Շաբաթ, Նոյեմբերի 8, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

«ՕՐԱՆԺԸ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՆ` adieu

24/07/2015
- 24 Հուլիսի, 2015, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԱՐԱ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ

«Օրանժ Արմենիան» չկարողացավ դուրս գալ շահութաբերության մակարդակի

Հայաստանում մեծ ներդրումներ կատարած արեւմտյան (ֆրանսիական) սակավաթիվ ընկերություններից մեկը` «Օրանժը» հեռանում է Հայաստանի շուկայից: Այս տեղեկությունն իր մամուլի ասուլիսի ժամանակ անցնող շաբաթվա ընթացքում հաստատեց «Օրանժ Արմենիա» ընկերության գլխավոր տնօրեն Ֆրանսիս Ժելիբտերը: «Օրանժ Արմենիան» գնելու մասին տեղեկատվությունը հասատատել է նաեւ «Յուքոմը»:

«Բանակցությունները վերաբերում են ոչ թե «Օրանժ Արմենիա» ընկերության հայկական հեռահաղորդակցության շուկայից հեռանալուն, այլ ընդամենը ընկերության բաժնետիրոջ փոփոխությանը եւ «Օրանժ» խմբից բաժնետոմսերի փոխանցմանը «Յուքոմ» ընկերությանը», այսպես մեկնաբանեց նախատեսվող գործարքը Ֆրանսիս Ժելիբտերը: Ավելի պարզ ասած` «Օրանժը» վաճառում է իր բիզնեսը Հայաստանում եւ հեռանում, որքան էլ որ ֆրանսիացի տնօրենը փորձի դրան այլ ձեւակերպումներ տալ:

Ըստ Ֆրանսիս Ժելիբտերի, աշխարհում հեռահաղորդակցության ոլորտում ընկերություններն ավելի շատ միտված են միաժամանակ բաժանորդներին մատուցել ամրակցված կապի, շարժական կապի ծառայություններ եւ հեռուստատեսային ծառայություններ: «Օրանժ Արմենիան» պատրաստ չէ այդպիսի կոնվերգենտ ծառայություններ մատուցել իր բաժանորդներին` սա է «Օրանժ Արմենիայի» բաժնետոմսերի «Յուքոմ» ընկերությանը սպասվող վաճառքի պատճառը: Ընկերության տնօրենը գործարքի երկու նպատակ մատնանշեց` գործարքի ավարտին լուրջ շարժական կապի օպերատորի ստեղծումը, որը կունենա ընդհանուր հեռահաղորդակցության շուկայի 20 տոկոսը, եւ բաժանորդներին ամրակցված եւ շարժական կապերը համատեղող առաջարկների մատուցումը: Նշվեց նաեւ նախնական համաձայնության մասին, որ 12 ամիսների ընթացքում «Օրանժ» բրենդը պահպանվելու է, հետո նոր բաժնետերը կորոշի, թե ինչպես վարվի:

Այդուհանդերձ, «Օրանժ Արմենիան» վաճառելու իրական պատճառը այդքան էլ դժվար չէ կռահել: Ընկերությունը Հայաստանում գործում էր վնասով: Թեեւ Ֆրանսիս Ժելիբտերը բացասական պատասխանեց մեր հարցին, թե վնասով աշխատելու պատճառով չի՞ ընկերությունը վաճառվում, բայց հաստատեց, որ 5 տարվա ընթացքում «Օրանժ Արմենիան» առանց «Օրանժ» խմբի աջակցության չէր կարող շահութաբեր գործել: Նա վաճառքը բացատրեց նրանով, որ ամրակցված կապի ստեղծման համար նոր ներդրումների վերադարձվելիությունը չէր կարող ապահովել: Այսինքն, «Օրանժ Արմենիան» գրեթե հնգամյա իր գործունեության ընթացքում, հակառակ նյութական եւ այլ ներդրումների ու ջանքերի, հակառակ 650 հազար բաժանորդ ցուցանիշին հասնելուն, այդպես էլ չկարողացավ շահութաբեր գործունեություն իրականացնել: Ինչի հետեւանքը վաղ թե ուշ պետք է լիներ ընկերության գործունեության դադարեցումը կամ վաճառքը: Սա եւս մեկ անգամ փաստում է ապացուցված ճշմարտությունը` տնտեսական իրողություններին հնարավոր չէ դեմ գնալ, դրանք կստիպեն հաշվի նստել իրենց հետ, խնդիրը միայն ժամանակի մեջ է: Վնասով աշխատող ընկերությունը, ի վերջո, դադարելու է գոյություն ունենալ:

«Օրանժ Արմենիայի» նման կացության մեջ հայտնվելը բացատրել վերջերս մոդայիկ դարձած «վատ մենեջմենտ» հասկացությամբ, այդքան էլ ճիշտ չի լինի: Ընկերությունն բավականին ագրեսիվ մարկետինգային եւ գովազդային քաղաքականություն էր իրականացնում, սպառողներին առաջարկում նոր եւ շահավետ տարբերակներ, իրականացնում սոցիալական-բարեգործական միջոցառումներ` բարձրացնելով իր` որպես ընկերության վարկանիշը: Սակայն այդ ամենով հանդերձ, շահութաբերության մակարդակի «Օրանժ Արմենիան» չհասավ: Գուցե նաեւ հայկական շուկայի առանձնահատկություններին չտիրապետե՞լն էր դրա պատճառներից մեկը: Առաջարկելով սպառողներ ներգրավող խիստ գրավիչ` անվճար բաղադրիչներով ակցիաներ, ընկերությունն ինքն իրեն գցում էր բարդ վիճակի մեջ: Գրավիչ կարճաժամկետ ակցիաներից օգտվելուց հետո, բաժանորդների մեծ մասը չէր վերադառնում հիմնական սակագնային առաջարկներին:

Ինչ վերաբերում է այն փաստին, որ Հայաստանից գնում է եվրոպական ընկերություն, ապա այստեղ նույնպես դիտարկման արժանի նկատառումներ կան: Ցավալի է, որ Հայաստանի նկատմամբ Եվրոպայի ամենաբարեկամական երկրի ընկերությունը դադարեցնում է իր գործունեությունն այստեղ: Ֆրանսիան ԵՄ երկրներից միակն է, որ մի քանի խոշոր ներդրումային ծրագրեր է իրականացրել Հայաստանում: Բացի «Օրանժից», ջրամատակարարման ոլորտում հաջող գործունեություն են ծավալել «Վեոլիան» («Երեւան ջուր») եւ «Սորը» («Հայջրմուղ»), բանկային համակարգում` «Կրեդիտ ագրիկոլ» բանկը («ԱԿԲԱ կրեդիտ ագրիկոլ»):

Ամեն դեպքում, «Օրանժ Արմենիայի» դեպքը մեկ անգամ եւս փաստում է, որ բիզնեսի թիվ մեկ նպատակը շահութաբերությունն է, եթե այն չկա, ապա գործունեություն իրականացնելու իմաստն էլ չկա: Կարող է լինել ավելի ցածր շահութաբերություն, կարող են լինել տվյալ ընկերությունը ներկայացնող երկրի ռազմավարական շահեր, որոնք թույլ են տալիս պահպանել ընկերության գործունեությունը մեր երկրում: «Օրանժի» համար դրանք չկան կամ լուրջ հետաքրքրություն չեն ներկայացնում: Մինչդեռ, նույն ոլորտում, նույն մրցակցային դաշտում գործող մյուս երկու ընկերությունների բաժնետերերը` ռուսական ՄՏՍ-ը եւ «Բիլայնը» շարունակում են մնալ:

Սակայն, չգիտես ինչու, մոդայիկ է «ամեն ինչ ռուսներին տալու» կամ ռուսական ընկերությունների` Հայաստանում գործելու համար մեղադրելը, այլ ոչ թե արեւմտյան ընկերություններին` Հայաստանում չգործելու կամ, ինչպես այս դեպքում, մեր երկրից գնալու համար: Գտավ բիզնես հետաքրքրություն էներգետիկ ոլորտում` (Որոտանի կասկադ) ամերիկյան ընկերությունը, սկսեց գործել, հերթական անգամ ապացուցելով, որ ոչ ռուսական ընկերություններին ոչ ոք չի խանգարում մեր երկիր գալ, պարզապես նրանք այնքան էլ չեն կարեւորում Հայաստանը: Հետեւաբար, երբ գերակշռում են մեկ երկրի ներդրումներն ու ընկերությունները Հայաստանում եւ սակավաթիվ են այլ երկրինը, ապա դա, բացի բիզնես շահից, նաեւ տվյալ երկրի կողմից մեզ կարեւորելուց եւ բարեկամական ու ռազմավարական հարաբերություններից է գալիս: Դրանով տեսանելի է դառնում, թե որ երկիրն ավելի անկեղծ հարաբերություններ ունի Հայաստանի հետ եւ նպաստում է մեր տնտեսական զարգացմանը, ի տարբերություն զանազան մանր-մունր ծրագրեր իրականացնող, բայց դրանք ուռճացված գովազդող այլ երկրների:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ԹՈՒՐՔ-ՍԻՐԻԱԿԱՆ ՍԱՀՄԱՆԻՆՙ ԼԱՐՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԱՃ

Հաջորդ գրառումը

ԱՌԱՎՈՏՅԱՆ` ՎՍՏԱՀՈՒԹՅՈՒՆ, ԵՐԵԿՈՅԱՆ` ՍԱՀՄԱՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ, ԵՎ ՈՉ ԹԵ ՀԱԿԱՌԱԿԸ

Համանման Հոդվածներ

7 նոյեմբերի, 2025

Հակահայ ատելությունն ու ռասիզմը՝ Ադրբեջանի պետական գաղափարախոսություն

07/11/2025
7 նոյեմբերի, 2025

Խորհրդարանական ընտրություններին ընդառաջ

07/11/2025
7 նոյեմբերի, 2025

Ալիեւը յուրացնում է «Լեզուն հայրենիք է» պատգամը՝ հայ  լեզվաբաններին, հնագետներին մարտահրավեր ուղղելով

07/11/2025
7 նոյեմբերի, 2025

… Եվ ակադեմիական համակարգը քանդում՝ ոստիկանականն ենք զորացնում

07/11/2025
Հաջորդ գրառումը

ԱՌԱՎՈՏՅԱՆ` ՎՍՏԱՀՈՒԹՅՈՒՆ, ԵՐԵԿՈՅԱՆ` ՍԱՀՄԱՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ, ԵՎ ՈՉ ԹԵ ՀԱԿԱՌԱԿԸ

logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական