Կիրակի, Հունիսի 8, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Լիաննա Հարությունյանը եվրոպական մամուլի գնահատմամբ

08/04/2022
- 08 Ապրիլի, 2022, ԱԶԳ շաբաթաթերթ, Մշակույթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Մարտ ամսվա ընթացքում Բրյուսելի «Լա Մոննե» թագավորական օպերային թատրոնում հինգ երեկո մեկ ծրագրով ներկայացվել է Պուչինիի «Եռապատկերը»՝ «Քույր Անջելիկա», «Թիկնոցը» եւ «Ջանի Սկիկի» օպերաները: Առաջին երկու օպերաների գլխավոր դերերգերը (Քույր Անջելիկա եւ Ջորջետա) կատարել է միջազգային բեմերում ճանաչված հայ սոպրանո Լիաննա Հարությունյանը:

Ներկայացնում ենք եվրոպական մամուլի գնահատականները Լիաննա Հարությունյանի այս եւ այլ դերակատարումների վերաբերյալ:

LES VÊPRES SICILIENNES; ROH, Hélène; LIANNA HAROUTOUNIAN, Henri; BRYAN HYMEL, Jean Procida; ERWIN SCHROTT, Guy de Montfort; MICHAEL VOLLE, Le Sire de Béthune; JEAN TEITGEN, Le Comte de Vaudemont; JEREMY WHITE, Ninetta; MICHELLE DALY, Thibault; NEAL COOPER, Robert; JIHOON KIM, Daniéli; NICOLAS DARMANIN, Mainfroid; JUNG SOO YUN

«ԵՌԱՊԱՏԿԵՐ»

«Հարությունյանն ունի ընդգծված շատ գեղեցիկ միջին եւ բնական բարձր հնչյուններով հարուստ եւ հնչեղ ձայն, ինչը բնականորեն պատշաճում է նրա մարմնավորած երկու ողբերգական կերպարներին: Այն «ճշմարիտ է հնչում»՝ զերծ մնալով պարզ պաճուճանքներից, որոնք երբեմն տեսնում ենք այս օպերաներում: Իր խիստ ներգրավվածությամբ՝ Քույր Անջելիկայի դերակատարման համար նա անառարկելիորեն արժանի է զգացմունքների դափնեպսակին» (Պոլ Ֆուրիե, TOUTE LA CULTURE, 19/03/2022):

«Հայ սոպրանոն ստանձնել է երկու դեր (Ջորջետա եւ Քույր Անջելիկա), որ սնուցվում են փոխադարձորեն եւ արձագանքում միմյանց՝ մի բարդ կատարման մեջ: Նախ՝ տենչանքով լի, հզոր, ջերմ եւ զգայական ձայնով, հստակ արտասանությամբ՝ ընդարմածության թեթեւակի երանգավորմամբ, նա վերափոխվում է որդեկորույս միանձնուհի-մոր՝ անգամ խորտակելով ներկայացման պատը, ցուցադրելով բացարձակ ողբերգություն, կարողանալով անգամ իր երգի քնարական գեղեցկությունը ծառայեցնել մարդկային եւ աստվածային տառապանքին» (Սոլին Հոթըբիզ, OLYRIX 17/03/2022):

«[…] Լիաննա Հարությունյանը հոյակապ եւ անսահման հուզիչ է Քույր Անջելիկայի դերում՝ կատարումը գագաթնակետին հասցնելով «Senza Mamma» (Առանց մայրիկի) սրտառուչ մեներգով, որով ողբում է իր կորցրած երեխային» (Պատրիս Լիբերման, CRESCENDO MAGAZINE, 17/03/2022):

«[…] Առաջնախաղում Ջորջետայի դերում Քորին Ուինթերսին փոխարինեց հայ սոպրանո Լիաննա Հարությունյանը, որն արդեն իսկ նախատեսված էր երկրորդ կազմի համար, եւ շատ լավ կատարեց այն իր լարված ու հզոր ձայնով, ապա դարձավ սրտակեղեք Քույր Անջելիկա՝ ճշգրտորեն հավասարակշռված բարձր նոտաներով եւ բուռն կատարմամբ» (Ալմա Տորետտա, GDM 17/03/2022):

«ՏՈՍԿԱ»

«[…] Երգարվեստի տեսակետից այս ներկայացման համար պետք է իբրեւ որոշիչ գործոն գնահատել հայ սոպրանո Լիաննա Հարությունյանի կատարումը, որն ամեն պահ ցուցաբերեց իր գլխավոր դերի լիարժեք տիրապետումը թե՛ դրամատիկական, թե՛ վոկալ առումներով: Առաջին հերթին պետք է գնահատել, թե որքան ճշմարտացիորեն է նա ընկալում ֆրազավորումը, ինչը բացահայտում է Ֆլորիա Տոսկայի հակասական եւ կրքոտ անհատականությունը: Երկրորդը՝ նա իր ձայնը պահում է ամենապահանջված պահերի համար, ինչպիսիք են Կավարադոսիի հետ զուգերգը առաջին գործողության մեջ եւ երկրորդ գործողության «Vissi d arte» («Ես ապրել եմ արվեստի համար») կատարյալ մեներգը, որը սովորաբար ձայնային ազդակի ցուցանիշ է համարվում հատուկ սպինտո բնույթով քնարական սոպրանոյի համար: Այս դեպքում թվում էր, թե երաժշտության արծարծողն, իբրեւ դրամատիկ նվագակցող, ավելի շուտ նրա խոսուն ձայնն էր, քան նվագախումբը, ինչը դժվար զգացողություն է ուշադիր երաժշտասերի եւ այս օպերան նվազագույն իսկ չափով իմացողի համար. օպերա, որտեղ ռեալիզմը խիստ որոշակիորեն ներկա է եւ առավելագույնս խտացված է Պուչինիի գործիքավորմամբ» (Խոսե Անտոնիո Կանտոն, CODALARIO, Մալագա, 3/12/2021):

«[…] Լիաննա Հարությունյանը միջազգային բեմերում անկասելի վերելք է ապրում՝ շնորհիվ իր երգացանկի խելացի ծրագրման եւ հանրության ու թատրոնների հիրավի լավ ընդունելության: Հայուհի սոպրանոն, անկասկած, փրկեց մալագայան այս բեմադրության հաջողությունը, քանզի ո՛չ ձեւավորումը, ո՛չ նվագախումբը, ո՛չ էլ, առավել եւս, նրա տղամարդ զուգընկերը, առանձնապես չէին փայլում: Գուցեեւ սա նրա երգացանկի լավագույն դերը չէ, սակայն Հարությունյանը պատկերեց քնարական մեծ շնչով, քնքշությամբ ու ոգեւորությամբ լի մի Տոսկա, որը դեռեւս տեղ ունի՝ առավել մեծ արտահայտչական նրբերանգներ եւ անհատականություն տալու իր կերպավորմանը, ինչն արդեն իսկ զգալի է՝ թատրոնը գրավելու եւ հուզելու միտված իր հրաշալի «Vissi d arte»-ով» (Խոսե Ամադոր Մորալես, MUNDOCLASICO, 15/12/2021):

« […] Սակայն եթե այս «Տոսկա»-ում որեւէ հիանալի բան կար, ապա դա, անկասկած, երեկոյի մեծ հերոսուհին էր՝ հայ սոպրանո Լիաննա Հարությունյանը: Նա, որ «Ռեալի» (Թագավորական Թատրոն) ձայներից մեկն է եւ եկող հուլիս ամսին Լիսեոյում պիտի կատարի Չիո-չիո-սանի դերը, փայլեց՝ մարմնավորելով Ֆլորիա Տոսկային վճռական դերասանական խաղով եւ հիանալի երգեցողությամբ: Բեմ մտնելուն պես, Հարությունյանը, գիտակցելով կերպարի հոգեբանական զարգացումը, հընթացս փոխում էր նրա ինտենսիվությունը՝ հասցնելով այն «Vissi d՛arte» մեներգին հարիր աստիճանի. սակայն՝ միայն առաջին գործողության «Non la sospiri» զուգերգից հետո, որը շատ ավելի ամուր եւ մարմնական է, քան տենոր Ռամոն Վարգասի կատարումն էր: Հասնելով երրորդ գործողության «Il tuo sangue» դուետին՝ մեծն սոպրանո Հարությունյանն արդեն իսկ բեմի տիրուհին էր» (Ալեխանդրո Ֆեռնանդես, LA OPINION DE MALAGA):

«ԱԳՌԱՎԻ ՏԻԿԻՆԸ»

«[…] Լիզայի դերը մարմնավորել է Լիաննա Հարությունյանը, որը փոխարինել էր նախապես ծրագրված Սոնդրա Ռադվանովսկիին: Նա ամեն պահ ցուցաբերեց կերպարին անհրաժեշտ խանդավառությունը՝ իր, ինչպես միշտ, ջերմ, հարթ եւ սահուն տեմբրով՝ հատկապես աչքի ընկնելով վերջին տեսարանում» (Գոնսալո Լաոս, PLATEA MAGAZINE 29/01/2022):

«[…] Սոնդրա Ռադվանովսկիին փոխարինեց Լիաննա Հարությունյանը, որն ի սկզբանե նախատեսված էր երկրորդ կազմի համար: Նա կատարեց այնպիսի՜ խանդավառությամբ՝ ամբողջ ռեգիստրի ընթացքում պահպանելով հարուստ ու կլոր տեմբր, ինչը լիովին համապատասխանում է կրքերի մեջ սուզված երիտասարդ կնոջ իր կերպարին: Նրա ձայնային ճկունությունը թույլ է տալիս դրսեւորելու ամենագեղեցիկ պոռթկումներ, ինչպես նաեւ գեղեցիկ նրբերանգներ՝ առավել մեղմ հատվածներում: Գլխավոր տեսարանը եւ վերջին գործողության զուգերգը նա ավարտեց երկար պահվող նոտայով, որով հաղորդեց մեզ կերպարի ողջ տառապալից հուսահատությունը» (Յանիկ Բուսար, FORUMOPERA 29/01/2022):

Ֆրանսերենից, իսպաներենից եւ  իտալերենից թարգմանեց ԱՐՈՒՍՅԱԿ ԳՐԻՆՈ-ԲԱԽՉԻՆՅԱՆԸ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Հիմնական զինատեսակները, որոնք Ռուսաստանը կիրառում է Ուկրաինայում

Հաջորդ գրառումը

Պարոնայք, հայրենիքը գոռալով չեն փրկում

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

Պարոնայք, հայրենիքը գոռալով չեն փրկում

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Նազելի Բաղդասարյանը դեռ չի՞ հերքել, որ Նիկոլ Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը. հայտնում է քաղաքական...

ԿարդալDetails

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025

Ջերմաստիճանը կբարձրանա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական