Երկուշաբթի, Հոկտեմբերի 13, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ԵՐԵՎԱՆԻ ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ՍԱԿԱԳԻՆԸ ԿԴԱՌՆԱ 150 ԴՐԱՄ

19/07/2013
- ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Հուլիս, 2013
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԱՐԱ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ

Նոր սակագինը կգործի հուլիսի 20-ից

Երեւանի քաղաքապետի խորհրդական Ալիկ Գեւորգյանը եւ տրանսպորտի վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյանը երեկ Երեւանի քաղաքապետարանում տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսի ժամանակ հայտնեցին, որ հուլիսի 20-ից միկրոավտոբուսային եւ ավտոբուսային երթուղիների սակագինը կդառնա 150 դրամ` ներկայիս 100 դրամի փոխարեն, իսկ տրոլեյբուսներինը` 100 դրամ, գործող 50 դրամի փոխարեն:

Պատճառաբանելով 50 դրամով հասարակական տրանսպորտի թանկացումըՙ Ալիկ Գեւորգյանը հայտնեց, որ երթուղիները սպասարկող կազմակերպությունները հայտեր են ներկայացրել սակագնի բարձրացման համար` պատճառաբանելով վառելիքի, պահեստամասերի, քսայուղերի թանկացումը: Տրանսպորտի վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյանն էլ տեղեկացրեց, որ հայտերը սկսվել են ներկայացվել հուլիսի 4-ից:

Տնտեսվարողների մի մասը միայն առաջարկել էր վերանայել սակագինը, մյուսները ներկայացրել էին սակագների իրենց հաշվարկները` առաջարկելով սակագինը սահմանել 140-200 դրամ: Նա նաեւ նշեց, որ այս հարցը վերջին տարիներին պարբերաբար բարձրացվել է, իսկ այս տարվա հուլիսից, երբ ուղեւորահոսքը կտրուկ նվազեց, տնտեսվարողները արդեն հայտեր ներկայացրին սակագնի բարձրացման համար: Ըստ Հենրիկ Նավասարդյանիՙ ելնելով նորմատիվային մեծություններից, շուկայական արժեքներից, քաղաքապետարանի մրցութային հանձնաժողովը որոշեց սակագինը բարձրացնել 50 դրամով, գտնելով, որ 100 դրամով թանկացնելու հայտերի մեջ նշված շատ ցուցանիշներ ուռճացված են, եւ ճիշտ տնտեսվարման դեպքում կարող են շահույթով աշխատել: «Այլ տարբերակ չունենք», ասաց վարչության պետը:

«Ազգի» առաջին հարցը, ուղղված տրանսպորտի վարչության պետին, այն էր, թե սակագների բարձրացումը կփոխի՞ հասարարակական տրանսպորտի սպասարկման որակը, թե՞ ուղեւորները դարձյալ ժամերով կսպասեն իրենց անհրաժեշտ ավտոբուսին կամ միկրոավտոբուսին: Հենրիկ Նավասարդյանն ասաց, որ սակագնի բարձրացման դեպքում անպայման կխստացվի վերահսկողությունը տնտեսվարողների նկատմամբ` կապված ավոտբուսների եւ միկրոավտոբուսների չվացուցակների պահպանման, դրանց տեխնիկական վիճակի եւ այլ հարցերի հետ:

Ալիկ Գեւորգյանն ավելացրեց, որ բոլոր տնտեսվարողների մասնակցությամբ տեղի է ունենալու խորհրդակցություն, որտեղ բոլոր այդ հարցերը խստորեն քննարկելու են, եւ դրվելու են բարձր պահանջներ: Սակայն իրականացվող քայլերի արդյունքներն անմիջապես չեն լինի, այլՙ աստիճանաբար:

Մեր մյուս հարցն առնչվում էր միկրոավտոբուսային երթուղիները ավտոբուսայինով փոխելուն: «Շուրջ 30 երթուղիներում պետք է սկսեին շահագործվել ավտոբուսներ, ինչը տեղի չի ունեցել, սակագնի բարձրացումը որքանո՞վ կնպաստի ավտոբուսային երթուղիների ավելացմանը»: Հենրիկ Նավասարդյանն ասաց, որ շատ տնտեսվարողներ դիմել են նոր ավտոբուսների ձեռքբերման համար բանկերից վարկեր ստանալուն, սակայն մերժվել են, քանի որ բանկերը ռիսկային են համարել նրանց գործունեությունը: Վարչության պետի հավաստմամբՙ սակագնի բարձրացումը երաշխիք կլինի, որ վարկերը տրամադրեն ավտոբուսները ձեռք բերելու համար: Միեւնույն ժամանակ, Հենրիկ Նավասարդյանը հավաստիացրեց, որ մինչեւ տարեվերջ Հայաստան կբերվեն եւ Երեւանի երթուղիներում կսկսվեն շահագործվել եւս 100 նոր ավտոբուսներ: Նա կարեւոր խնդիր համարեց D կարգի վարորդական վկայական ունեցող վարորդների պակասը եւ նշեց, որ սակագնի բարձրացմամբ հնարավորություն կառաջանա նման կարգ ունեցող վարորդներին ընդգրկելու այս ոլորտում աշխատանքի:

«Որքա՞ն է կազմում միկրոավտոբուսով 1 ուղեւորի փոխադրման ինքնարժեքը» հարցին Հենրիկ Նավասարդյանը պատասախանեց, որ իրենց հաշվարկների հիման վրա կազմում է 144,8 դրամ, ինչը նշանակում է, որ շահութաբերությունը կարողանում են ապահովել գերբեռնված փոխադրումների հաշվին:

«Մինչեւ այժմ վնասո՞վ են աշխատել երթուղիները» հարցին «Իսարմ» ընկերության ներկայացուցիչ Պատվական Միհրանյանը պատասխանեց, որ ընկերությունը 2005-ին ուներ 5 երթուղի, որոնցից 1-ը փակվեց, քանի որ ոչ շահութաբեր էր, եւ իրենք դեռեւս 2008-ից դիմում են սակագնի վերանայման համար: Եթե սակագինը մնա նույնը, ապա հնարավոր չի լինի այլ երթուղիները եւս սպասարկել, եւ դրանք նույնպես կփակվեն: «Ուրեմն ոտքո՞վ երթեւեկենք», հարցադրում արեց նա:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՑ ԱՐՏԱԳԱՂԹԸ` ՄՇԱԿՎԱԾ ՈՒ ՀԱՆՑԱՎՈՐ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»

Հաջորդ գրառումը

ՆՍԵՄԱՑՎԵՑ ՀՐԱՉՅԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆԸ, ԲԱՅՑ ԱՌԱՋԻՆ ՀԵՐԹԻՆՙ ՈՐՏԵ՞Ղ

Համանման Հոդվածներ

10 հոկտեմբերի, 2025

Երբ դատական համակարգը գործում է արդար

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Ընդարմացում

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

 Աքսել Ֆիշերի պաշտպանական կողմի ցանկությունը դատավարության ձգձգումն է

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Թյուրքական պետությունների կազմակերպության 12-րդ գագաթնաժողովի ուղերձները

10/10/2025
Հաջորդ գրառումը

ՆՍԵՄԱՑՎԵՑ ՀՐԱՉՅԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆԸ, ԲԱՅՑ ԱՌԱՋԻՆ ՀԵՐԹԻՆՙ ՈՐՏԵ՞Ղ

Արխիվ

Loading...
«Հոկտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« ՍեպտեմբերիՆոյեմբերի »

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Սուտը մեռնի՞- 6. Լևոն Զուրաբյան

13/10/2025

ՍՈւՏԸ ՄԵՌՆԻ՞- 6: Ի պատասխան Նիկոլ Փաշինյանի «Մի րոպե մի բան ասեմ-6»-ին:

ԿարդալDetails

Ոսկին մտնում էր Հայաստան, հետո գնում էր այլ երկիր. դրա ազդեցությունը մեր տնտեսական աճի վրա զրոյական էր. Պապոյան

13/10/2025

Ողջունում եմ Հայաստանում թուրքական ներդրումները. մենք էլ այնտեղ կարող ենք ներդրումներ անել, երբ սահմանը բացվի. Պապոյան

13/10/2025

Ամերիկյան կողմի հետ կքննարկենք «TRIPP»-ի ներդրումային ծրագիրը, նաև ԱՄՆ խոշոր ընկերությունների ներդրումային ծրագրերը Հայաստանում. Պապոյան

13/10/2025

Երևանում փոշու ամենաբարձր կոնցենտրացիաները դիտվել են հոկտեմբերի 9-ին, Նուբարաշենում ծծմբի երկօքսիդի չափը գերազանցվել է 3 անգամ

13/10/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական