Երկուշաբթի, Հոկտեմբերի 13, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ԻՆՉՈ՞Ւ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿԱՆԳՆԵՑ

31/05/2013
- ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Մայիս, 2013
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ՄԱՆՎԵԼ ՄԻԿՈՅԱՆ

Կամ սարոյանական տոն ըստ Էլֆիք Զոհրաբյանի

Մայիսի 20-ին Երեւանի «Նարեկացի» արվեստի միության դիմաց հավաքվել էին Գյումրուց, Վանաձորից եւ Հրազդանից ժամանած մտավորականներՙ նշելու Վիլյամ Սարոյանի «Բան ունեմ ասելու» գրքի շնորհանդեսը: Պետպատվերով հրատարակված գիրքը, որը գրեթե սպառվել էր գրախանութներում, թարգմանել է արձակագիր, դրամատուրգ, թարգմանիչ եւ դերասան Էլֆիք Զոհրաբյանը: Վանաձորի թատերական բուհի եւ Էլֆիք Զոհրաբյանի ղեկավարած դրամատիկական ստուդիայի ուսանողները` պլակատներով ու փուչիկներով, սարոյանական հումորով լի բազմանշանակ տեքստեր էին վանկարկում փողոցի մեջտեղում, ինչի պատճառով մի քանի րոպե կանգ առավ երթեւեկությունը: Անցորդները զարմացած ժպտում էին:

Ապա միջոցառումը շարունակվեց դահլիճում: Հայաստանի գրողների միության նախագահ Լեւոն Անանյանը գնահատանքի ջերմ խոսքեր ասաց թարգմանչի, նրա գրած պիեսների եւ գեղարվեստական արժանիքներով լի հեքիաթների մասին. «Էլֆիքի թարգմանությունը բնագրային արժեք ունի եւ շատ համահունչ է սարոյանական պատկերային ողջ համակարգին: Այս ամենին նպաստել է այն հանգամանքը, որ Էլֆիքը ուղնուծուծով թատրոնի ու գրականության մարդ է»:

Հայաստանի թատերական գործիչների միության նախագահ Հակոբ Ղազանչյանը բարձր գնահատեց թարգմանչի դրամատուրգիական, թարգմանական ու թատերական գործունեությունը: Նա հավելեց, որ պատրաստվում են Ամանորին բեմադրել Էլֆիք Զոհրաբյանի հեքիաթ-պիեսները, որոնք դրական արձագանք ենք գտել թատրոններում: Կենդանի երգով ու Սարոյանի ձայնով հնչած պարային-թատերականացված կատարումներով էին ընդմիջվում ելույթները: Տողերիս հեղինակը ՀԳՄ Լոռու մարզային բաժանմունքի կողմից թարգմանչին ներկայացրեց իր գործունեության չորս բնագավառներումՙ արձակում, դրամատուրգիայում, թարգմանության մեջ ու թատրոնումՙ հավելելով, որ նա նաեւ հանդիսականի կողմից սիրված է որպես դերասան. «Էլֆիք Զոհրաբյանը բոլոր չորս բնագավառներում էլ լուրջ ներդրում է ունենում: Շատ կարեւոր է, որ նա շատ բարեխիղճ թարգմանիչ է, կարողացել է ընթերցողին փոխանցել սարոյանական ոգին»:

Արվեստագիտության թեկնածու, թատերագետ Արա Խզմալյանը, ում խոսքը հաճախ ընդմիջվում էր ծափահարություններով, համառոտ խոսեց Սարոյանի դրամատուրգիայի, Վարդան Աճեմյանից հետո բեմադրված սարոյանական պիեսների եւ թարգմանչիՙ ամեն բառին պատասխանատվությամբ մոտենալու մասին, ապա հավելեց. «Երեւակայությամբ չկշռադատված ամեն խաղ անփույթ, անհաջող էքսպերիմենտ եւ անպատասխանատու վերաբերմունք խոսքի հանդեպ` որակվում է որպես պոստմոդեռնիզմ: Եվ այս համատեքստում ավելի արժեքավոր է դառնում Էլֆիք Զոհրաբյանի բացառիկ պատասխանատվությունը շարադրվող եւ հրապարակվող տեքստի հանդեպ, իսկ ինձ համար նրա տաղանդն իր բարձրակետին է հասնում սատիրաներում»:

Գյումրուց ժամանած, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ, բեմադրիչ Սիրանույշ Ղուկասյանը եւս բարձր գնահատեց սարոյանական թարգմանությունը, հավելեց, որ ինքը նույնպես գրախոսական է գրել թարգմանության մասին, եւ հայտնեց անակնկալը. «Գյումրում բեմադրվում է Էլֆիք Զոհրաբյանի թարգմանած «Ոստրեն ու մարգարիտը» պիեսը, որը Սարոյանի լավագույն արդիական գործերից է»:

Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, գրականագետ Հայկ Համբարձումյանը մասնագիտորեն խոսեց թարգմանված գրքի արժեքավոր լինելու մասին եւ նշեց, որ տաղանդավոր մարդիկ հիմնականում մարզերում են լինումՙ հավելելով Է. Զոհրաբյանի հետաքրքրական, բազմաշերտ արձակի ու նրա մարդկային տեսակի մասին: Ջերմ խոսքերով ներկայացավ նաեւ Ստ. Զորյանի տուն-թանգարանի տնօրեն, բանաստեղծուհի Լենա Անթառանյանը, ով նկատել է «իր մարդկային բացառիկ տեսակով» Է. Զոհրաբյանին, երբ վերջինս դեռ պատանի էր:

Բանաստեղծ Վահե Արսենը նշեց, որ շատ դժվար է Սարոյան թարգմանելը, իսկ թարգմանիչը պատվով է դուրս եկել «դրա տակից», քանի որ «ունի լեզվամտածողություն, նույնպես գրող է եւ թատրոնի մարդ»: «Սարոյանի պիեսների թարգմանությունը չէր հաջողվի, եթե Էլֆիք Զոհրաբյանը չլիներ Լոռվա մաքրությամբ եւ մեֆիստոֆելյան հեգնանքով»,- ասաց նա:

Թարգմանչին խոսելու համար տրվեց 257 վայրկյան: Նա խնդրեց ծափահարել նաեւ դահլիճում գտնվող մյուս տաղանդավոր թարգմանիչներինՙ Զավեն Բոյաջյանին եւ Արտեմ Հարությունյանին: «Չեմ ափսոսում, որ 5-6 տարի նվիրել եմ Սարոյանին: Այս պիեսներում ինձ գրավեց նրա գրական էքսցենտրիզմը, հումորն ու հեգնանքը, իսկ մեծ գրողները չեն կարող անհումոր լինել: Գրականության մեջ բութ լրջությունն անառողջության նշան է: Դիտելով արդեն Պուլիցերյան մրցանակ ստացած Էլմեր Ռայսի պիեսների բեմադրությունները, որտեղ խաղում էր անգամ իր սիրելի դերասան Էդի Դաուլինգը, Սարոյանը դրանք տաղտկալի անվանեց, քանի որ զուրկ էին հումորից ու սրամտությունից»,- նշեց Է. Զոհրաբյանը եւ վերջում ասաց Սարոյանի «այդ օրվա ուղերձը», որը բազմանշանակ էՙ «Թեթեւ տարեք»:

Հանդիսականը միակարծիք էր շնորհանդեսի ինքնատիպության մասին, որը կազմաքանդեց ավանդական միջոցառումների ձեւը: «Այսպիսի միջոցառումներ գրեթե չեն լինում այստեղ: Ինչ լավ էՙ եկանք այստեղ, եւ մեր օրն իմաստավորվեց Սարոյանով»,- նշեց Մհեր Մկրտչյանի տիկինըՙ դերասանուհի Թամար Հովհաննիսյանը: Երեկոյան Վանաձորից ժամանած տասնյոթ հոգանոց խումբը հյուընկալվեց Հենրիկ Մալյանի անվան կինոդերասանի տանըՙ անվճար դիտելով Վ. Սարոյանի «Պատմություններ գնացքում» ներկայացումը:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

«ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԳԱՆՁԵՐԻ ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ»

Հաջորդ գրառումը

ՄԽԻԹԱՐՅԱՆՆ ՈՒԿՐԱԻՆԱՅԻ ԱՌԱՋՆՈՒԹՅԱՆ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՖՈՒՏԲՈԼԻՍՏ Է ՃԱՆԱՉՎԵԼ

Համանման Հոդվածներ

10 հոկտեմբերի, 2025

Երբ դատական համակարգը գործում է արդար

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Ընդարմացում

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

 Աքսել Ֆիշերի պաշտպանական կողմի ցանկությունը դատավարության ձգձգումն է

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Թյուրքական պետությունների կազմակերպության 12-րդ գագաթնաժողովի ուղերձները

10/10/2025
Հաջորդ գրառումը

ՄԽԻԹԱՐՅԱՆՆ ՈՒԿՐԱԻՆԱՅԻ ԱՌԱՋՆՈՒԹՅԱՆ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՖՈՒՏԲՈԼԻՍՏ Է ՃԱՆԱՉՎԵԼ

Արխիվ

Loading...
«Հոկտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« ՍեպտեմբերիՆոյեմբերի »

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Արցախի հակամարտությունը երկրի գերագույն գլխավոր «ստատուսագիր»/«բլոգերի» համար հակամարտություն է իր և ՀՀ նախկին ղեկավարության միջև. Տաթևիկ Հայրապետյան

13/10/2025

Այնպիսի տպավորություն է, կարծես Արցախի հակամարտությունը երկրի գերագույն գլխավոր «ստատուսագիր»/«բլոգերի» համար հակամարտություն է իր և ՀՀ նախկին ղեկավարության միջև։ Մարդ,...

ԿարդալDetails

Սուտը մեռնի՞- 6. Լևոն Զուրաբյան

13/10/2025

Ոսկին մտնում էր Հայաստան, հետո գնում էր այլ երկիր. դրա ազդեցությունը մեր տնտեսական աճի վրա զրոյական էր. Պապոյան

13/10/2025

Ողջունում եմ Հայաստանում թուրքական ներդրումները. մենք էլ այնտեղ կարող ենք ներդրումներ անել, երբ սահմանը բացվի. Պապոյան

13/10/2025

Ամերիկյան կողմի հետ կքննարկենք «TRIPP»-ի ներդրումային ծրագիրը, նաև ԱՄՆ խոշոր ընկերությունների ներդրումային ծրագրերը Հայաստանում. Պապոյան

13/10/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական