Երկուշաբթի, Հունիսի 9, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

10 ՏԱՐԻ ԱՆՑ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՐԿԻՆՔԸ «ԲԱՑՎԵՑ»

24/10/2013
- ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Հոկտեմբեր, 2013
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԱՐԱ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ

Ավիացիայի ոլորտն ամբողջությամբ ազատականացվեց

Հայաստանում օդային փոխադրումների ոլորտն ամբողջությամբ ազատականացվեց, այն, ինչ առաջարկվում էր Համաշխարհային բանկի կողմից Հայաստանին 10 տարի առաջ, եւ ինչին դեմ էր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը` ի դեմս Արտյոմ Մովսեսյանի, որն այն ժամանակ նույնպես ղեկավարում էր այդ կառույցը:

Կառավարության ընդունած որոշման համաձայնՙ այլեւս չեն լինի ավիաընկերությունների, ինքնաթիռների տեսակների եւ այլ սահմանափակումներ: Բոլոր այն ավիաընկերությունները, որոնք կհամապատասխանեն տեխնիկական եւ ոլորտին ներկայացվող այլ չափորոշիչներին, կարող են պայմանավորվածություն ձեռք բերել «Արմենիա միջազգային օդանավակայանների» հետ եւ ազատորեն թռիչքներ իրականացնել դեպի Հայաստան եւ Հայաստանից դուրս: «ՀՀ մրցունակ եւ շարունակական օդային փոխադրումների ծառայությունների մատուցման ապահովման ծրագիրը հաստատելու, ծրագրի իրականացումն ապահովող աշխատանքային խումբ ստեղծելու եւ դրա կազմը հաստատելու մասին» երկարաշունչ անվանմամբ որոշման մասին մանրամասներ ներկայացրեց եւ լրագրողների հարցերին պատասխանեց էկոնոմիկայի նախարար Վահրամ Ավանեսյանը:

Էկոնոմիկայի նախարարը հիշեցրեց, որ ոլորտի վերաբերյալ ծավալուն ուսումնասիրություններն իրականացրել են միջազգային հեղինակավոր «Մաքքենզի» ընկերության մասնագետները` Հայաստանի մրցունակության հիմնադրամի հետ համատեղ: Ըստ Վահրամ Ավանեսյանիՙ դժվար է մեր երկրի նման փոքր երկրներում ունենալ մի քանի ընկերություններ, որոնք մրցունակ փոխադրումներ իրականացնեն եւ ապահովեն մեծ ուղեւորահոսքեր: Փոքր երկրների համար նաեւ դժվար է ունենալ ազգային ավիափոխադրող: Դրա համար անհրաժեշտ է իրականացնել բաց երկնքի քաղաքականություն, քանի որ ավիացիայով է պայմանավորված մի շարք ոլորտների, այդ թվումՙ զբոսաշրջության զարգացումը: Հայաստանում ավիացիայի ոլորտը պետք է լինի առնվազն ոչ պակաս մրցունակ, քան հարեւան երկրներինը, ինչի շնորհիվ կապահովենք էժան փոխադրումներ եւ մեծ շրջանառություն: Էկոնոմիկայի նախարարի կարծիքով, 1 տարվա ընթացքում դրական փոփոխություններն արդեն նկատելի կլինեն: Ակնկալվում է, որ փոխադրումների գները կէժանանան մոտ 10 տոկոսով, իսկ փոխադրումների ծավալը կավելանա 20-25 տոկոսով: Ազգային մրցունակության հիմնադրամի նախագահ Արման Խաչատուրյանն ավելացրեց, որ կավելանան 18-20 հազար բարձր վարձատրվող աշխատատեղեր:

«Երբ 10 տարի առաջ Համաշխարհային բանկը Հայաստանին առաջարկում էր անցնել «բաց երկնքի» քաղաքականության, քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետը դեմ արտահայտվեց դրան, ասելով, որ Հայաստանը գտնվում է վտանգավոր տարածաշրջանում, եւ ազգային ավիափոխադրողն անհրաժեշտ է ճգնաժամային իրավիճակներում թռիչքներ իրականացնելու համար: 10 տարի՞ էր պահանջվում ընդունելու համար բաց երկնքի անհրաժեշտությունը եւ ինչպե՞ս է կարգավորվելու անվտանգության խնդիրն այս դեպքում», «Ազգի» հարցին էկոնոմիկայի նախարարը պատասխանեց, որ ժամանակ է պահանջվում կողմնորոշվելու համար, թե որ մոդելն է առավել շահավետ: «Չեմ կարող ասել, որ այլ մոդելներն ակնհայտ վատն են: Սակայն մեզ համար բաց երկնքին անցնելու համար հիմք է հանդիսացել նաեւ այն հանգամանքը, որ ազգային ավիափոխադրողը սնանկացել է: Բացի դրանիցՙ փորձը ցույց է տալիս, որ ճգնաժամային իրավիճակներում ազգային ավիափոխադրողներն առաջինն են դադարեցնում գործունեությունը», ասաց Վահրամ Ավանեսյանը: Նրա հավաստմամբՙ կան ավիաընկերություններ, որոնք ծառայություններ են մատուցում հենց կոնֆլիկտային իրավիճակներում: Նաեւ Հայաստանի կառավարությունն է ջանքեր գործադրում, որպեսզի լինեն ազգային փոխադրողներ, տեխնիկապես, ֆինանսապես մրցունակ ընկերություններ, որոնք շավահետ աշխատեն եւ անվտանգության խնդիրները կարողանան լուծել: Ըստ նախարարի, այդուհանդերձ, այս փաստաթղթով չենք կարող ասել, որ անվտանգության խնդիրներն ամբողջությամբ լուծվել են եւ «պետք է շարունակենք մտածել դրանց մասին»:

«Կլինե՞ն հակամրցակցային համաձայնություններ ավիացիայի ոլորտում» հարցին պատասխանելով էլ Վահրամ Ավանեսյանն ասաց, որ որքան շուկան լինի բաց եւ կանխատեսելի, այնքան դժվար է հակամրցակցային համաձայնություններ կայացնելը: Անհրաժեշտ է դրանց դեմ պայքարել` սահմանափակելով խոշորացումները եւ ազատականացնելով ոլորտը:

Ավիացիայի ոլորտի ազատականացման նոր քաղաքականության վերաբերյալ հարցերին քաղավիացիայի գլխավոր վարչության պետ Արտյոմ Մովսեսյանը , որը 10 տարի առաջ դեմ էր այս քաղաքականությանը, չցանկացավ պատասխանել: Նա միայն ասաց, որ ինքը համաձայն է կառավարության ընդունած փաստաթղթին, եւ եթե հարցեր լինեին, ապա քննարկումների ժամանակ ինքը կտար դրանք:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ԱՐԱՄ ԱՎԱԳՅԱՆՆ ԷԼ ԹՈՂԵՑ ՌԻՆԳԸ

Հաջորդ գրառումը

ՊԱՇՏՈՆՅԱՆԵՐԸ ՆՈՐՄԱԼ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ ԿՍՏԱՆԱՆ, ԻՍԿ ՄԵ՞ՆՔ…

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

ՊԱՇՏՈՆՅԱՆԵՐԸ ՆՈՐՄԱԼ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ ԿՍՏԱՆԱՆ, ԻՍԿ ՄԵ՞ՆՔ...

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Տեսանյութ. Հենց ոստիկանության հրապարակած տեսանյութից ակնհայտ է, որ խառնաշփոթ են ստեղծել հենց Նիկոլի շարասյան համար

08/06/2025

Ոստիկանությունը «հերքող» տեսանյութ է դրել՝ այնպիսի խորամանկ նկարագրությամբ, որ կարող է թվալ, թե Նիկոլի շառասյունը որևէ կապ չունի վթարի հետ....

ԿարդալDetails

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական