Կիրակի, Հունիսի 8, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Պատրիկ Մալաքյան. «Եթե առերեսվենք մեր խնդիրներին, կլուծե՛նք դրանք»

18/02/2022
- 18 Փետրվարի, 2022, ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Մշակույթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Ֆրանսահայ ռեժիսոր Պատրիկ Մալաքյանը վերջին տարիներին հաճախ է գալիս Հայաստան՝ ներգրավված լինելով տարբեր մշակութային նախագծերում: Նա ծնվել է 1963 թվականին Բուլոն-Բիլանկուրում, որդին է հանրաճանաչ կինոբեմադրիչ Անրի Վեռնյոյի (Աշոտ Մալաքյան, 1920-2002) եւ կինոխմբագիր, դերասանուհի Ֆրանսուազ Բոնոյի (1939-2018): ԱՄՆ-ի Հարթֆորդի համալսարանում ուսանելուց եւ զինվորական ծառայությունից հետո Պատրիկ Մալաքյանը դարձել է ռեժիսորի ընթերակա: Իր առաջին կարճամետրաժ ֆիլմը նկարահանել է 1991 թվականին, իսկ երեք տարի անց՝ «Ինչո՞ւ է մայրիկն իմ անկողնում» լիամետրաժ կինոնկարը: Նկարահանել է դրվագներ 10 հեռուստատեսային ֆիլմաշարերում, հանդես եկել նաեւ որպես արտադրիչ, սցենարիստ եւ դերասան մի քանի հեռուստասերիալներում:

Պատրիկի հետ իմ զրույցը տեղի ունեցավ անցյալ տարվա նոյեմբերի 1-ին, Երեւանում՝ Անրի Վեռնոյի 100-ամյակին նվիրված կինոյի հիմնախնդիրներին նվիրված միջազգային գիտաժողովից հետո, որը կայացավ անցած հոկտեմբերի 29-31-ին, Երեւանում:

***

-Պատրի՛կ, որպես կինոռեժիսոր, ի՞նչ կասես քո շարժանկարների մասին:

-Դրանք հեռուստաֆիլմեր են: Դրանց ստեղծումը որոշակի պահանջներ ունի, որոնք պետք է հասկանալ: Դա նշանակում է, որ դրանք ամբողջությամբ քո ֆիլմերը չեն: Պետք է մտնես ցանց, իսկ յուրաքանչյուր ցանց տարբեր կերպ է աշխատում, տարբեր բաներ է ընդունում, այնպես որ դու պետք է հարմարվես՝ հեռուստատեսության համար ուղղորդվելու: Սրա լավ կողմն այն է, որ թույլ է տալիս ուսումնասիրել տարբեր ոճեր: Նկարահանել եմ թրիլերներ, կատակերգություններ, գիտաֆանտաստիկա: Մի անգամ տասը դրվագ եմ ստեղծել Կանադայում հեռարձակվող մի հեռուստասերիալի համար, եւ ես բավական ազատ եմ եղել դրանք նկարահանելիս: Եվ քանի որ ամենաշատ դրվագներ ես էի նկարահանում, կարող էի որոշ կանոններ կիրառել, ուստի այդ տասը դրվագներից յուրաքանչյուրը տարբեր ձեւերով բեմադրեցի: Մի դրվագում տեսախցիկը երբեք չի շարժվում, մեկ այլ դրվագում, անկախ նկարահանման նյութից, տեսախցիկը շարժվում է: Ես փորձարարություն էի անում, ինչը մարտահրավեր էր նետում իմ ստեղծագործությանը: Եվ ես կարծում եմ, որ որպես արվեստագետ, հատկապես երբ աշխատում ես հեռուստատեսությունում, միշտ պետք է մարտահրավեր նետես քո ստեղծագործությանը: Ես միշտ կարծել եմ, որ սահմանափակումները ստեղծագործական էներգիայի աներեւակայելի լավ աղբյուրներ են:

-Բացարձակապե՛ս: Մենք դա կարող ենք տեսնել խորհրդային կինոյի, իրանական կինոյի օրինակով…

-Յուրաքանչյուր կինոյի, որովհետեւ միշտ լինում է մի պահ, երբ ռեժիսորը կամ սցենարիստը առերեսվելու է պրոդյուսերի հետ, եւ ինչ էլ որ լինի, ինչքան էլ հարուստ լինի արտադրիչը, նա կասի՝ ո՛չ, սա շատ թանկ է: Այս նախադասությունը մարտահրավեր է նետում քո ստեղծագործությանը, երբ սկսում ես մտածել՝ դե լավ, ի՞նչ պիտի անեմ, կարող եմ հրաժարվել սրանից, բայց դա կարեւոր է, ես կնկարահանեմ դա, բայց ավելի քիչ գումարով:

-Ձեր հայրը երբեւէ ձեզ խորհուրդներ տվե՞լ է ձեր ֆիլմերի համար:

-Երբե՛ք: Նա երբեք ինձ չէր օգնի: Բեմադրիչի ընթերակայի իմ ողջ կարիերան անցել է առանց նրա: Իսկ երբ առաջին անգամ հանդիպում էի մարդկանց, որոնք ինձ աշխատանքի էին ընդունում, դա տեղի էր ունենում ոչ թե իմ ազգանվան համար, այլ քանի որ նրանք գնահատում էին ինձ: Հետո, անշուշտ, իմանում էին, որ հայրս Անրի Վեռնոյն է, բայց արդեն ուշ էր լինում: Առաջին տպավորությունն արդեն ստեղծված էր լինում, եւ ինձ աշխատանքի էին ընդունում այն բանի համար, ինչին ես ընդունակ եմ: Երբ ես նկարահանեցի առաջին ֆիլմս, հայրս ինձ չօգնեց:

-Ենթադրում եմ, որ ձեր Վեռնոյ ազգանունը անձնագրով նորից Մալաքյան դարձնելով՝ նույնպես հետամուտ եք եղել նույն խնդրին՝ ողջ կյանքը չանցկացնել նշանավոր հոր հովանու ներքո:

-Ոչ, քանի որ երբ դա արեցի, ես 18 տարեկան էի, շատ երիտասարդ՝ կարիերայի մասին մտածելու համար: Ես դա արեցի՝ պարզապես ինքս հասկանալու համար, պարզելու համար, թե շրջապատս ինձ ընկալում է որպես իմ հոր որդո՞ւ, թե՞ մեկ այլ անձի:

-Իսկ ձեր քույրերն ու եղբայրը նո՞ւյնպես Վեռնոյ են:

-Քույրս՝ Սոֆին, ինձ հետ միաժամանակ վերականգնեց Մալաքյան ազգանունը: Մյուսների համար դժվար էր, նրանք ամեն ինչ փորձել են, փորձել են գրվել Վեռնոյ, քանի որ, կարծում եմ, այդպիսով նրանք ցանկացել են ցույց տալ մարդկանց, որ հպարտ են այդ անունով: Երբ հայրս մահացավ, Սեւանը 13 տարեկան էր, իսկ Գայանեն՝ 8, այնպես որ իրականում նրանք այնքան էլ լավ չեն ճանաչել հորս, նաեւ այդ ժամանակ հայրս այլեւս այնքան էլ հայտնի չէր: Այսպիսով, Սեւանը տարբեր ազգանուններ է կրել. հիմա, կարծում եմ, նա Մալաքյան է:

-Մենք տեսնում ենք ձեր սերտ կապերը ֆրանսահայ համայնքում, ինչպես նաեւ ձեր ներգրավվածությունը Հայաստանի որոշ մշակութային ծրագրերում: Ձեր քույրերն ու եղբայրը նո՞ւյնպես ունեն հայկական հետաքրքրություններ:

-Ոչ իմ չափ: Մենք բոլորս ունենք մեր ուղին, մեր անհատականությունը: Ես սիրում եմ փոխանցել գիտելիքներ, ժառանգություն եւ որոշեցի գնալ հայկական ճանապարհով: Իմ եղբայրն ու քույրերն այլ գործերով են զբաղվում. Սոֆին անասնաբույժ է, օգնում է մարդկանց՝ օգնելով նրանց կենդանիներին, Սեւանը զբաղվում է երաժշտությամբ, իսկ Գայանեն դերասանուհի է:

-Որպես կինոպատմաբան՝ ես կցանկանայի ստուգել որոշ փաստեր Վեռնոյի կենսագրությունից: Կարդացել եմ, որ «Մայրիկից» առաջ նա մտադիր էր նկարահանել Կլեման Լեպիդիսի «Հայերը» եւ Ֆրանց Վերֆելի «Մուսա լեռան քառասուն օրը» գրքերը: Ճի՞շտ է, որ Անրի Տրուայան է Վեռնոյին հուշել Վերֆելի վեպի էկրանավորման գաղափարը:

-Կա «Մուսա լեռան» սցենարը, որը գրել են Տրուայան եւ Վեռնոյը: Ի դեպ, ես այն կարդացել եմ ընդամենը երկու շաբաթ առաջ

-Ի՞նչ եք կարծում, այդ սցենարը կարո՞ղ է նկարահանվել: Իհարկե, որոշ վերանայումներով:

-Ո՛չ, եւ կասեմ՝ ինչու: Միշտ կարծել եմ, որ եթե ֆիլմ ես նկարում մեկ այլ երկրի պատմությունից, մեկ այլ երկրի մասին, ապա քո հերոսը պետք է լինի քո՛ երկրից, որպեսզի հետաքրքրի քո ժողովրդին: Եվ ես դրանում համոզվեցի «Մուսա լեռան քառասուն օրը» կարդալուց հետո:

-Բայց «Մուսա լեռան» գլխավոր հերոսուհին՝ Ժյուլիետը, ֆրանսուհի է:

-Այո, եւ նրա ամուսինը ապրում է Ֆրանսիայում, որը վերադառնում է իր երկիրը, բայց այսքանը դեռ բավարար չէ: Շատ աշխատանք է պետք անել. խնդիրն այն է, որ հենց դիպչես կոնկրետ պատմական փաստերին՝ շատ դժվար կլինի դրանք վիպականացնել, շեղվել իրականում տեղի ունեցածից: «Մուսա լեռան» ֆիլմի գլխավոր հերոսը կարող է լինել հայերին փրկած նավի նավապետը: Կարծում էի, որ այս կերպ կարելի է պատմության մեջ բերել ֆրանսիացի հերոսի, բայց նրա կյանքն իրականում հետաքրքրական չէ: Եվ քանի որ նա իսկապես գոյություն է ունեցել, ես չեմ կարող նրա մասին ինչ-որ բաներ հորինել: Ես միշտ որպես օրինակ եմ բերում «Վերջին սամուրայը» Թոմ Կրուզի մասնակցությամբ, քանի որ այդ ֆիլմը տեղի է ունենում Ճապոնիայի իրական պատմության մեջ, բայց սյուժեն ամբողջությամբ հորինված է: Եվ կարծում եմ, որ «Մուսա լեռան քառասուն օրը» նկարահանելիս դժվար է ինչ-որ բան հորինել: Եթե ես ինչ-որ բան հորինեմ, գիտեմ, որ ամեն հայ կգա ինձ մոտ ու կասի՝ ես գիտեմ, որ այդպիսի բան չի եղել, եւ այլն: Ուստի այնպես, ինչպես գրված է կինոսցենարը, չի կարող ֆիլմ դառնալ:

-Անրի Վեռնոյն իր վաղ կարիերայի ընթացքում հանդիպել է կինոյի հիմնադիրներից Լուի Լյումիերին եւ հարցազրույց է վարել Փարիզի «Յառաջ» թերթի համար: Կա՞ արդյոք Անրի Վեռնոյի լուսանկար Լուի Լյումիերի հետ:

-Գաղափար չունեմ:

-Շատ լավ կլինի, եթե մի օր գտնվի:

-Կարող եմ պատկերացնել:

-Հայտնի է, որ Անրի Վեռնոյի առաջին ֆիլմը հայ գրող եւ պետական գործիչ Ավետիս Ահարոնյանի հուղարկավորության նկարահանումն էր: Կա՞ դրա թվային պատճենը:

-Չկա: Հենց հիմա Ֆրանսիայում մի մարդ նպատակադրվել է թողարկել հորս 34 ֆիլմերը՝ վերամշակված, թվայնացրած վիճակում, ներառյալ բոլոր կարճամետրաժները, որոնց որոնմամբ նա զբաղվում է հիմա: Այնպես որ, հուսով ենք, որ մի օր կգտնենք նաեւ այդ առաջին ֆիլմը:

-Մտադիր չե՞ք մի հատորով ի մի բերել Վեռնոյի բոլոր հոդվածները, այդ թվում՝ նրա առաջին գրվածքները հայկական հարցի մասին:

-Ո՛չ: Ես հավերժացնում եմ հորս հիշատակը, փորձում եմ ցուցադրել նրա ֆիլմերը, բայց իմ կյանքը նվիրված չէ նրան: Այդպես լինել չի կարող: Ես ունեմ նրա ֆիլմերի բոլոր որմազդերը, ամեն անգամ դրանց բնագրերը տեսնելով՝ գնում եմ ու վերանորոգում, բայց ոչ մեկն իմ տանը չէ: Ես գնահատում եմ, երբ մարդիկ գտնում են հորս գրած վաղ հոդվածները, բայց ես ինքս երբեք հետազոտություն չեմ արել: Երբ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում Վեռնոյի 100-ամյակին նվիրված համերգ եղավ, ինձ մոտեցան մի երկու հոգի եւ ասացին, որ ուզում են հորս մասին մեծ գիրք գրել: Ես, իհարկե, կօգնեմ նրանց, շատ բաներ կանեմ, բայց չեմ ուզում ինքս դրդել մարդկանց:

-Վեռնոյի մահից հետո ֆրանսիական մի թերթ գրեց. «Նրա ֆիլմերը կդիտեն մեր թոռները»: Ի՞նչ եք կարծում, հիմա դա տեղի՞ է ունենում:

-Այո՛: Ոչ թե բոլոր 34 ֆիլմերը, այլ դրանցից առնվազն հինգը միշտ կցուցադրվեն, եւ երիտասարդները կդիտեն դրանք: Ես վստահ եմ, որ հիմա, երբ մենք վերականգնում ու տեխնիկապես կատարելագործում ենք նրա բոլոր աշխատանքները, մի քանի այլ ֆիլմեր նույնպես հանդիսատեսը կբացահայտի: Վեռնոյի ստեղծագործության մեջ առկա են այնպիսի էկլեկտիկ ֆիլմեր, որ դրանցից մի քանիսը նորից կարող են բացահայտվել:

-Հատկապես եթե որոշ սեւ-սպիտակ կինոնկարներ դառնան գունավոր:

-Այո՛, դա այսօր միակ ճանապարհն է: Ես չեմ ուզում, որ հորս կարիերան ավարտվի փառատոներով, երբ դիտողների մեջ լինեն միայն տասը հոգի, միայն մասնագետներ:

-Մարսելի հրապարակներից մեկը կրում է Անրի Վեռնոյի անունը: Նրա արձանը կա՞ այնտեղ:

-Այլեւս չկա: Որոշ ժամանակ այնտեղ տեղադրված էր հայ քանդակագործ Թորոս Ռասթկլենյանի ստեղծած Վեռնոյի դիմաքանդակը, կարմիր գույնով, որը հիշեցնում էր հայերի արյունը, բայց ցավոք, ապրիլի 23-ին, այն վնասվեց: Հետաքրքրական է, ո՞վ արեց դա… Եվ քանի որ այն վնասեցին երկու անգամ, Մարսելի քաղաքային խորհուրդը որոշեց հանել այն: Քանդակագործի կինը այն հետ տարավ ամուսնու արվեստանոցը, որի կենտրոնում էլ այն կանգնած է այսօր: Ամեն անգամ, երբ Թորոսի կինը այցելուներ է ընդունում, հատկապես երեխաների (քանի որ շատ աշխատանք է կատարում՝ ամուսնու հիշատակը վառ պահելու համար), էքսկուրսիան նա սկսում է այս քանդակից:

-Որպես հայազգի անձ, որքանո՞վ եք ձեր ազգային ժառանգությունը փոխանցում ձեր դուստրերին:

-Ես ոչինչ չեմ անում ստիպելով: Դա անձնական ճանապարհ է, որը մարդ ինքը պիտի անցնի: Բացի այդ, նրանք ոչ թե իմ, այլ իմ կնոջ աղջիկներն են, թեեւ ապրում են մեզ հետ: Իհարկե, նրանք ճանաչում են հորս, վերջին հինգ տարիների ընթացքում նրանք ինձ հետ են եղել Մարսելի հայկական բազմաթիվ միջոցառումների ժամանակ, նրանցից մեկը՝ ամենափոքրը, արդեն ինձ հետ եկել է Հայաստան, այնպես որ նրանք կարող են հասկանալ, իմանալ եւ գուցե մի օր կունենան ավելի շատ հետաքրքրություններ, որոնց նրանք կարող են հետամուտ լինել: Այդ իսկ պատճառով աղջիկներս (հետաքրքրական է, քանի որ նրանք հրեաներ են) ունեն Հայոց ցեղասպանության գիտակցությունը, ինչը երիտասարդների համար անսովոր է, եւ գիտեմ, որ նրանք դա փոխանցում են իրենց ընկերներին:

-Վերջին անգամ, երբ մենք հանդիպեցինք, եկել էիք բոլորովին այլ նախագծով՝ թատրոնով:

-Հայաստանում ես ունեմ մեկը, որին շատ եմ սիրում՝ բեմադրիչ, պարուսույց Արման Ջուլհակյանը: Վերջին յոթ տարիներին մենք համագործակցում ենք, ես մշտապես փորձում եմ օգնել եւ առաջ մղել նրա նոր նախագծերը: Անցած անգամ այստեղ էի Արմանի բեմադրած «#44» խորեոգրաֆիկ ներկայացման առթիվ, որը պատմում է վերջին պատերազմի մասին: Իրոք, շատ հուզիչ բալետ էր: Որոշ ժամանակ անց Արմանն ասաց, որ այլեւս չի ուզում դրանով զբաղվել, բայց ես ասացի, որ շարունակի՝ ընդամենը դիտանկյունը փոխելով: Այսօր այս բալետը ոչ միայն Հայաստանի 44-օրյա պատերազմի, այլեւ մոր, պատերազմ գնացող երեխաներ ունենալու մասին է: Ակնհայտորեն սարսափելի է, երբ դա քեզ հետ է պատահում, բայց մեկ քայլ հեռանալով՝ տեսնում ես, որ դա տեղի է ունենում ամենուրեք աշխարհում, որ դու ստեղծել ես մի գործ, որը խոսում է բոլորի հետ: Այսպիսով, դու կարող ես փոխել քո տեսակետը եւ դա անել՝ առանց ինքդ քեզ վրա ներազդելու: Հիմա Արմանը սկսել է մտածել այս կերպ: Այնպես որ, այո՛, ես շատ եմ զբաղվում այստեղի արվեստով, յոթ տարի առաջ սիրահարվեցի Արմանի դպրոցին՝ Նորքի «Հայորդյաց տուն» մշակութային կենտրոնին եւ ամեն ինչ կանեմ՝ նրանց օգնելու համար:

-Երեկ համաժողովի ժամանակ ասացիք, որ հայ մշակույթն այնքան հզոր է, որ կարող է լինել մեր պայքարի գործիքներից մեկը: -Այսինքն՝ ովքեր ենք մենք, ի՛նչ ենք կարող տալ աշխարհին, որպեսզի աշխարհը կարողանա գալ եւ այստեղից մարդկանց տանել՝ իրենց հետ աշխատելու: Մեր խնդիրն այն է, որ մենք ուզում ենք գոյություն ունենալ: Մենք դեռ ցանկանում ենք լինել: Իհարկե, ասում են, որ շատերն են լքում Հայաստանը, ոմանք էլ ասում են, թե Հայաստանը մեռնում է: Ո՛չ, ո՛չ, ո՛չ, Հայաստանը չի՛ մեռնում, պարզապես Հայաստանը կանգնած է շատ հսկայական խնդրի առաջ, բայց մենք պետք է առերեսվենք դրան: Նկատել եմ, որ Հայաստանում կա առկա խնդիրները չտեսնել տալու միտում: Մինչդեռ եթե մենք առերեսվենք մեր խնդիրներին՝ կլուծենք դրանք, իսկ դրանք թաքցնելով, «գորգի տակ դնելով»՝ հարցերն ավելի կվատթարանան: Իսկ մեր արվեստը, զբոսաշրջությունը, արհեստները, նաեւ այս նոր զարգացած գինու արտադրությունը հսկայական գործոններ են, որոնք մեզ շատ են հաջողվում: Մենք պետք է կարողանանք օգտվել դրանից, Հայաստանի կառավարությունը պետք է գիտակցի դա եւ այդ ոլորտներին աջակցի ամեն կերպ եւ բոլոր հնարավոր միջոցներով…

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Աշոտ Մելքոնյան. «Ներկայիս կարեւորագույն խնդիրը պատմության դասերի յուրացումն է»

Հաջորդ գրառումը

15-ամեայ Ակսել Բակունցի նորայայտ պատմուածքը

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

15-ամեայ Ակսել Բակունցի նորայայտ պատմուածքը

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Նազելի Բաղդասարյանը դեռ չի՞ հերքել, որ Նիկոլ Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը. հայտնում է քաղաքական...

ԿարդալDetails

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025

Ջերմաստիճանը կբարձրանա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական