Կառավարության երեկվա նիստի ժամանակ մերօրյա իշխանավորները նորից, դարձյալ, կրկին, երիցս ու արդեն երեւի հազարերոդ անգամ անդրադարձել են մետրոյի նոր իբրեւ թե կառուցվելիք կայարանին: Նախկին փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը նույնպես, որ, ի դեպ, Երեւանի քաղաքապետ դառնալու մեծագույն հավակնություններ ունի, ազդարարել է, թե մետրոյի՝ Աջափնյակում կառուցվելիք կայարանի շահագործմանը քիչ մնաց: 2018 թ. քաղաքական վերադասվորումներից ի վեր Նիկոլ Փաշինյանի իշխանության անդամները, հասարակությանը շոյելու ու ցանկալին որպես շոշափելի իրականություն ներկայացնելու մոլուցքով տարված, մետրոյի նոր կայարաններ կառուցելու մասին իրար հերթ չտալով են խոսում: Քաղաքապետարանում պաշտոնի անցնող ամեն մի «չինովնիկ» իր սրբագույն պարտքն է համարում խոսել դրա մասին: Ասես մրցույթ լինի՝ ով մետրոյի կայարանի մասին ավելի գեղեցիկ բառեր կշարի իրար կողքի ու ավելի համոզիչ խոստում կտա հասարակությանը, ապա հենց նա կարժանանա «ամենահեղափոխական» դափնեպսակին:
Երեւանի նախկին քաղաքապետ Հայկ Մարությանն ու նախկին գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը գրեթե «հորս արեւով» էին երդվում, որ ամեն բան արել են, մնում է վագոնները ռելսերին դնեն: Դեռ չասած, որ Մեսչյանը հայտարարում էր, թե Նորքի զանգվածը Աբովյան պուրակին կապող ճոպանուղու սյուները մինչեւ 2019 թ. վերջ տեղադրված կլինեն: Այժմ փաստացի ո՛չ ճոպանուղու՝ օդում կրակված սյուները, ո՛չ երկաթուղային ռելսերը կան, ո՛չ էլ Մեսչյանն ու Մարությանն են պաշոտնի: Միակ շոշափելի բանը ենթադրվելիք «Աջափնյակ» կայարանի էսքիզն է, որ դրոշակի նման անդուլ ծածանվում է «հեղափոխական չինովնիկների» ձեռքերում:
ՍԵՎԱԿ ՎԱՐԴՈՒՄՅԱՆ