Հայաստանի քաղավիացիայի գլխավոր վարչությունը վերջերս դիմել էր Հանրային խորհրդին` տեղեկացնելով, որ կառավարությունը եւ «Զվարթնոց» օդանավակայանի կառավարիչ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությունը քննարկում են օդանավակայանի առաջիկա 5 տարիների զարգացման խնդիրները եւ անհրաժեշտություն է առաջացել վերջնական գնահատական տալու հին ուղեւորային համալիրի հետագա պահպանման կամ քանդման խնդրին:
Քաղավիացիայի վարչությունը Հանրային խորհրդին առաջարկել է համատեղ քննարկել հարցը: Ինչպես նշում է Ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը ` առաջին անգամ է, որ քննարկում կազմակերպվում է մինչ շենքը քանդելը: Ըստ նրա` որեւէ շենքի համար էլ կարելի է պատճառ գտնել ու քանդել այն, սակայն շենք պահելն է դժվար:
Երեկ Հանրային խորհուրդը կազմակերպել էր քննարկում, որի ժամանակ խորհրդի ավիացիայի հարցերով ենթահանձնաժողովը բացասական եզրակացություն տվեց «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին մասնաշենքը քանդելու խնդրին:
«Զվարթնոց» օդանավակայանի հին մասնաշենքը քանդելու առաջարկությամբ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ընկերությունը դեռեւս ամիսներ առաջ դիմել էր Երեւանի քաղաքապետարան, սական քաղաքապետարանին կից գործող քաղաքաշինական խորհուրդը մերժել էր դիմումը: Քաղաքապետարանի ճարտարապետական հանաձնաժողովի նախագահ Հրաչյա Պողոսյանը երեկ նշեց, որ հին համալիրը նախ եւ առաջ ճարտարապետական արժեք է. «Իսկ որեւէ հուշարձանի ֆիզիկական վիճակը պատրվակ չէ քանդելու համար»:
Քննարկման ժամանակ նշվեց նաեւ, որ օդանավակայանի հին շենքը Փարիզում մի մրցույթի ժամանակ արժանացել է ճարտարապետական լավագույն կառույց մրցանակի կոմպոզիցիոն իր լուծումների համար:
Իսկ Քաղավիացիայի գլխավոր վարչության ներկայացուցիչ Աշոտ Ազիզյանը նշեց, որ շենքն այժմ չի օգտագործվում, իսկ հիմնովին վերանորոգելու համար անհրաժեշտ է 10-12 միլիոն դոլար: Ըստ նրա` օդանավակայանը հետագայում ընդարձակվելու է դեպի աջ, եւ այդ դեպքում հին շենքն արդեն կխանգարի: Ճարտարապետ Հրաչյա Պողոսյանն առարկեց` թե ինչու՞ չի ընդլայնվում դեպի ձախ: Ձախ կողմում էլ կան կառույցներ, որոնք կքանդվեն, ըստ ճարտարապետի` դրանք հենց քանդելու բաներ են:
Իսկ ավիացիայի բնագավառում ենթահանձնաժողովի անդամ Վլադիմիր Քոչարյանը «Ազգի» հետ զրույցի ժամանակ ասաց, որ այսօր հանրապետությունում կա 12 օդանավակայան, որոնք չեն շահագործվում, սակայն նախատեսված է, որ առաջիկայում դրանք շահագործվելու են:«Հետեւաբար հին շենքը կարող է ծառայել ներքին ուղեւորների համար, եւ այն քանդելու կարիք չկա»:
Խնդիրն առաջիկայում կքննարկվի Հանրային խորհրդի լիագումար նիստում: