Երեկ «Մեդիա կենտրոնում» Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի առողջապահական ծառայությունների հետազոտման եւ զարգացման կենտրոնը Հայ կամավորների միության հետ կազմակերպել էր քննարկում Հայաստանում ծխախոտային արտադրատեսակների գովազդի ու վաճառքի թեմայով:
Քննարկման ընթացքում ընդգծվեց խնդիրը, որ երեխաների համար նախատեսված վայրերի մոտ տեղադրված են խաղային մեքենաներ, որոնցով հնարավոր է ծխախոտ շահել: Ծխախոտի անուղղակի քարոզչություն կա նաեւ հեռուստասերիալներում:
Հայ կամավորների միության անդամ Անահիտ Բախշյանն ասաց, որ ծխախոտի անուղղակի խթանման մեկ այլ տարատեսակ է հայտնի մարդկանց հրապարակային ծխելը. «Եվ ինձ համար շատ տհաճ է, որ այսպես կոչված շոու-բիզնեսում կան մարդիկ, ովքեր իրենց օրինակով պրոպագանդում են ոչ առողջ ապրելակերպ»:
Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպությունը մայիսի 31-ը հռչակել է ծխախոտի դեմ պայքարի միջազգային օր, այս տարի այդ օրը նվիրված էր ծխախոտային արտադրատեսակների գովազդի, վաճառքի խթանման ու հովանավորության արգելքին:
Ներկայումս վաճառքի կետերում ծխախոտի գովազդն արգելված չէ, եւ հիմա դրան ուղղված նախագիծ է պատրաստվում առողջապահության նախարարությունում:
Իսկ փաստաբան Արփինե Եղիկյանը նշեց, որ խնդիրը ոչ թե օրենսդրության բացերի մեջ է, այլ դրա կիրառման, քանի որ իրականում օրենքով սահմանված խիստ պատիժներ էլ կան:
Այնուամենայնիվ, ծխախոտի գովազդի, վաճառքի խթանման եւ հովանավորության մի շարք տարբերակներ Հայաստանում դեռեւս չեն կանոնակարգվում, ինչի հետեւանքով աճում են ծխախոտի ուղակի ու անուղղակի գովազդի եւ վաճառքի խթանման դեպքերը: