստիպում լուռ իրար գիրկ նետվել ֆիլմի հերոսներին:

Ընդհանրապես իրական կինոյի արվեստը բեմադրվող պատմություն նկարելու մեջ չէ, այլ` իրականության մեջ այն որսալու եւ դրոշմելու մեջ: Այդ ունակությանը լիովին տիրապետում է Արման Չիլինգարյանը: Այդ իսկ պատճառով նրա կինոնկարները սկզբունքորեն սակավաբառ են: Պատմությունն առաջին հերթին ծավալվում է ցուցադրության միջոցով` լարված եւ խորը: Տեսարանը, որտեղ տղան տնից հոր գնալուց հետո փորձում է վառել շարժական վառարանը հիվանդ մոր համար թեյի ջուր եռացնելու նպատակով, եւ, ի վերջո, որպես վառելափայտ կազմաքանդում է խոշոր փայտե ձին, ֆիլմ է ֆիլմի մեջ` հանկարծակի տեսանելի հասունացման պատմություն:

Բնությունը անտարբեր է մարդու հանդեպ, սակայն այդ անտարբերությունը մարդը հաղթահարում է իր իսկ գոյությամբ: Նա հաղթահարում է օտարացման սառնությունը եւ ցրում է խավարը` ուրիշին ջերմացնելու եւ դրանով իսկ տաքանալու ձգտմամբ: Նա աշխարհ է բերում իր իմաստը: Ֆիլմի ավարտին այս այլաբանությունը պատկերավոր ձեւով հանգուցալուծվում է: Երբ թատրոնում, որտեղ հեղինակը հավաքել էր իր գրեթե բոլոր հերոսներին, հերթական անգամ անջատվում է էլեկտրականությունը, եւ դահլիճն ընկղմվում է խավարի մեջ, դրա տարբեր ծայրերում մեկը մյուսի հետեւից վառվում են մոմերի լույսերը: Եվ դրանց արձագանքելով` նորից վառվում են քաղաքի շենքերի պատուհանների լույսերը:

Ներկայացման անվանումը «Հիշատակման աղոթք» է:

Ֆիլմի անվանումն է «Լույսի կաթիլներ ֆիլմ-արարք»:

Դժվար է դրա համար ավելի ճշգրիտ անվանում հորինելը:

Ռուսերենից թարգմանեց

ԼՈՒՍԻՆԵ ՂԱԼՈՒՄՅԱՆԸ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ԵՐԿՈՒ ԳԻՐՔ ԱՖՂԱՆ ԳՐՈՂԷՆ

Հաջորդ գրառումը

ՇԵՔՍՊԻՐԸՙ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ՇՆՉՈՎ

Համանման Հոդվածներ

28 նոյեմբերի, 2025

Թոշակառուներ, առա՞ջ…

28/11/2025
21 նոյեմբերի, 2025

Տարեդարձդ շնորհավո՛ր

21/11/2025
Newly elected chairman of the Armenakan-Ramkavar Liberal Party Hakob Avetikyan guest in Friday press club
21 նոյեմբերի, 2025

Հեղափոխությունը մի՛շտ չարիք է

21/11/2025
21 նոյեմբերի, 2025

Ո՛չ ընդդիմությունն է «սրբազան կով», ո՛չ իշխանությունը

21/11/2025
Հաջորդ գրառումը

ՇԵՔՍՊԻՐԸՙ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴԱԿԱՆ ՇՆՉՈՎ

logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2025 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական