Հինգշաբթի, Հունիսի 19, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Թատերական փառատոներից ու պրեմիերաներից…. մինչեւ ռուսներ

23/06/2023
- 23 Հունիսի, 2023, ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Վերլուծություն, Քաղաքականություն
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Քովիդից հետո մեր թատրոնները երկրորդ շունչ են ստացել:

Մեկը մյուսի հետեւից՝ նոր ներկայացումներ, հյուրախաղեր, փառատոներ…

Մայիսի 24-ին Մոսկվայում բացվեց Չեխովյան փառատոնը, որն աշխարհի լավագույն թատերական փառատոների եռյակում է: Այն կտեւի մինչեւ օգոստոսի 20-ը: Համազգային թատրոնից Նարինե Գրիգորյանին «Տագանկա» թատրոնը հրավիրել էր բեմադրելու «Մու-մուն»: Նարինեն հայկական բեմադրական թիմի՝ բեմանկարչուհի Վիկտորյա Հովհաննիսյանի, խորեոգրաֆ Յուրի Կոստանյանի  հետ է իրականացրել «Մու-մուն», որի պրեմիերան տեղի է ունեցել մայիսի 25-ին:

Հունիսի առաջին օրերին էլ Թբիլիսիի Ռուսթավելու անվան վրացական եւ Պետրոս Ադամյանի անվան հայկական թատրոններում է պրեմիերա եղել: Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտակական կոմեդիայի թատորնի գլխավոր ռեժիսոր Հակոբ Ղազանչյանը բեմադրել է դրամատուրգ Մարո Մադոյանի «Ապրիր, քանի դեռ ապրում ես» պիեսը:
Ռուսթավելու անվան թատրոնը դեռ քովիդից առաջ էր Հակոբ Ղազանչյանին հրավիրել Թբիլիսի՝ ներկայացում բեմադրելու: Ադամյանի անվան թատրոնից եւս հրավեր է ստացվել, եւ Ղազանչյանը նույն պիեսը Ռուսթավելու անվան թատրոնում բեմադրել է վրացերեն, հայկական թատրոնում՝ բնագրով՝ հայերեն:

Ներկայացումների տեսագրությունները վկայում են, որ պրեմիերաներն անցել են մեծ ոգեւորությամբ: Վրացի հանդիսատեսը գոհ է մնացել հայ ռեժիսորի բեմադրած հայկական պիեսից, որն ադապտացվել է վրացական բեմի համար:

Ստանիսլավսկու անվան ռուսական դրամատիկական թատրոնը նոր թատերաշրջանում 10 պրեմիերա է ունեցել, նաեւ մեկնել հյուրախաղերի, մասնակցել փառատոների:

Դերասանները նոր են վերադարձել Մոսկվայից, որտեղ «Գարդենիա» ներկայացումով մասնակցել են Չեխովյան փառատոնին: Ի դեպ, Հայաստանն այս փառատոնին արդեն 3-րդ անգամ է մասնակցում:

Ռուս հանդիսատեսն ու թատերական պրոֆեսիոնալ խմբերը անհամբերությամբ են սպասում հայ դերասանների հյուրախաղերին ու ելույթներին՝ վստահ, որ որակյալ թատրոն են տեսնելու: «Գարդենիան» նրանք տեսել են 4 տարբեր թատերախմբերի ներկայացմամբ, բայց Գոռ Մարգարյանի բեմադրությամբ  Երեւանի Ստանիսլավսկու անվան թատրոնի դերասանների խաղն են ամենից շատ հավանել: Ի դեպ, «Գարդենիան» հայկական թատերախումբը խաղացել է նաեւ Բելառուսում, Տաշքենդում, Սանկտ-Պետերբուրգում, իսկ Վորոնեժ քաղաքում անցկացվող «Պլատոնյան» փառատոնին մերոնք երկու ներկայացումով են հանդես եկել:

«Մենք դժվար ժամանակներում ենք ապրում, եւ հեղինակավոր փառատոներին մասնակցելը, մրցանակներ բերելը նպաստում է, որ մեր երկրի վարկանիշը բարձրանա, իսկ մենք դրա կարիքը շատ ունենք: Մոսկվայում, Վախթանգովի անվան թատրոնում  մրցանակ ստացանք, որից շատ  ոգեւորվեցինք: Ստանիսլավսկու անվան թատրոնը Ռուսաստանի սահմաններից դուրս գործող ռուսական թատրոնների մեջ ճանաչվեց լավագույնը: Այս մրցանակը հիմնված է բացառապես օտարալեզու հանդիսատեսի գնահատականների վրա: Մոտ օրերս  մեկնելու ենք Ռուսաստանի երկու տարբեր քաղաքներ, նորից ենք մասնակցելու փառատոների: Այնպես որ, թատրոնը միշտ լավ մարզավիճակում է ու հազիվ է հասցնում հյուրախաղերի ու փառատոների արանքում հանգստանալ»,-պատմեց Ստանիսլավսկու անվան ռուսական դրամատիկական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Կարեն Ներսիսյանը:

Հայաստանում Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնը միակ օտարալեզու բեմահարթակն է, այն էլ ստեղծվել է դեռ խորհրդային տարիներին՝ հեռավոր 1937-ին: Պարզ է, որ այդ ժամանակաշրջանում ռուսերենի, ռուսական մշակույթի քարոզչություն էր իրականացվում, սակայն հետագա տարիներին այս բեմը դարձավ համաշխարհային եւ հայ դասականների ստեղծագործությունները ներկայացնելու հարթակ, շուտով կլրանա 100 տարին, ինչ այս թատրոնը պահպանում է այդ ավանդույթները եւ որպես օտարալեզու բեմ՝ չունի մրցակից:

Մեր օրերում, երբ ռուսաֆոբիան մարդկանց մտքերից սողոսկել է նաեւ հանրային ու քաղաքական ոլորտներ, սկսում ես մտածել՝ հանկարծ Ստանիսլավսկու անվան թատրոնն էլ չփակեն կամ միացնեն, ասենք, ԵՊՀ ռուսական բանասիրության ֆակուլտետին: Ի՞նչ կա որ, հիմա ամենայն աբսուրդի ու անտրամաբանականի ժամանակներ են:

Այն, որ թատերական հարուստ ավանդույթներ ու հազարամյա կենսագրություն ունեցող Հայաստանում վերջին 100 տարվա ընթացքում հայկական թատրոնից բացի, մեկ օտարալեզու թատրոն է միայն հիմնադրվել, մեղմ ասած՝ գովելի չէ:

Խորհրդային ժամանակներում աշխարհի տարբեր երկրներից՝ ԱՄՆ-ից, Ֆրանսիայից, արաբական աշխարհից  հայրենադարձված հայերը կարող էին դառնալ ոչ միայն օտար լեզուներով ներկայացվող թատրորնների դերասաններ ու ռեժիսորներ, այլ նաեւ օտարալեզու բեմադրությունների  հանդիսատես: Ու մեր երկիրը կարող էր առանձնանալ իր բազմալեզու թատրոններով, որովհետեւ միայն մենք ունենք բազմալեզու Սփյուռք: Դա չարվեց հայրենադարձության ակտիվ փուլերի ժամանակ, չարվեց նաեւ հետագայում, մինչդեռ հենց միայն  հայ ժողովրդին այլ ազգերի մշակույթին մոտեցնելու, լեզու սովորեցնելու, ֆրանսիական, անգլիական թատրոններով կրթելու համար պետք է ստեղծվեին այլալեզու թատրոններ: Եվ զբոսաշրջության համար էլ շահեկան կլիներ:

Գնացեք օպերա եւ կտեսնեք, որ հատկապես օտարալեզու ներկայացումներին մեծ թվով օտարազգիներ կան դահլիճում, որովհետեւ որքան էլ «Գայանե», «Դիմակահանդես» բալետները, «Անուշ» օպերան մեզ հարազատ լինեն, օտար զբոսաշրջիկը կամ հյուրը նախընտրում է Ռոսսինի, Վերդի, Պուչինի, Չայկովսկի:

Հիմա ռուսների հոսքն է դեպի Հայաստան մեծացել: Մեկ տարուց ավելի՝ ռուսները գալիս են ու գալիս: Ոչ միայն ուտել-խմելու բիզնեսում, այլեւ մշակութային քաղաքականություն ու նախագծեր մշակելիս  պետք է նկատի ունենալ նաեւ մեր երկրում գտնվող ռուսներին: Նրանց պետք է կապել մշակութային հաստատությունների հետ, նրանց դարձնել մշտական հանդիսատես: Ու հենց այստեղ է, որ Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնը կարող է շահեկան դիրքում հայտնվել, հյուրախաղերից ու փառատոներին մասնակցելուց բացի, ի դեմս ռուս նորեկների՝ ունենալ մշտական հանդիսատես:

ՆԱԻՐ ՅԱՆ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

«Դժվարհասկանալի դաշնակիցը»: Ի՞նչ է Մ. Նահանգները ակնկալում նորընտիր Էրդողանից

Հաջորդ գրառումը

Էխ Պետրով, Պետրով…

Համանման Հոդվածներ

Քաղաքականություն

ԵԱՏՄ-ից ստացվող Հայաստանի օգուտը կոնկրետ թվերով և փաստերով է, իսկ թե ում և ինչպես է Բրյուսելը խաբում, նույնպես լավ հայտնի է

19/06/2025
Քաղաքականություն

Ալիևը հունիսի 19-ին կմեկնի Թուրքիա, Փաշինյանը՝ հունիսի 20-ին

18/06/2025
Հրապարակախոսություն

Իշխանության կողմից ՍամվելԿարապետյանի նկատմամբ քրեական հետապնդում նախաձեռնելը քաղաքական հետապնդում ու ճնշում է

18/06/2025
Հրապարակախոսություն

Հայաստանի կառավարությունը հղում է ազդակներ, որոնք վանող են և հարվածում են պետության ներդրումային և գործընկերային իմիջին

18/06/2025
Հաջորդ գրառումը

Էխ Պետրով, Պետրով...

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ընկերության և Արհեստակցական կազմակերպության հայտարարությունը

19/06/2025

«Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ընկերությունն ու Արհեստակցական կազմակերպությունը հայտարարությամբ են հանդես եկել։ ««Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ընկերության անձնակազմն իր լիակատար աջակցությունն է...

ԿարդալDetails

Նիկո՛լ, Սոնա Մնացականյանի վրաերթի գործով ռադիոկապի ձայնագրություններն ինչո՞ւ ես թաքցրել․ Րաֆֆի Ասլանյան

19/06/2025

Ալիև-Էրդողան հանդիպման տրամաբանական շարունակությունը կլինի վաղը. Վարուժան Գեղամյան

19/06/2025

Իրանը անմիջապես հակահարված կտա ցանկացած երրորդ երկրի, որը կորոշի միջամտել հակամարտությանը՝ Իսրայելի կողմից

19/06/2025

«Զվարթնոցում» ԱԱԾ-ն Լևոն Քոչարյանին թույլ չի տվել հատել սահմանը

19/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական