Ռուսաստանի շահերը Հարավային Կովկասում անսասան են։ Մեր գլխավոր մտահոգությունը այնտեղ կայունության և բարգավաճման գոտու պահպանումն է, որպեսզի կարողանանք համագործակցել տարածաշրջանի երկրների հետ՝ դրա ներուժը բացահայտելու և բարիդրացիական հարաբերությունները ամրապնդելու համար։ Ռուսաստանի հիմնարար շահը Կովկասում խաղաղությունն ու զարգացումն է՝ կանխելով դրա՝ քաոսի վերածվելը. «Ռիա Նովոստի»-ին ասել է Ռուսաստանի արտաքին գործերի նախարարության ԱՊՀ երկրների չորրորդ դեպարտամենտի տնօրեն Միխայիլ Կալուգինը։
«Թույլ տվեք ընդգծել, որ Ռուսաստանը պարզապես Հարավային Կովկասի հարևանը չէ։ Ռուսաստանն ինքնին կովկասյան տերություն է։ Մենք լեռնաշղթայի հարավային կողմում գտնվող ժողովուրդների հետ միավորված ենք դարավոր բարեկամությամբ, ընդհանուր պատմության փառահեղ գլուխներով, քաղաքակրթական մտերմությամբ և միլիոնավոր ընտանեկան ու ազգակցական կապերով։ Երկար ժամանակ մենք ապրել ենք որպես մեկ պետության մաս։ Մի ժամանակ Ռուսաստանի հետ մերձեցումը թույլ էր տալիս տարածաշրջանի ժողովուրդներին պահպանել իրենց ինքնությունը։ Հարավային Կովկասի հանրապետությունների պետական հիմքերի ձևավորումը տեղի է ունեցել խորհրդային ժամանակաշրջանում։ Ես լիովին համոզված եմ, որ մեր եզակի հարաբերությունները չեն տուժում ժամանակից և արտաքին ճնշումից»,-նշել է ռուս պաշտոնյան։
Նա մատնանշել է, որ վերջերս ԵՄ արտաքին գործերի և անվտանգության քաղաքականության հարցերով գերագույն ներկայացուցիչ Կայա Կալասը կոչ է արել Հայաստանին միանալ հակառուսական «պատժամիջոցների կոալիցիային»: Այլ կերպ ասած, ԵՄ պաշտոնյան բառացիորեն խոստովանություն արեց՝ բացահայտելով Բրյուսելի ագրեսիվ, պառակտիչ օրակարգը:
«Թրամփի ուղու» հետ կապված՝ Կալուգինը հայտարարել է.
Տարածաշրջանում հաղորդակցությունների ապաշրջափակման հարցում Ռուսաստանին, Ադրբեջանին և Հայաստանին հաջողվել է 2021-2023 թվականներին մշակել մի շարք փոխադարձաբար ընդունելի լուծումներ՝ փոխվարչապետերի համանախագահությամբ եռակողմ աշխատանքային խմբի շրջանակներում: Այս համաձայնագրերը շարունակում են արդիական մնալ այսօր: Դրանց արդիականությունը ճանաչվում է և՛ Բաքվում, և՛ Երևանում, այդ թվում՝ «Թրամփի ճանապարհի»՝ «մայրցամաքային» Ադրբեջանի տարածքից դեպի Նախիջևան տարանցիկ երթուղու առումով՝ Հայաստանի հարավով:
Հայ-ամերիկյան նախագծի մանրամասները դեռ պետք է ուսումնասիրվեն։ Մենք պատրաստ ենք խորհրդակցել մեր հայ գործընկերների հետ՝ քննարկելու ինչպես նախաձեռնության պարամետրերը, այնպես էլ Ռուսաստանի հնարավոր մասնակցությունը։ Դրա համար կան բավարար հիմքեր։ Ըստ էության, մեր առջև եռակողմ աշխատանքային խմբի շրջանակներում համաձայնեցված երթուղու մի հատված է։ Մեր ընկերությունը՝ «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ»-ը, որը «Ռուսական երկաթուղիներ»-ի դուստր ձեռնարկություն է, ունի Հայաստանի երկաթուղային ցանցի կառավարման կոնցեսիան։ Տարածաշրջանն օգտագործում է ռուսական երկաթուղին։ «Ճանապարհը» մեծ մասամբ կանցնի մեր սահմանապահների պատասխանատվության տարածքով։ Պետք է հաշվի առնել նաև Հայաստանի անդամակցությունը Եվրասիական տնտեսական միությանը (ԵԱՏՄ)։ Ակնհայտ է, որ մեր գործընկերները չեն կարող կառավարել առանց Ռուսաստանի։





