Ալիևը Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու վերականգնման պայմանավորվածությունից հրաժարվել է. Փաշինյան

60

«Եթե այն, ինչը մենք երեկ պայմանավորվեցինք, այդ ամենն իր տրամաբանությունից չշեղվի, ապա մենք առաջիկայում «հայկական խաչմերուկի» ծրագրի շրջանակում, մասնավորապես, երկաթուղիների վերականգնման ոլորտում մեծ ներդրումների անհրաժեշտություն կարող ենք ունենալ:

Ուրախալի է, որ մենք այդ հնարավորությունն ունենք: Իհարկե, դա մի ծրագիր է, որ, համոզված եմ, բոլոր դեպքերում միջազգային գործընկերները մեծ հետաքրքրություն կցուցաբերեն: Խոսքը հետեւյալի մասին է, որ Ռուսաստանի նախագահի հետ երեկ ունեցած բանակցությունների ընթացքում մենք որոշակի ազդակներ ստացանք, որ կարող է լինել էական եւ լուրջ հնարավորություն, որ մենք նորից վերադառնանք ու սկսենք Հորադիզ-Մեղրի-Օրդուբադ-Սադարակ-Երասխ երկաթուղու վերականգնման աշխատանքը»,-նոյեմբերի 24-ի Կառավարության նիստում ասաց Նիկոլ Փաշինյանը։

Ադրբեջանն է հրաժարվում նոր կոմունիկացիաների կառուցման առաջարկից, որը Հայաստանը գրավոր ձևակերպել և Ադրբեջանին է փոխանցել դեռևս 2021 թվականի դեկտեմբերին։

Ադրբեջանի հետ կապը վերականգնելու համար Հայաստանը Մեղրիի հատվածում 45 կիլոմետրանոց երկաթգիծ պետք է կառուցեր, կառավարության հաշվարկով՝ սա մոտ 200 միլիոն դոլար կարժենար։

Փաշինյանը Կառավարության նիստում հայտարարել է, որ Ադրբեջանը հրաժարվել է փաստաթուղթը ստորագրել։