Կիրակի, Հոկտեմբերի 12, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Անահիտ Սարիբեկյան. Բազմապար գործունեություն

Արծվի Բախչինյան
18/10/2024
- 18 Հոկտեմբերի, 2024, ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Մշակույթ
181
Դիտում
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԵՐԵՎԱՆ-ԱԹԵՆՔ – Պարուհի, պարադիր, պարագետ, պարուսույց, միջազգային պարային միջոցառումների կազմակերպիչ Անահիտ Սարիբեկյանը (ծն. 1985, Վանաձոր) ավարտել է Վանաձորի արվեստի դպրոցի պարի բաժինը եւ Նիժնի Նովգորոդի պետական մանկավարժական համալսարանը: Մագիստրոսի կոչում է ստացել Գրինվիչի համալսարանում (Լոնդոն): Բազմիցս ընտրվել է պարին վերաբերող մի քանի համաշխարհային գիտաժողովների, փառատոների եւ սեմինարների ժյուրիի նախագահ, անդամ եւ պատվավոր հյուր: Նա Յունեսկոյի «Սիդ» պարի միջազգային խորհրդի ներկայացուցիչ է, պարի, երգի եւ պոեզիայի մի քանի մրցույթների դափնեկիր: Դասախոսություններով ու համերգային ծրագրերով հանդես է եկել Հայաստանում, Հունաստանում, Վրաստանում, Իտալիայում, Ֆրանսիայում, Օմանում, Հնդկաստանում, Ռուսաստանում, Թուրքիայում, Լեհաստանում:

–Սիրելի՛ Անահիտ, դու ավելի քան 24 տարվա փորձ ունես խորեոգրաֆիկ արվեստի հոգեբանամանկավարժական մեթոդաբանության մեջ: Կարո՞ղ ես նշել այն գլխավոր կետերը, որոնք պետք է հաշվի առնի պարուսույցը երեխաների հետ աշխատելիս:

-Անչափ շնորհակալ եմ հարցազրույցի համար: Դժվարանում եմ հարցին երկու բառով պատասխանել: Անփոխարինելի գիտելիքները հոգեբանության եւ մանկավարժության ասպարեզում կարող են հիմք հանդիսանալ ամուր ու ճիշտ աշխատանքի եւ այդ աշխատանքի արդյունքի համար: Յուրաքանչյուր նոր շարժում երեխայի հոգեկան համակարգում նոր նեյրոնային կապի ստեղծում է, որին պետք է մոտենալ մեծ պատասխանատվությամբ: Բոլորը կարող են պարել, երգել, ինձ համար անտաղանդ մարդ գոյություն չունի: Կան տեխնիկաներ եւ հատուկ մոտեցումներ, որոնք օգնում են կարճ ժամանակահատվածում ստանալու այն արդյունքը, որին շատերը դժվարանում են հասնել գիտելիքի ու փորձի պակասի պատճառով:
Երեխաների հետ աշխատելիս պետք է հաշվի առնենք նրանց՝ 1. տարիքը, 2. առողջությունը, եթե առկա են սիրտ-անոթային անբավարարվածություն, մկանների թուլություն, գերլարվածություն եւ այլն, 3. խառնվածքն ու բնավորությունը, 4. ընկալման ուղիները եւ այլն: Հարկավոր է համագործակցել մասնագետների հետ հոգեբանության եւ մանկավարժության ոլորտում, ինչպես նաեւ անպայման ինքնակրթությամբ ավելի լավ տիրապետել այն մեթոդներին, որոնք օգնում են աշխատանքն է՛լ ավելի հետաքրքրական դարձնել թե՛ աշակերտների եւ թե՛ ուսուցիչների համար: Չնայած իմ գիտելիքներին՝ ես աշակերտներիցս միշտ մի նոր մոտեցման ձեւ եմ հայտնաբերում, քանզի մենք բոլորս տարբեր ենք ու մոտեցումը եւս պիտի լինի տարբեր:

–Մոտ 20 տարի առաջ հիմնել եւ առ այսօր տնօրինում ես «Անահիտ» արվեստի միջազգային ակադեմիան: Ո՞րն է այն նորույթը, որ բերել ես այս հաստատությամբ:

-Ակադեմիան իմ բալիկն է, իմ մսից ու արյունից ստեղծված, ու ես շնորհակալ եմ Աստծուց՝ այս գործում ինձ համախոհներ ու օգնականներ ուղարկելու համար: Սկզբում այն ստեղծվեց որպես «Նաիրի» պարային համույթ Նիժնի Նովգորոդում, 2007 թվականից սկսեցինք համագործակցել հայ համայնքի հետ, ինչի արդյունքում էլ դարձանք համայնքի ներքո գործող պարային համույթ: Այսօր գործը շարունակում է մայրս՝ «Հորովել» համույթի պարուհի եւ բալետմայստեր, այժմ «Նաիրիի» գեղարվեստական ղեկավար Կարինե Քոչարյանը, իմ աշակերտ ընթերակաների հետ միասին: Ես առցանց միանում եմ նրանց, երբ օգնության կարիք է լինում:

Իմ բեմադրությունները եւ պարի վարպետաց դասերը համաշխարհային ընդլայնում ստացան, երբ 2009 թվականից այդ գործընթացը սկսեցի առցանց հարթակով, ու արտերկրյա աշակերտներս իմ ակադեմիան կնքեցին «Անահիտ» անվամբ: Այս հաստատությունը համախմբում եւ հայեցի է դարձնում մեր տարագիր հայերին, նրա նպատակն է միավորել նրանց արվեստի միջոցով, այդպիսով նպաստել հայ անհատի մտավոր, հոգեւոր, ֆիզիկական ձեւավորմանն ու զարգացմանը՝ պաշտպանելով եւ պահպանելով բոլոր այն արժեքները, որոնք ստեղծվել են բնության, հայ ժողովրդի եւ մարդկության պատմության կողմից:

–Դու ստեղծում ես այսպես կոչված աբստրակտ-մոնումենտալ պարեր՝ հայ ժողովրդական պարային շարժումները համադրելով «նյու վորդ վիժըն» ոճի հետ: Կբացատրե՞ս՝ ինչ է այս անսովոր «ֆյուժընը»:

-Այս պարաոճի անունը կնքել է հայրիկս՝ Աշոտ Սարիբեկյանը: Աբստրակտ-մոնումենտալ պարային բեմադրությունը Էթնիկ պար է, պատմության եւ արդիականության նուրբ միահյուսում: Յուրաքանչյուր ժեստ խորհրդանիշ է, յուրաքանչյուր շարժում՝ պատկեր, ամեն տարր հետադարձ հայացք է հնագույն մեծ մշակույթին: Հնագույն ծեսերը, հայկական տարեգրությունները, հնագույն պատմության, մեր արմատների ու նախնիների մասին նուրբ զգացողությունը ոգեշնչման աղբյուր են հանդիսանում բեմադրություններիս համար:

Աբստրակտ-մոնումենտալ պարային էկլեկտիկ բեմադրություններում առկա են հատուկ մեթոդով համադրված սրբազան նշանակություն ունեցող հայկական մանրանկարչության նախշերը՝ մարմնավորված շարժումների եւ վերացական-զուգորդական պատկերների մեջ: Մոնումենտալությունը լուսապատկերների հավաքածու է՝ պարային շարժումներին միաձուլված, աբստրակցիան երկրաչափական պատկերների եւ նշանների ներդաշնակությունն է տարածության մեջ՝ աչքի համար անսովոր մեթոդով շարժման մեջ դրված, երաժշտությանն ու թեմային համահունչ: Յուրաքանչյուր շարժում կրում է թաքնված իմաստ, որը գալիս է հնագույն հեթանոսական սիմվոլիզմից:

Բեմադրություններիս համադրումը «նյու վորդ վիժըն» ոճի երաժշտության հետ սկսվեց հենց առաջին՝ «Հայկական նախշեր» բեմադրությունիցս, երբ 14 տարեկանում էի: Վերցրի մեր գորգերից ու մանրանկարչությունից պատկերներ ու աբստրակտ կերպով դրեցի շարժման մեջ: Ու որպեսզի հետաքրքրական լինի հանդիսատեսին, օգտվեցի երաժշտության այս տեսակից, քանի որ այն արդիական է ու միեւնույն ժամանակ՝ էթնիկ: «Նյու վորդ վիժըն» ոճի հիմնադիրն է մեծանուն Փիթեր Գաբրիելը, որը համադրել է էթնիկ գործիքներն ու երաժշտությունը էլեկտրոնային գործիքավորման հետ:

–Այսպիսով, սերում ես արվեստագետների ընտանիքից…

-Ծնողներս ժամանակին շատ կարևոր դերակատարություն են ունեցել Վանաձորի մշակույթի զարգացման մեջ, եղել են Տիկնիկային թատրոնի առաջատար դերասաններ, հայրս՝ «Հորովել» համույթի երգիչ, մայրս՝ պարուհի: Հայրս եղել է նաեւ Վանաձորի Հովհաննես Աբելյանի անվան պետական Դրամատիկական թատրոնի դերասան, «Հորովելի» կազմակերպիչ ու որոշ ժամանակ՝ նաեւ տնօրեն: Ես բեմի վրա եմ բեղմնավորմանս օրվանից (ծիծաղում է): Ուրիշները տատիկի հեքիաթներն են հիշում, ես՝ «Հորովելի» փորձերը: Դեռ փոքր հասակից մայրս ինձ տանում էր իր փորձերին, եւ ես, բալետի ձողին նստած, հետեւում էի դրանց, կլանում եւ յուրացնում էի ամբողջ տեսածս ու լսածս…

–Իսկ ինչպե՞ս հայտնվեցիր Հունաստանում:

-Աթենքում է գտնվում «Սիդ» Միջազգային պարային խորհրդի նախագահի գրասենյակը: Պաշտոնական գրասենյակը Փարիզում է, հենց Յունեսկոյի շենքում, որտեղ եւս ես հաճախ մեկնում եմ աշխատանքի հետ կապված: Գրասենյակի ղեկավարների հետ ծանոթացել եմ Սանկտ Պետերբուրգում, Պարի համաշխարհային կոնգրեսի ընթացքում: Խնդրեցին Հայաստանի հետ կապված համագործակցություն սկսել: Աշխատանքի ընթացքում ի հայտ եկավ, որ համակարգչային գիտելիքները, կազմակերպչական ջիղը ու լեզուների իմացությունը պահանջված են «Սիդի» գրասենյակում, եւ համագործակցության հրավեր ստացա: Նախընտրեցի Աթենքի գրասենյակը զուտ կլիմայի ու հրաշք տեղանքի պատճառով. այն մոտ է Ակրոպոլիսին: Արդեն 12 տարի է՝ աշխատում եմ «Սիդի» գրասենյակում որպես տարածաշրջանային ղեկավար, վեբ դիզայներ եւ պարի հետազոտող:
Շնորհակալ եմ Ձեր հետաքրքրության, պրոֆեսիոնալ մոտեցման ու հետաքրքրական հարցազրույցի համար: Շատ հաճելի էր…

ԱՐԾՎԻ ԲԱԽՉԻՆՅԱՆ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Գնահատանք

Հաջորդ գրառումը

Տօն մը, որ հարկ է աւելի արժեւորել

Համանման Հոդվածներ

10 հոկտեմբերի, 2025

Երբ դատական համակարգը գործում է արդար

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Ընդարմացում

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

 Աքսել Ֆիշերի պաշտպանական կողմի ցանկությունը դատավարության ձգձգումն է

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Թյուրքական պետությունների կազմակերպության 12-րդ գագաթնաժողովի ուղերձները

10/10/2025
Հաջորդ գրառումը

Տօն մը, որ հարկ է աւելի արժեւորել

Արխիվ

Loading...
«Հոկտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« ՍեպտեմբերիՆոյեմբերի »

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Նուպարաշէնի Առողջապահական եւ Կենսոլորտային Հարցէն Վեր Եւ Անդին, Կա՛յ Բարոյական Պարտաւորութիւն. Սեւակ Յակոբեան

12/10/2025

ՆՈՒՊԱՐԱՇԷՆԻ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ ԵՒ ԿԵՆՍՈԼՈՐՏԱՅԻՆ ՀԱՐՑԻ ԼՈՒԾՈՒՄԷՆ ՎԵՐ ԵՒ ԱՆԴԻՆ ԿԱ՛Յ ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ՊԱՐՏԱՒՈՐՈՒԹԻՒՆ ԴԻՄՈՒՄ-ՆԱՄԱԿ ՀՀ Երևան Քաղաքի Քաղաքապետ՝ Տիգրան Ավինյանին Կրկնօրինակը՝...

ԿարդալDetails

Անձը կհաշվառվի իր մշտական բնակության վայրի հասցեում՝ անկախ սեփականատիրոջ կամ օրինական տիրապետողի համաձայնության առկայությունից․ ՆԳՆ-ի նոր նախագիծը

12/10/2025

Ոչ մի դեպքում չի կարելի արհամարհել Ալիևի «Զանգեզուրի միջանցք» խոսույթը, քանի որ դրա ետևում հրեշավոր ծրագիր է թաքնված. Արմեն Մելքոնյան

11/10/2025

Վարազդատ Լալայանը դարձավ աշխարհի առաջնության կրկնակի ոսկե մեդալակիր

11/10/2025

Դարոն Աճեմօղլուն կմասնակցի «Մեր ձևով» շարժման՝ Հայաստանի տնտեսական զարգացման ծրագրի աշխատանքներին

11/10/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական