Google-ը հաղթեց Oracle-ի հետ 10 տարվա դատավարությունը
1995թ sun microsystems ընկերությունը ստեղծեց Java ծրագրավորման լեզուն, 2010թ ծրագրավորման լեզվի հեղինակային իրավունքների հետ միասին oracle-ը գնեց այս կազմակերպությունը։ Հենց նույն տարում oracle-ը google-ին դատի է տալիս իբր նրանք շուրջ 11 տարի առանց հեղինակային իրավունքներ ունենալու օգտագործել են java api-ին իրենց android օպերացիոն համակարգում։ Պարզ է, որ այս տարիների ընթացքում դատարանի որոշումները եղել են թե առաջին և թե երկրորդ ընկերության օգտին և այս ամենի ընթացքում oracle-ի պահանջած փողհատուցման չափը 6 միլիարդից հասել է 9 միլիարդ դոլարի։ Վերջերս այս անհամաձայնությանը վերջ դրեց ԱՄՆ-ի վճռորոշ դատարանը հաստատելով, որ google-ը ազատ օգտագործման իրավունքով օգտագործել է java api-ից հատվածներ, արդյունքում ստանալով հիմնովին տարբեր android օպերացիոն համակարգը, որին oracle-ը ամենեվին առնչություն չունի։ Պարզ է, որ oracle-ում այս որոշման հետ համամիտ չեն։ Google-ի իրավաբանի իր հերթին հայտնեց, որ առանց կոդերի կրկնակի օգտագործման ժամանակակից աշխարհում գրեթե անհնարին է և, որ զարգացման որոշիչ թափանիվներից մեկը հենց դա է։
Tesla-ի ինքնակառավարման համակարգը կարելի է շրջանցել
Consumer Reports ամսագրի ինժիներները ուսումնասիրել են այն պնդումը թե Tesla-ի ինքնակառավարման համակարգը կարող է աշխատել առանց վարորդի միջնորդության։ Tesla- ի ինքնակառավարման համակարգը վարորդին օժանդակելու առաջադեմ համակարգ է, որը Tesla- ի խոսքով ՝ «բարձրացնում է մեքենայի անվտանգությունն ու հարմարավետությունը»: Նրանք փորձարկեցին Model Y- ը փակուղու վրա և եզրակացրեցին, որ համակարգը կարող է «հեշտությամբ խաբվել»: Ամեն ինչ սկսվեց Տեխասում Tesla- ի մահացու վթարից օրեր անց: Ոստիկանությունը կարծում է, որ մեքենայում վարորդ չի եղել: Consumer Reports-ի խոսքով նրանք մի քանի անգամ փորձել են ստիպել մեքենային առանց վարորդի ներկայության շարունակի ճանապարհը «Մեր գնահատման մեջ համակարգը ոչ միայն չկարողացավ համոզվել, որ վարորդը ուշադրություն է դարձնում ճանապարհին, այլև չէր կարողանում հասկանալ, արդյոք այնտեղ ընդհանրապես վարորդ կա», – ասաց Consumer Reports- ի ավտոտեստավորման տնօրեն Ալեքս Ֆիշերը ապա հավելեց «Մի քիչ սարսափելի էր, երբ հասկացանք, թե որքան հեշտ է հաղթահարել Tesla-ի երաշխիքները, ինչը մենք ապացուցեցինք, որ ակնհայտորեն թերի են»: Tesla- ի կայքում ասվում է, որ ինքնակառավարման համակարգը համակարգը պահանջում է «լիովին ուշադիր վարորդ», իսկ համակարգի օգտագործումը ավտոմեքենան չի դարձնում ինքնավար, իսկ իրականում համակարգին խաբելու համար բավական է պարբերաբար ձեռքը դնել ղեկին, ճկել անվտանգության գոտին և դռները չբացել։
Bitcoin-ը որպես վերականգնվող էներգիայի խթանող
Tesla- ի ղեկավար Իլոն Մասկը համաձայնել է Twitter- ի ղեկավար Jackեք Դորսիի հետ, ով ասել է, որ բիթքոինը «խթանում է» վերականգնվող էներգիան, չնայած փորձագետները նախազգուշացնում են այլ բան: Ըստ ուսումնասիրությունների կիրպտոարժույթի ածխածնի հետքը նույնքան մեծ է որքան աշխարհի ամենամեծ քաղաքներինը։ Բայց պարոն Դորսին պնդում է, որ դա կարող է փոխվել, եթե Bitcoin << հանքափորները>> աշխատեն վերականգնվող էներգիա արտադրող ընկերությունների հետ: Bitcoin- ը կարող է խափանել Չինաստանի կլիման, քանի որ էլեկտրաէներգիայի ավելի քան երկու երրորդը բաժին է ընկնում ածուխին, իսկ ամբողջ աշխարհում Bitcoin-ի արդյունահանման ավելի քան 75%-ը բաժին է ընկնում Չինաստանին:
Bitcoin-ը քննադատող Դեյվիդ ջերարդը իր թվիթերյան էջում Դորսիի և Մասկի հայտարարությունը նկարագրեց որպես << Bitcoin-ը կանաչեցնելու ցինիկ փորձ>>։ Իր խոսքով իրականությունն այն է, որ Bitcoin-ը աշխատում է ածուխով և բերեց օրինակ, թե ինչպես Սինցզյան քաղաքում ածխահանքում տեղի ունեցած վթարը, որը նշանակում էր, որ այն ժամանակավորապես պետք է փակվի ՝ առաջացնելով հոսանքի անջատումներ ամբողջ տարածքում, ինչի արդյունքում Bitcoin-ի արդյունահանումը կխափանվի։ «Սա զգալիորեն դանդաղեցրեց բլոկչեյնը … և համընկավ վերջերս Bitcoin-ի գնի անկման հետ», – ասաց նա