Ուրբաթ, Հոկտեմբերի 24, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ԹԵԼ-ԱՎԻՎԸ ԵՎ ԷՐ-ՌԻԱԴԸ ՎԵՐԱԾՆՈՒՄ ԵՆ ԲԱՂԴԱԴԻ ԵՐԿԱԹՈՒՂԻՆ

03/11/2017
- 03 Նոյեմբերի, 2017, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Պ.Ք.

Նոր երթուղին կարող է դառնալ Սուեզի այլընտրանքը

Հոկտեմբերի 24-ին սաուդյան արքայազն Մոհամմադ բին Սալմանը հայտարարեց Հորդանանի ու Եգիպտոսի սահմանագծին NЕОМ արդյունաբերական եւ գործարար կենտրոն ստեղծելու նախագծի մասին: Այն կկառուցվի Կարմիր ծովի եւ Աքաբա ծոցի ափին, ինչը ենթադրում է Սուեզի ջրանցքի փոխադրական հնարավորությունների օգտագործում: Նախաձեռնության պաշտոնական նպատակը Սաուդյան Արաբիայի պետբյուջեի կախման նվազեցումն է նավթային եկամուտներից: Պատահական չէ, որ քաղաքի հայեցակարգը կառուցվում է քամու եւ արեւի էներգիայի օգտագործման վրա:

«NЕОМ-ը գտնվում է աշխարհի խոշորագույն մայրուղիների վրա: Իր ռազմավարական դիրքի շնորհիվ քաղաքը մոտ ժամանակներս կդառնա Ասիան, Եվրոպան եւ Աֆրիկան միացնող կցակետ», հայտարարել է սաուդցի գահաժառանգ իշխանը, որի խոսքը մեջբերում է Reuters գործակալությունը:

NЕОМ նախագծի գործադիր տնօրեն է նշանակված գերմանացի գործարար Կլաուս Քլայնֆելդը, որն անցյալում եղել է Siemens AG-ի եւ Citigroup-ի ղեկավարներից մեկը: Նոր քաղաքի արժեքը գնահատվում է 500 մլրդ դոլար: 26,5 հազար քառ. կմ մակերեսով տարածքում կտեղաբաշխվեն էներգետիկայի, ջրային ռեսուրսների, կենսատեխնոլոգիայի, սննդարդյունաբերության, թվային արտադրությունների, ԶԼՄ-ների եւ զվարճանքի օբյեկտներ:

Ֆինանսական տեսակետից խնդիրը անչափ բարդ է նույնիսկ Էր-Ռիադի համար, որը սեպտեմբերին 12,5 մլրդ դոլար պարտատոմսեր վաճառեց բյուջեի պակասորդը փակելու համար: Այնպես որ NЕОМ-ը արտաքին ներդրումներից կախված կլինի ավելի մեծ չափով, քան սաուդյան որեւէ այլ նախագիծ: Ի դեպ, Amazon-ը, Alibaba-ն եւ Airbus SE-ը արդեն բանակցություններ են սկսել սաուդցիների հետ:

Էր-Ռիադը 2017-ի ամռանը Եգիպտոսից գնեց Տիրան եւ Սանաֆիր կղզիները, որոնք Կարմիր ծովը անջատում են Աքաբայի ծոցից:

Եգիպտական Mobtada հրատարակության բնորոշմամբ, «Տիրան եւ Սանաֆիր կղզիները ռազմավարական նշանակություն ունեն եւ կարեւոր միջանցք են դեպի Հորդանանի Աքաբա եւ Իսրայելի Էյլաթ նավահանգիստները»:

Այսինքն, քաղաքական եւ տնտեսական առումներով NЕОМ-ը ձեռնտու է Իսրայելին եւ Հորդանանին, բայց թուլացնում է Սուեզի ջրանցքի տարանցման մենաշնորհը, քանի որ մեծացնում է միջազգային ներդրողների հետաքրքրությունը Էլաթ-Աշդոդ երկաթգծի նկատմամբ: Հատկանշական է, որ «Իսրայել-Քուվեյթ» եւ «Իսրայել-Սաուդյան Արաբիա» երկաթգծերի դեպքում հաղորդակցությունները գրեթե պատրաստ են: Մնում է երկաթգծի տեղամասեր կառուցել Հորդանանի տարածքում:

Դեռ հարյուր տարի առաջ օսմանյան կառավարությունը այդ գծի կառուցուցումը սկսել էր, Գերմանիայի օգնությամբ, Բաղդադի երկաթուղու շրջանակներում, բայց աշխատանքը դադարեցվել էր Փարիզի եւ Լոնդոնի ջանքերով, որոնք հաղթել էին կայզերական Գերմանիային: Սակայն Վերսալի կոնֆերանսում Մեծ Բրիտանիայի վարչապետ Դեվիդ Լլոյդ Ջորջը եւ Ֆրանսիայի նախագահ Ժորժ Կլեմանսոն այդպես էլ համաձայնության չէին եկել բաժնեմասերի հարցում: Քիրքուկի հետ կապված նավթային վեճը բաժանել էր նրանց: Ուստի Առաջին աշխարհամարտից մինչեւ «արաբական գարուն» նախագիծը մոռացության էր մատնվել բոլորի կողմից, բացի հայերից, որոնք տասնյակ հազարավոր երիտասարդներ էին կորցրել Առաջին աշխարհամարտում:

Միայն 2015-ին Shanghai International Port Group-ը հաղթեց Հայֆայի նոր նավահանգստի կառուցման մրցույթում, որը ըստ Nikkei Asian Review գործարար հրատարակության, պարտավոր է շահագործման հանձնել միչեւ 2021 թվականը: Իսկ ս.թ. հոկտեմբերին Իսրայելի տրանսպորտի նախարար Իսրայել Կացը Ճապոնիային առաջարկեց մասնակցել հրեական պետության ենթակառույցային նախագծերին:

Իսրայել Կացը վերոհիշյալ հրատարակությանն ասել է. «Այս նախաձեռնությունը այլընտրանք կստեղծի Արեւելք-Արեւմուտք բեռնափոխադրումների համար, այլընտրական երթուղի, որը կլինի ավելի կարճ, արագընթաց, ապահովՙ նկատի ունենալով իրանական վտանգը Պարսից ծոցում, Օրմուզի նեղուցում եւ Կարմիր ծովում»: Այսպիսին է սաուդյան NЕОМ նախագծի եւ դեպի Իսրայել-արաբական աշխարհ երկաթգծի կապը: Թել-Ավիվը եւ Էր-Ռիադը Բաղդադի երկաթուղին վերածնում ենՙ Չինաստանի եւ Եվրոմիության հետ դաշն կնքած:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ԲԱՐԶԱՆԻՆ ՀԵՌԱՆՈՒՄ Է ԵՎ ՄՆՈՒՄ

Հաջորդ գրառումը

ՅՈՒՆԵՍԿՕ. ԻՆՉՈ՞Ւ ԵՆ ՀԵՌԱՆՈՒՄ ԱՄՆ-Ն ՈՒ ԻՍՐԱՅԵԼԸ

Համանման Հոդվածներ

24 հոկտեմբերի, 2025

Խոսքն ու խրատը չեն կարող տեղ հասնել

24/10/2025
24 հոկտեմբերի, 2025

Մարդիկ հոգնել են առճակատումից

24/10/2025
24 հոկտեմբերի, 2025

Անկարան եվ Ադրբեջանի ու Իսրայելի միջեւ սողացող դաշինքը

24/10/2025
24 հոկտեմբերի, 2025

Հայաստանի ընդդիմությունը կորցրեց իր խորհրդանշական դեմքերից մեկին

24/10/2025
Հաջորդ գրառումը

ՅՈՒՆԵՍԿՕ. ԻՆՉՈ՞Ւ ԵՆ ՀԵՌԱՆՈՒՄ ԱՄՆ-Ն ՈՒ ԻՍՐԱՅԵԼԸ

Արխիվ

Loading...
«Հոկտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« ՍեպտեմբերիՆոյեմբերի »

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Սամվել Կարապետյանի քրեական հետապնդման մեջ կա քաղաքական մոտիվացիա. դա ակնհայտ է. Դանիել Իոաննիսյան

24/10/2025

«Իրազեկ քաղաքացիների միավորում» ՀԿ ծարագրերի համակարգող Դանիել Իոաննիսյանը, որն ընկալվում է  որպես իշխանական իրավապաշտպան, համոզմունք է հայտնել, որ գործարար, բարերար...

ԿարդալDetails

Ուղիղ. ՀՀ ԱԺ ութերորդ գումարման տասներորդ նստաշրջանի արտահերթ նիստ – 24.10.2025

24/10/2025

Սա իշխող քաղաքական ուժի ղեկավարի կողմից Եկեղեցին պառակտելու հերթական փորձ է` հակաօրինական ու հակաեկեղեցական իր բոլոր դրսևորումներով. հայտարարություն

24/10/2025

Վարչական դատարանը մերժել է Էդմոն Մարուկյանի միջնորդությունը. թիվ 1299-Ն որոշումը ուժի մեջ կմտնի 2025 թվականի նոյեմբերի 1-ից

24/10/2025

Նպատակը ոչ թե արդարադատություն իրականացումն է, այլ՝ Մասիսի ընդդիմադիր համայնքապետին ընտրություններից առաջ մեկուսացնելը. Գոհար Մելոյան

24/10/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական