Կիրակի, Հունիսի 8, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ԵՐԵՎԱՆԻ ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ՍԱԿԱԳԻՆԸ ԿԴԱՌՆԱ 150 ԴՐԱՄ

19/07/2013
- ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Հուլիս, 2013
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԱՐԱ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ

Նոր սակագինը կգործի հուլիսի 20-ից

Երեւանի քաղաքապետի խորհրդական Ալիկ Գեւորգյանը եւ տրանսպորտի վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյանը երեկ Երեւանի քաղաքապետարանում տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսի ժամանակ հայտնեցին, որ հուլիսի 20-ից միկրոավտոբուսային եւ ավտոբուսային երթուղիների սակագինը կդառնա 150 դրամ` ներկայիս 100 դրամի փոխարեն, իսկ տրոլեյբուսներինը` 100 դրամ, գործող 50 դրամի փոխարեն:

Պատճառաբանելով 50 դրամով հասարակական տրանսպորտի թանկացումըՙ Ալիկ Գեւորգյանը հայտնեց, որ երթուղիները սպասարկող կազմակերպությունները հայտեր են ներկայացրել սակագնի բարձրացման համար` պատճառաբանելով վառելիքի, պահեստամասերի, քսայուղերի թանկացումը: Տրանսպորտի վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյանն էլ տեղեկացրեց, որ հայտերը սկսվել են ներկայացվել հուլիսի 4-ից:

Տնտեսվարողների մի մասը միայն առաջարկել էր վերանայել սակագինը, մյուսները ներկայացրել էին սակագների իրենց հաշվարկները` առաջարկելով սակագինը սահմանել 140-200 դրամ: Նա նաեւ նշեց, որ այս հարցը վերջին տարիներին պարբերաբար բարձրացվել է, իսկ այս տարվա հուլիսից, երբ ուղեւորահոսքը կտրուկ նվազեց, տնտեսվարողները արդեն հայտեր ներկայացրին սակագնի բարձրացման համար: Ըստ Հենրիկ Նավասարդյանիՙ ելնելով նորմատիվային մեծություններից, շուկայական արժեքներից, քաղաքապետարանի մրցութային հանձնաժողովը որոշեց սակագինը բարձրացնել 50 դրամով, գտնելով, որ 100 դրամով թանկացնելու հայտերի մեջ նշված շատ ցուցանիշներ ուռճացված են, եւ ճիշտ տնտեսվարման դեպքում կարող են շահույթով աշխատել: «Այլ տարբերակ չունենք», ասաց վարչության պետը:

«Ազգի» առաջին հարցը, ուղղված տրանսպորտի վարչության պետին, այն էր, թե սակագների բարձրացումը կփոխի՞ հասարարակական տրանսպորտի սպասարկման որակը, թե՞ ուղեւորները դարձյալ ժամերով կսպասեն իրենց անհրաժեշտ ավտոբուսին կամ միկրոավտոբուսին: Հենրիկ Նավասարդյանն ասաց, որ սակագնի բարձրացման դեպքում անպայման կխստացվի վերահսկողությունը տնտեսվարողների նկատմամբ` կապված ավոտբուսների եւ միկրոավտոբուսների չվացուցակների պահպանման, դրանց տեխնիկական վիճակի եւ այլ հարցերի հետ:

Ալիկ Գեւորգյանն ավելացրեց, որ բոլոր տնտեսվարողների մասնակցությամբ տեղի է ունենալու խորհրդակցություն, որտեղ բոլոր այդ հարցերը խստորեն քննարկելու են, եւ դրվելու են բարձր պահանջներ: Սակայն իրականացվող քայլերի արդյունքներն անմիջապես չեն լինի, այլՙ աստիճանաբար:

Մեր մյուս հարցն առնչվում էր միկրոավտոբուսային երթուղիները ավտոբուսայինով փոխելուն: «Շուրջ 30 երթուղիներում պետք է սկսեին շահագործվել ավտոբուսներ, ինչը տեղի չի ունեցել, սակագնի բարձրացումը որքանո՞վ կնպաստի ավտոբուսային երթուղիների ավելացմանը»: Հենրիկ Նավասարդյանն ասաց, որ շատ տնտեսվարողներ դիմել են նոր ավտոբուսների ձեռքբերման համար բանկերից վարկեր ստանալուն, սակայն մերժվել են, քանի որ բանկերը ռիսկային են համարել նրանց գործունեությունը: Վարչության պետի հավաստմամբՙ սակագնի բարձրացումը երաշխիք կլինի, որ վարկերը տրամադրեն ավտոբուսները ձեռք բերելու համար: Միեւնույն ժամանակ, Հենրիկ Նավասարդյանը հավաստիացրեց, որ մինչեւ տարեվերջ Հայաստան կբերվեն եւ Երեւանի երթուղիներում կսկսվեն շահագործվել եւս 100 նոր ավտոբուսներ: Նա կարեւոր խնդիր համարեց D կարգի վարորդական վկայական ունեցող վարորդների պակասը եւ նշեց, որ սակագնի բարձրացմամբ հնարավորություն կառաջանա նման կարգ ունեցող վարորդներին ընդգրկելու այս ոլորտում աշխատանքի:

«Որքա՞ն է կազմում միկրոավտոբուսով 1 ուղեւորի փոխադրման ինքնարժեքը» հարցին Հենրիկ Նավասարդյանը պատասախանեց, որ իրենց հաշվարկների հիման վրա կազմում է 144,8 դրամ, ինչը նշանակում է, որ շահութաբերությունը կարողանում են ապահովել գերբեռնված փոխադրումների հաշվին:

«Մինչեւ այժմ վնասո՞վ են աշխատել երթուղիները» հարցին «Իսարմ» ընկերության ներկայացուցիչ Պատվական Միհրանյանը պատասխանեց, որ ընկերությունը 2005-ին ուներ 5 երթուղի, որոնցից 1-ը փակվեց, քանի որ ոչ շահութաբեր էր, եւ իրենք դեռեւս 2008-ից դիմում են սակագնի վերանայման համար: Եթե սակագինը մնա նույնը, ապա հնարավոր չի լինի այլ երթուղիները եւս սպասարկել, եւ դրանք նույնպես կփակվեն: «Ուրեմն ոտքո՞վ երթեւեկենք», հարցադրում արեց նա:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱԳԱՂԹԸ` ՄՇԱԿՎԱԾ ՈՒ ՀԱՆՑԱՎՈՐ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»

Հաջորդ գրառումը

ՆՍԵՄԱՑՎԵՑ ՀՐԱՉՅԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆԸ, ԲԱՅՑ ԱՌԱՋԻՆ ՀԵՐԹԻՆՙ ՈՐՏԵ՞Ղ

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Եվրոպայի ռաբբիների  70-րդ համաժողովը գումարվելու է նոյեմբերի 3-6-ը Բաքվում

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

ՆՍԵՄԱՑՎԵՑ ՀՐԱՉՅԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆԸ, ԲԱՅՑ ԱՌԱՋԻՆ ՀԵՐԹԻՆՙ ՈՐՏԵ՞Ղ

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Նազելի Բաղդասարյանը դեռ չի՞ հերքել, որ Նիկոլ Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը. հայտնում է քաղաքական...

ԿարդալDetails

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025

Ջերմաստիճանը կբարձրանա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական