Շաբաթ, Նոյեմբերի 15, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Ի ՀՈՒՇ. Ռեգիմանտաս Ադոմայտիս    (1937-2022)

01/07/2022
- 01 Հուլիսի, 2022, ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Մշակույթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Վիլնյուսում 85 տարեկան հասակում վախճանվել է թատրոնի եւ կինոյի լիտվացի հանրահայտ դերասան, Լիտվական ԽՍՀ եւ ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Ռեգիմանտաս Ադոմայտիսը: Նրա հիշարժան դերակատարումները մի շարք ֆիլմերում («Ոչ ոք չէր ուզում մեռնել», «Սատանայի հարսնացուն», «Սերգեյ Լազո», «Արեւելյան միջանցք, «Այդ քաղցր բառը՝ ազատություն», «Կապույտ թռչուն», «Վթար», «Կյնաքը հիասքանչ է», «Ամերիկյան ողբերգություն», «Միրաժ») նրան դասել են լիտվական կինոյի պատմության մեծագույն դերասանների շարքը:

Մեզ համար հատկանշական է, որ Ադոմայտիսը նկարահանվել է նաեւ հայկական երկու կինոնկարում՝ հայ կինոյի համար դժվարին ժամանակներում: 1993-ին նա հանդես է եկել Ալեքսանդր Քաջվորյանի «Հին աստվածներ», իսկ 2002-ին՝ Լյուդմիլա Սահակյանցի «Նախաշեմին» կինոնկարներում: Հատկապես հիշարժան է վերջին ֆիլմում Ադոմայտիսի մարմնավորած խելագար հանճարը, որին ոմանք նույնացնում են Կոմիտաս Վարդապետի հետ, մինչդեռ նա հավաքական կերպար է:

2012-ին Ադոմայտիսը լիտվական պատվիրակության կազմում վերջին անգամ եղավ Հայաստանում՝ «Արմմոնո» միջազգային թատերական 10-րդ ամենամյա փառատոնի շրջանակում: Այդ օրերին նա պարգեւատրվեց Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի հուշամեդալով, Ստանիսլավսկու անվան ռուսական պետական դրամատիկական թատրոնում տեղի ունեցավ նրա ստեղծագործական երեկոն, որի ընթացքում դերասանը հանդես եկավ իր մենախոսություններով եւ պատմեց իր ստեղծագործական ուղու մասին: «Նարեկացի» արվեստի միությունում ցուցադրվեց Լյուդմիլա Սահակյանցի «Նախաշեմին» կինոնկարն Ադոմայտիսի ներկայությամբ: Ֆիլմը ներկայացնելու հաճելի առիթն ունեցավ տողերիս հեղինակը (տե՛ս լուսանկարը): Ինչպես միշտ, Ռեգիմանտաս Ադոմայտիսն այս անգամ եւս մեծագույն ակնածանքով խոսեց հայ ժողովրդի եւ Հայաստանի, նրա հետ ունեցած իր հոգեհարազատության մասին…

Ա. Բ.

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հաջորդ գրառումը

«Արմմոնո» Ռոմեո եւ Ջուլիետ… այս անգամ ոչ Շեքսպիրինը

Համանման Հոդվածներ

Մշակութային

Երբ Նյութը սկսում է խոսել․ հարցազրույց քանդակագործ Հայկ Հովհաննիսյանի հետ

14/11/2025
Ազգային

Ուկրաինայի Տերնոպոլի մարզում հայտնաբերվել է 414 տարեկան բացառիկ հայկական հուշարձան

14/11/2025
14 նոյեմբերի, 2025

Ի պաշտպանություն ՌԱԿ ավանդապահ քաղաքականության

14/11/2025
14 նոյեմբերի, 2025

ՕՖ-ՕՖ…

14/11/2025
Հաջորդ գրառումը

«Արմմոնո» Ռոմեո եւ Ջուլիետ... այս անգամ ոչ Շեքսպիրինը

logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2025 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական