Կիրակի, Հոկտեմբերի 12, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Սոֆյա Խանդամիրովա. «Հպարտ եմ, որ իմ երակներով հայկական արյուն է հոսում»

Արծվի Բախչինյան
04/07/2025
- 4 հուլիսի, 2025, ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Մշակույթ
177
Դիտում
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ԵՐԵՎԱՆ-ՄՈՍԿՎԱ – Ռուսական թատրոնի եւ կինոյի դերասանուհի Սոֆյա Խանդամիրովան (ծն. 1991, Մոսկվա) վստահորեն համադրում է թատերական դպրոցը կինեմատոգրաֆիական բազմազանությանը: Մանկուց զբաղվել է երաժշտությամբ, ավարտել է երաժշտական դպրոցի դաշնամուրի դասարանը, 2013-ին՝ Շչուկինի անվան թատերական ուսումնարանը: 2013-2015 թթ. համագործակցել է «Ստանիսլավսկու էլեկտրոթատրոնի» հետ, հանդես գալով դասական եւ ժամանակակից երկացանկում: Նրա կինոդեբյուտը տեղի է ունեցել 2014-ին: Խանդամիրովան ակտիվորեն նկարահանվում է ժամանակակից մելոդրամաներում եւ թրիլերներում, գլխավոր դերեր է կատարել «Ինչպես բաժանվել միլիոնատիրոջից», «Կազակները», «Աննա Կարենինա. Վրոնսկու պատմությունը» (բեմադրիչ՝ Կարեն Շահնազարով) կինոնկարներում, «Ակումբ՝ ըստ հետաքրքրությունների», «Ինչպես էինք սիրում իրար», «Առանց Մենդելսոնի», «Ճակատագրի շրջադարձը», «Աննա Կարենինա» եւ այլ մինիսերիալներում:

–Հարգելի՛ Սոֆյա, որպես նոր սերնդի դերասանուհի՝ ինչպե՞ս եք գնահատում դերասանի արհեստը եւ արվեստը 21-րդ դարում:

-Չեմ կարծում, թե դերասանի արհեստն այժմ էականորեն տարբերվում է ավագ սերնդի դերասանների կատարածից: Քանի որ աշխատանքի հիմքը նույնն է: Ես նույնպես աշխատում եմ «իմ հոգուց՝ դեպի հանդիսատեսի հոգին» սկզբունքով: Միգուցե փոխվել է աշխատանքային արագությունը, քանի որ սերիալների նկարահանումների ժամանակաշրջանի ռիթմը լրիվ ուրիշ է: Եվ, իհարկե, փոխվել են նյութի որակը՝ սցենարները: Բայց դա առանձին թեմա է: Սա նման է մարաթոնի, երբ քիչ ժամանակ կա, երբեմն՝ ընդհանրապես չկա՝ վերլուծության կամ, առավել եւս, փորձի համար, բայց քո մեջ պետք է բազմաթիվ խնդիրներ պահես:

Բայց եթե սովորում ես աշխատել այդպիսի պայմաններում եւ այդ ռիթմով, դառնում ես «ունիվերսալ զինվոր», քեզնից ոչինչ դուրս չի մնում: Դա, իհարկե, թատերական բուհերում չեն սովորեցնում, այլ ձեռք ես բերում միայն փորձով:

Որքան շատ ես լինում նկարահանման հրապարակում, այնքան այդ հմտությունը կայանում ու զարգանում է: Արագ ռեակցիա, ինֆորմացիայի արագ մշակման ունակություն:

–Դուք շատ վառ եւ հիշվող արտաքին ունեք: Ինչպես հայտնի է, գեղեցկուհի Էլիզաբեթ Թեյլորը մի անգամ խաղացել է տգեղ կնոջ դեր եւ փայլուն է կատարել այն: Իսկ ձեզ երբեւէ վիճակվե՞լ է մարմնավորել նման հերոսուհու: Եթե ոչ, պատրա՞ստ եք ընդունել նման մարտահրավեր:

-Ձեր ասածը ճիշտ է՝ վառ ու հիշվող: Ես հանգիստ եմ վերաբերվում իմ արտաքինին: Իմ անհատականությունը հեռու է ժամանակակից գեղեցկության չափանիշներից: Ինչպես ասել է իմ ուսուցիչներից մեկը. «Սո՛նեչկա, քո դեմքը նախորդ դարից է»:

Ինձ համար հարցը նույնիսկ այն չէ՝ իմ հերոսուհին գեղեցի՞կ է, թե ոչ, այլ՝ պատմությունն ու կերպարն արդյո՞ք հետաքրքրական են: Ես չեմ ուզում խաղալ հիմար ու պարզունակ պատմություններում: Իմաստ ունի՞ արդյոք պատմությունը. ահա՛ գլխավոր հարցը: Կինոխցիկի առջեւ գտնվելն ու պարզապես տեքստ վերարտադրելն ինձ ուրախություն չի պատճառում: Ես արդեն մեկ անգամ նման զիջման գնացել եմ ինքս ինձ հետ եւ հասկացել եմ, որ այդպես երկար չեմ դիմանա: Նույնիսկ ուզում էի հեռանալ իմ մասնագիտությունից: Բայց ես սիրում եմ կինոն, եւ հիմա այլեւս զիջումներ չեն լինելու:

–Դուք մարմնավորել եք Բուլգակովի «Վարպետը եւ Մարգարիտայի» Մարգարիտային: Այս կերպարը եւ հենց գործը բազմաթիվ, երբեմն՝ հակասական մեկնաբանությունների առիթ է տալիս: Ինչպիսի՞ն էր ձե՛ր Մարգարիտան: Ո՞վ է նա ձեզ համար:

-Իմ Մարգարիտան ներկայացվել է ուսումնական թատրոնի բեմում, մեկ հատվածի մեջ: Փոքր աշխատանք էր, այդ պատճառով չեմ կարող ամբողջությամբ պատասխանել ձեր հարցին: Բայց ես շատ կցանկանայի մարմնավորել Մարգարիտային, կինոյում թե թատրոնում՝ կարեւոր չէ: Մարգարիտան ինձ համար կնոջ էությունն է՝ այն, թե ինչպիսի փոխակերպումների է ընդունակ նա սիրո համար:

Սոֆյա Խանդամիրովայի հայ նախապապը եւ իսպանուհի նախատատը զավակների հետ

–Դուք նկարահանվել եք «Քամու հիշողությունը» մելոդրամայում՝ ֆրանսիացի, թուրք եւ վրացի կինոգործիչների համատեղ նախագծում, գլխավոր դերում, որը կատարել եք թուրքերեն: Ինչպե՞ս եք տիրապետել այդ լեզվին:

-Իրականում մինչ այս նախագիծը մասնակցելը ես չգիտեի թուրքերեն: Ես միակ ռուսն էի այդ նախագծում եւ թուրքերեն սովորեցի զրոյից: Ի դեպ, գրեթե երեք ամիս անց արդեն հասկանում էի լեզուն եւ նույնիսկ բավական լավ շփվում կենցաղային մակարդակով: Զարմանալի պատմություն էր: Իմ հերոսուհու անունը Մարիամ էր, եւ իմ մեծ տատիկին նույնպես Մարիամ էին կոչում՝ Մարիա Վահանի Խանդամիրովա: Իսկ ֆիլմի ռեժիսորը՝ Օզջան Ալփերը, հայկական ծագմամբ թուրք է: Նա պատկանում է համշենահայերի համայնքին: Այս ֆիլմը ճակատագրական եղավ ինձ համար: Ես շնորհակալ եմ Աստծուն այդ փորձառության համար: Հասկացա՝ ինչ է նշանակում «մեծ կինո» եւ պատիվ ունեի մասնակցել դրան:

Ի դեպ, ֆիլմի գլխավոր հերոսը թուրքիացի հայ Արամն է՝ բանաստեղծ եւ լրագրող: Երկրորդ աշխարհամարտի ավարտին նա հարկադրված է լինում փախչել հայրենի վայրերից՝ խուսափելով գնդակահարվելու վտանգից: Կինոնկարը ներկայացնում է որոշ իրադարձություններ, որոնք Թուրքիան կցանկանար ջնջել իր պատմությունից: Արամն ուղևորվում է Վրաստան, և ճանապարհին նրան կրկին այցելում են հիշողություններ այն անցյալի մասին, որը նա երբևէ փորձել էր մոռանալ:

–Ձեր մասին գրում են, որ խուսափում եք հրապարակայնությունից եւ հազվադեպ եք խոսում անձնական կյանքից: Բայց այսօր կցանկանայի խնդրել՝ պատմել ձեր հայկական արմատների մասին: Խանդամիրյաններն արցախյան ազնվական տոհմ են: Հայ մշակույթի պատմության մեջ հայտնի է Շուշիի «Խանդամիրյան թատրոնը», որը 1891-ին հիմնադրել է Մկրտիչ Խանդամիրյանը: Այս եվրոպական տիպի թատրոնը դարձել է լեռնային քաղաքի կարեւոր մշակութային կենտրոնը, որտեղ հյուրախաղերով հանդես էին գալիս ռուսական եւ ուկրաինական թատերախմբեր: Ցավոք, 1905-ին կովկասյան թաթարներն այրել են թատրոնը: Ենթադրում եմ, դուք սերում եք այս գերդաստանից:

-Ինձ հայտնի է, որ իմ նախա-նախապապը՝ բժիշկ Վահան Ֆեռնանդի Խանդամիրովը, ապրել եւ աշխատել է Բաքվում: Ես նույնիսկ Բաքվի արխիվներում գտել եմ նրա ապրած փողոցի անունը, տան համարը եւ այցելության ժամերը: 1915-ին, տատիկիս պատմելով, նրանք փախել են Բաքվից: Վահանի կինը՝ Սոֆյան (ի դեպ, ինձ անվանակոչել են ի պատիվ նրա), իսպանուհի էր: Նրանք ծանոթացել են Գերմանիայում՝ ուսման ընթացքում: Վահանն ուսանել է բժշկություն, Սոֆյան՝ դեղագործություն: Սոֆյայի հայրն Իսպանիայում տնօրինել է դեղատներ, ընտանիքում եղել են երեք քույր: Մեր ազգականները փորձել են արխիվներից ավելին իմանալ նրանց ընտանիքի մասին, բայց ոչինչ չեն գտել: Միայն գիտենք, որ մեր իսպանացի նախապապի անունը եղել է Խուան դե Էլորսա:

Սոֆյա Խանդամիրովան «Ռուսական զվարճագնացք» սերիալում

–Քննադատների կարծիքով՝ ձեր դերասանական խաղը բնորոշվում է ներքին զսպվածությամբ, արտահայտչականությամբ եւ խորությամբ: Զգո՞ւմ եք արդյոք, որ ձեր հայ-իսպանական ծագումն ազդեցություն է թողել ձեր անհատականության եւ ստեղծագործական ոճի ձեւավորման վրա:

-Կարծում եմ՝ այո: Ինչպես ասում են՝ արյունը ջուր չի դառնում: Հայկական եւ իսպանական արյանն ավելացնեմ նաեւ կազակականը: Տատիկիս հայրը կուբանյան կազակ էր: Իմ ողջ զսպվածության հետ մեկտեղ՝ բավական պայթունավտանգ խառնվածք ունեմ: Շատ շարժուն նյարդային համակարգ, բայց՝ զուսպ:

–Եղե՞լ եք Հայաստանում կամ Իսպանիայում: Եթե այո, զգացե՞լ եք երբեւէ նախնիների կանչը:

-Չեմ եղել Հայաստանում, չեմ եղել Իսպանիայում, բայց Հայաստանի հանդեպ ավելի մեծ ձգտում եմ զգում: Հույս ունեմ՝ շուտով կհայտնվեմ այդտեղ: Հպարտ եմ, որ իմ երակներով հայկական արյուն է հոսում: Ուզում եմ ավելի շատ իմանալ իմ արմատների մասին…

ԱՐԾՎԻ ԲԱԽՉԻՆՅԱՆ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Գիտաժողով՝ նվիրված հայ արվեստին Հայրենական պատերազմի տարիներին

Հաջորդ գրառումը

Իրան-Իսրայել հակամարտության անդրադարձումը Հայաստանի վրա

Համանման Հոդվածներ

10 հոկտեմբերի, 2025

Երբ դատական համակարգը գործում է արդար

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Ընդարմացում

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

 Աքսել Ֆիշերի պաշտպանական կողմի ցանկությունը դատավարության ձգձգումն է

10/10/2025
10 հոկտեմբերի, 2025

Թյուրքական պետությունների կազմակերպության 12-րդ գագաթնաժողովի ուղերձները

10/10/2025
Հաջորդ գրառումը

Իրան-Իսրայել հակամարտության անդրադարձումը Հայաստանի վրա

Արխիվ

Loading...
«Հոկտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« ՍեպտեմբերիՆոյեմբերի »

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Ոչ մի դեպքում չի կարելի արհամարհել Ալիևի «Զանգեզուրի միջանցք» խոսույթը, քանի որ դրա ետևում հրեշավոր ծրագիր է թաքնված. Արմեն Մելքոնյան

11/10/2025

Ապսուրդի ժանրից է ենթադրել, որ Ալիևի խոսույթում համառորեն կրկնվող «Զանգեզուրի միջանցքը» Հորադիզ-Զանգելանի հատվածի հոմանիշն է։ Ի՞նչ է՝ բացառապես Ադրբեջանի տարածքում...

ԿարդալDetails

Վարազդատ Լալայանը դարձավ աշխարհի առաջնության կրկնակի ոսկե մեդալակիր

11/10/2025

Դարոն Աճեմօղլուն կմասնակցի «Մեր ձևով» շարժման՝ Հայաստանի տնտեսական զարգացման ծրագրի աշխատանքներին

11/10/2025

Պատիվ եմ համարում, որ հազարավոր արժանի մարդիկ միացել են մեր շարժմանն ու զինակից են դարձել մեզ. Սամվել Կարապետյան

11/10/2025

Բելառուսի ԶՈՒ-ը բերվում են բարձր պատրաստվածության մակարդակի

11/10/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական