Ուրբաթ, Հոկտեմբերի 10, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ԱՇԽԱՏԵԼՈՒ ԺԱՄԱՆԱԿԸ

03/11/2017
- 03 Նոյեմբերի, 2017, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ՀԱԿՈԲ ԱՎԵՏԻՔՅԱՆ

Ուզենք թե չուզենք ստիպված ենք ընդունել, որ հոկտեմբերի 30-ին պաշտոնապես բացված Բաքու-Թբիլիսի-Կարս (ԲԹԿ) երկաթուղին կարեւորագույն իրագործում է տարածաշրջանի տնտեսական զարգացման տեսակետից: Խիստ հավակնոտ մի ծրագրի սկիզբՙ որը համապատասխան մոդիֆիկացումներից ու միջազգային շահագրգռությունների գործնականացումից հետո կարող է Հարավային Կորեան Լոնդոնին կապող ամենաարագ ուղին դառնալ, առնվազն տասը օրով կրճատելով սովորաբար երեքից չորս շաբաթ տեւող այդ նույն տարածամիջոցը: 826 կլիոմետրանոց երկաթուղին սկզբնական փուլում կտեղափոխի տարեկան մինչեւ մեկ միլիոն ուղեւոր եւ, ավելի կարեւորը, 6,5 միլիոն տոննա բեռ, հետագայի համար այդ ցուցանիշները կրկնապատկելու եւ եռապատկելու հեռանկարով:

Առայժմ մի կողմ թողնելով հեռանկարների խնդիրը, տարածաշրջանային առումով ԲԹԿ երկաթուղին, տեւականացնելով Գյումրի-Կարս 118 տարվա երկաթուղագծի անգործությունը, խոստանում է նոր մակարդակի բարձրացնել Ադրբեջանի, Վրաստանի եւ Թուրքիայի տնտեսական-քաղաքական հարաբերությունները, կողմնակիորեն ներառելով նաեւ Իրանըՙ Ղազվինից մինչեւ Ռաշդ ձգվող երկաթուղային կամուրջով, դարձյալ, ինչպես Վրաստանի պարագայում, ադրբեջանական շատ մատչելի վարկավորմամբ: Այդ պարագայում Հայաստանը փաստորեն շրջանցված է լինում գրեթե չորս կողմից, մեր երկրին զրկելով տարածաշրջանի տնտեսական զարգացմանը մասնակից դառնալու պատեհությունից եւ առավել կախման մեջ լինելու մի կողմից Թեհրանից եւ մյուս կողմիցՙ Մոսկվայից: Մանավանդ վերջինից, որը նույնպես, ինչպես մեր երկիրը, շրջանցվում է երկաթուղային այս աղեղի միջոցով, ինչը եվրոպացիների համար քաղաքականորեն ամենագրավիչ կողմն է թվում Բաքվից նոր մեկնարկած այդ ծրագրի:

Իրերի այս կացության մեջ, ինչպես սովորաբար պատահում է մեր լրատվական ու փորձագիտական ոլորտներում, ավելի շատ են ստեղծված վիճակի համար հնչող մեղադրանքները Հայաստանի հաջորդական իշխանությունների, պետական հին եւ նոր տարբեր գործիչների հասցեին, քան գործնական ու կառուցողական առաջարկները, երբեմն առանց մտածելու, որ թույլ տրված բացթողումներին անդրադառնալու առիթ միշտ էլ ունենալու ենք, այնինչ ստեղծված ներկա կացությունը պահանջում է արագ քայլեր եւ նախաձեռնողական քաղաքականություն:

Առաջին հերթին հարկավոր է ճշգրտել մեր անմիջական հարեւան Իրանի իրական (ինչպես ասում ենՙ պարսիկները 15 տեսակի «այո» ունեն, որոնցից իսկական «այոն» ջոկելու համար վարպետություն է հարկավոր) մտադրություններն ու ծրագրերը տարածաշրջանում լիարժեք ընդգրկվելու առումով, եւ գտնել ֆինանսական ու տեխնիկական բոլոր միջոցները հյուսիս-հարավ միջազգային ավտոճանապարհը հնարավորինս արագ կառուցել-ամբողջացնելու համար, որը այդ երկիրը, եւ ոչ միայն, հայկական տրանզիտի միջոցով կկապի Վրաստանին եւ Ռուսաստանին:

Երկրորդՙ ամբողջովին ներգրավվել Չինաստանի մեծ ծրագրերի մեջ, որոնք ընդգրկում են ոչ միայն Միջին Արեւելքը, այլեւ կովկասյան տարածաշրջանը: Մանավանդ որ ԲԹԿ երկաթուղագիծը ըստ իմ տպավորության կանխում եւ նույնիսկ շրջանցում է «Մետաքսի ճանապարհ» չինական մեծ նախագծի որոշակի հատվածներ: Այս կապակցությամբ, ի դեպ, ուշագրավ էր ԲԹԿ-ի բացման ժամանակ Թուրքիայի տրանսպորտի եւ կապի նախարար Մեհմեդ Արսլանիՙ հեգնական, թե՞ միամիտ բնորոշումըՙ «Մենք այսօր բացում ենք «երկաթյա մետաքսի ճանապարհը»…

Հաջորդ շրջանցվողը, ինչպես վերեւում ակնարկվեց, Ռուսաստանն է, այս պարագայումՙ մեր «գլխավոր բախտակիցը»: Հետեւաբար հակակշիռ քայլերի ու ծրագրերի մասին մեր կառավարությունը ջանքերը համատեղելու մեծ աշխատանք ունի կատարելու նրա հետՙ սկսած Լարսի անցակետը արդիական միջանցք դարձնելու ծրագրերից եւ վերջացրած աբխազական երկաթուղին վերագործարկելու խնդրի լուծումներով:

Բայց մեր առաջին գործը պետք է լինի վրաց իշխանությունների հետ. մենք ամեն գնով պետք է «կպնենք» ԲԹԿ-ինՙ լինի դա ուղղակի թե միջնորդավորված ձեւերով: Ադրբեջանի գումարներով կառուցված, մեզ առավել կղզիացնելուն ուղղված այդ երկաթուղին պետք է ծառայի նաեւ մեզ:

Բողոքելու, քննադատելու, ափսոսալու ժամանակը չէ հիմա: Թուրք-ադրբեջանական, այսինքն համաթուրանական շրջափակումը 24 տարի արդեն փորձում է խեղդել մեր երկիրը. դիմացել ենք եւ մեծ զոհողությունների գնով շատ բան հաղթահարել: Ընկճվելու ժամանակը չէ. աշխատելու ժամանակն է:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ՉԵԽԱՀԱՅ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԵՐԸ ՀԱՂԹԵՑ ԹՈՒՐՔ-ԳԵՐՄԱՆԱԿԱՆ ՀԶՈՐ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆԸ ԹՈՒՐՔԻԱՅՈՒՄ

Հաջորդ գրառումը

ԱՆՑՈՒՄՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ Է ԱՌԱՆՑ ԼԱՐՈՒՄՆԵՐԻ

Համանման Հոդվածներ

10 հոկտեմբերի, 2025

Երբ դատական համակարգը գործում է արդար

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Ընդարմացում

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

 Աքսել Ֆիշերի պաշտպանական կողմի ցանկությունը դատավարության ձգձգումն է

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Թյուրքական պետությունների կազմակերպության 12-րդ գագաթնաժողովի ուղերձները

10/10/2025
Հաջորդ գրառումը

ԱՆՑՈՒՄՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ Է ԱՌԱՆՑ ԼԱՐՈՒՄՆԵՐԻ

Արխիվ

Loading...
«Հոկտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« ՍեպտեմբերիՆոյեմբերի »

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Զոհվել է ՀՅԴ-ական պատգամավոր Արմենուհի Կյուրեղյանի որդին

09/10/2025

ԱԺ «Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր, ՀՅԴ-ական Արմենուհի Կյուրեղյանի որդին, որ երկար տարիներ բնակություն էր հաստատել Ռուսաստանի Դաշնությունում, դեռ օգոստոսի սկզբներին զոհվել...

ԿարդալDetails

Է՞ս ա լուծումդ, Նիկոլ. է, ջհանդամը կորեիր, սենց չլուծեի՛ր

09/10/2025

Գործող իշխանությանը հեռացնելուց հետո մենք վերաբացելու ենք «Շողակաթ» հեռուստաընկերությունը. Էդմոն Մարուքյան

09/10/2025

Մեծ ռիսկեր կան, որ իշխանությունը կգնա մեծագույն խախտումների. Արման Թաթոյան

09/10/2025

Պուտինն Ալիևին բացատրել է, թե ռուսական երկնքում ինչպես է վթարվել ադրբեջանական Azal-ը

09/10/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական