Չորեքշաբթի, Սեպտեմբերի 10, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Samsung-ը հրաժարվել է Օլիմպիական խաղերի հետ կապված 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ գովազդային արշավից

30/07/2024
- Միջազգային, Նորություններ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Զարմանալի և շատ հանրայնացված քայլով Samsung Electronics-ը հայտարարեց Միջազգային օլիմպիական կոմիտեի (ՄՕԿ) 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ գովազդային արշավից դուրս գալու մասին: Որոշումը գալիս է ի պատասխան այն բանի, ինչ ընկերությունը նկարագրում է որպես Օլիմպիական խաղերի ավելի ու ավելի «արթնացած» օրակարգ, մի դիրքորոշում, որը զգալի բանավեճ է առաջացրել ինչպես կորպորատիվ, այնպես էլ սպորտային աշխարհում:

Samsung-ը Օլիմպիական խաղերի նշանավոր հովանավորն է եղել մոտ երեք տասնամյակ: Ընկերության գերժամանակակից տեխնոլոգիաները և նորարարական գովազդային արշավները դարձել են համաշխարհային սպորտային իրադարձության հոմանիշ՝ ավելացնելով հեռուստադիտողի փորձը այնպիսի առաջընթացներով, ինչպիսիք են վիրտուալ իրականության ծածկույթը և բջջային կապը: Համագործակցությունը ոչ միայն շահութաբեր էր երկու կողմերի համար, այլև խորհրդանշում էր մարզական գերազանցության և տեխնոլոգիական հմտության խառնուրդ:

Այնուամենայնիվ, հարաբերությունները բախվեցին իրարանցման հետ՝ կապված 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի համար նախատեսված 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ գովազդային արշավից դուրս գալու Samsung-ի վերջին որոշման հետ: Այս քայլը ազդարարում է ընկերության մարքեթինգային ռազմավարության զգալի փոփոխություն և արտացոլում է կորպորատիվ հովանավորների միջև ավելի լայն լարվածություն և խոշոր սպորտային իրադարձությունների մշակութային լանդշաֆտի փոփոխում:

Samsung-ի դուրս գալը պայմանավորված էր մի շարք իրադարձություններով 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի բացման արարողության ժամանակ, որտեղ ցուցադրվեցին կատարումներ և գեղարվեստական ​​ցուցադրություններ, որոնք որոշ հեռուստադիտողների համար հակասական էին: Լեոնարդո դա Վինչիի «Վերջին ընթրիքը» հիշեցնող տեսարանը, որը վրդովմունք առաջացրեց պահպանողական հանդիսատեսի և կրոնական խմբերի շրջանում:

Սոցիալական լրատվամիջոցները պայթեցին քննադատություններով, շատերը մեղադրեցին Օլիմպիական խաղերին «արթնացած» օրակարգի առաջնահերթությունը մարզական նվաճումների տոնակատարության փոխարեն: Հայտնի գործիչները, այդ թվում՝ Ներկայացուցիչների պալատի խոսնակ Մայք Ջոնսոնը և Կանզաս Սիթիի ղեկավար Հարիսոն Բաթքերը, հրապարակայնորեն դատապարտեցին ներկայացումը՝ այն որակելով որպես հարձակում ավանդական արժեքների վրա:

Մամուլի հաղորդագրության մեջ Samsung-ը մանրամասնել է քարոզարշավից դուրս գալու իր պատճառները՝ վկայակոչելով Օլիմպիական խաղերի հեռանալն իր հիմնական արժեքներից: «Samsung-ը միշտ պաշտպանել է նորարարությունը, գերազանցությունը և միասնությունը Օլիմպիական խաղերի հետ մեր համագործակցության շնորհիվ: Այնուամենայնիվ, վերջին իրադարձությունները ընդգծեցին ուշադրության կենտրոնացման փոփոխություն, որն այլևս չի համապատասխանում մեր ընկերության առաքելությանը և արժեքներին: Մենք կարծում ենք, որ Օլիմպիական խաղերը պետք է մնան որպես մարզական հզորության և համաշխարհային միասնության տոն, այլ ոչ թե պառակտող մշակութային օրակարգերի հարթակ»:

Հայտարարությունը շարունակվում է. «Որպես այդպիսին, մենք դժվար որոշում ենք կայացրել հրաժարվել 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ մեր գովազդային արշավից: Մենք հավատարիմ ենք մնում ամբողջ աշխարհում սպորտին և մարզիկներին աջակցելուն, բայց դա պետք է անենք մեր սկզբունքներին համապատասխան»:

Samsung-ի որոշումը ցնցումներ է առաջացրել գովազդի և սպորտի ոլորտներում: Վերլուծաբանները բաժանված են այս քայլի հնարավոր ազդեցության վերաբերյալ: Ոմանք պնդում են, որ Samsung-ի համարձակ դիրքորոշումը կարող է ռեզոնանս ունենալ իր սպառողների բազայի զգալի մասի հետ, ովքեր կիսում են նմանատիպ մտահոգությունները մշակութային տեղաշարժերի վերաբերյալ: Մյուսները զգուշացնում են, որ Օլիմպիական խաղերի նման բարձրակարգ իրադարձություններից հեռու մնալը կարող է հանգեցնել ապրանքանիշի տեսանելիության և շուկայի մասնաբաժնի կորստի:

Մարքեթինգի փորձագետ Ջոնաթան Միլլերը մեկնաբանեց. «Սա ռիսկային քայլ է Samsung-ի համար: Թեև այն կարող է ամրապնդել իր հարաբերությունները սպառողների հետ, ովքեր քննադատում են «արթնացած» մշակույթը, այն կարող է նաև օտարել երիտասարդ, ավելի առաջադեմ հանդիսատեսին, ովքեր գնահատում են ներառականությունը և սոցիալական արդարությունը: Երկարաժամկետ ազդեցությունը Samsung-ի ապրանքանիշի իմիջի վրա կախված կլինի նրանից, թե որքանով են նրանք արդյունավետ կերպով նավարկելու այս հակասությունները»:

Միջազգային օլիմպիական կոմիտեն դեռ պաշտոնական հայտարարություն չի տարածել՝ ի պատասխան Samsung-ի դուրս գալուն: Այնուամենայնիվ, ինսայդերները ենթադրում են, որ հանձնաժողովը մտահոգված է այլ հովանավորների վրա պոտենցիալ ալիքային ազդեցություններով և խաղերի ընդհանուր ֆինանսական առողջությամբ:

ՄՕԿ-ի անանուն աղբյուրը հայտարարել է. «Samsung-ի որոշումը զգալի հարված է։ Մենք մեծապես ապավինում ենք համաշխարհային բրենդների հետ մեր համագործակցությանը խաղերը ֆինանսավորելու և մարզիկների և հեռուստադիտողների համար համաշխարհային մակարդակի փորձ ապահովելու համար: Մենք հույս ունենք լուծել այս մտահոգությունները և հանգստացնել մեր հովանավորներին, որ Օլիմպիական խաղերը մնում են համաշխարհային միասնության և սպորտային գերազանցության տոն»:

Օլիմպիական խաղերի գովազդային արշավից Samsung-ի դուրս գալը սոցիալական և մշակութային հարցերում կորպորացիաների դերի մասին ավելի լայն զրույցի մի մասն է: Քանի որ ընկերությունները կողմնորոշվում են ավելի ու ավելի բևեռացված լանդշաֆտում, հովանավորությունների և գործընկերությունների վերաբերյալ որոշումները դառնում են ավելի բարդ և հղի պոտենցիալ արձագանքներով:

Samsung-ի քայլը արտացոլում է կորպորացիաների աճող միտումը մշակութային և քաղաքական հարցերի շուրջ դիրքորոշումներ ընդունելու՝ երբեմն երկարամյա համագործակցության հաշվին: Այս միտումը մասամբ պայմանավորված է սոցիալական մեդիայի աճով, որտեղ հասարակական կարծիքը կարող է արագ փոխվել, և ընկերությունները պետք է արագ արձագանքեն իրենց հեղինակությունը պահպանելու համար:

Այս որոշման հետևանքով Samsung-ը հայտարարել է իր գովազդային բյուջեն վերահղելու պլանների վրա դեպի այլ սպորտային իրադարձություններ և նախաձեռնություններ, որոնք ավելի սերտորեն համապատասխանում են իր արժեքներին: Հաղորդվում է, որ ընկերությունը համագործակցություններ է ուսումնասիրում սպորտային լիգաների և միջոցառումների հետ, որոնք ընդգծում են ավանդական մարզական մրցումները՝ առանց մշակութային և քաղաքական երանգի, որոնք բնորոշ են վերջին Օլիմպիական խաղերին:

«Մենք ոգևորված ենք նոր հնարավորություններ բացահայտելու համար՝ աջակցելու սպորտին և մարզիկներին այնպիսի ձևերով, որոնք արտացոլում են մեր հավատարմությունը նորարարության և գերազանցության նկատմամբ», – ասվում է մամուլի հաղորդագրության մեջ: «Մեր ուշադրության կենտրոնում կլինի միասնությունը խթանելը և մարզիկների նվաճումները ողջ աշխարհում նշելու վրա»:

Samsung-ի դուրս գալը 1 միլիարդ դոլար արժողությամբ օլիմպիական գովազդային արշավից նշանակալի պահ է սպորտի, կորպորատիվ հովանավորության և մշակութային արժեքների խաչմերուկում: Քանի որ ընկերությունը կողմնորոշվում է այս որոշման հետևանքով, նա պետք է հավասարակշռի իր ապրանքանիշի ամբողջականությունը իր բազմազան սպառողական բազայի զարգացող սպասումների հետ:

Հակասությունը նաև ընդգծում է ՄՕԿ-ի նման կազմակերպությունների առջև ծառացած ավելի լայն մարտահրավերները, որոնք պետք է համադրեն իրենց համաշխարհային լսարանի ավանդական արժեքները զարգացող մշակութային լանդշաֆտի հետ: Թե ինչպես են օլիմպիական խաղերը և դրա հովանավորները լուծում այս մարտահրավերները, կձևավորեն աշխարհի ամենասիրված մարզական իրադարձություններից մեկի ապագան:

Միևնույն ժամանակ, Samsung-ի դիրքորոշումը բուռն բանավեճ է առաջացրել, որը հավանաբար կշարունակվի 2024 թվականի Փարիզի Օլիմպիական խաղերի մոտենալուն զուգահեռ: Թե այս քայլը, ի վերջո, օգուտ կբերի, թե վնաս կհասցնի Samsung-ին, դեռևս պետք է պարզվի, բայց դա անհերքելիորեն նախադեպ է ստեղծում այն ​​բանի համար, թե ինչպես են կորպորացիաները ներգրավվում մշակութային և սոցիալական խնդիրների հետ ապագայում:

Աղբյուր՝ luxury.amazingtoday.net

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Հայաստանն ու Ադրբեջանը մոտ են խաղաղության համաձայնագրի տեքստի ավարտին. Ալիևի ներկայացուցիչ

Հաջորդ գրառումը

Իսրայելը հարվածել է Բեյրութին

Համանման Հոդվածներ

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Հայաստանի հավաքականի առաջին հաղթանակը. Հայաստան—Իռլանդիա՝ 2-1

09/09/2025
Միջազգային

Տեսանյութ. Նեպալում ցուցարարները ծեծի են ենթարկել վարչապետին, նախարարներին. երկրի նախագահը հրաժարական է տվել

09/09/2025
ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Քրիստոս ասաց՝ «Ներիր, որովհետեւ չգիտեն, թե ինչ են գործում». ես՝ Տիրոջ անպիտան ծառաս, համարձակվելու եմ ասել՝ «Մի ներիր, քանզի շատ լավ գիտեն, թե ինչ են անում»

09/09/2025
ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Փաշինյանը լռեցնում է իր ընդդիմախոսներին միայն իր քաղաքական գոյատևումն ապահովելու համար, բայց դա հարվածելու է հենց իրեն. Օսկանյան

09/09/2025
Հաջորդ գրառումը

Իսրայելը հարվածել է Բեյրութին

Արխիվ

Loading...
«Սեպտեմբերի 2025»
Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« ՕգոստոսիՀոկտեմբերի »

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Հայաստանի հավաքականի առաջին հաղթանակը. Հայաստան—Իռլանդիա՝ 2-1

09/09/2025

2026 թվականի Աշխարհի առաջնության եվրոպական գոտու որակավորման փուլի F խմբի երկրորդ տուրում Հայաստանի ազգային հավաքականը Վազգեն Սարգսյանի անվան «Հանրապետական» մարզադաշտում...

ԿարդալDetails

Տեսանյութ. Նեպալում ցուցարարները ծեծի են ենթարկել վարչապետին, նախարարներին. երկրի նախագահը հրաժարական է տվել

09/09/2025

Քրիստոս ասաց՝ «Ներիր, որովհետեւ չգիտեն, թե ինչ են գործում». ես՝ Տիրոջ անպիտան ծառաս, համարձակվելու եմ ասել՝ «Մի ներիր, քանզի շատ լավ գիտեն, թե ինչ են անում»

09/09/2025

Փաշինյանը լռեցնում է իր ընդդիմախոսներին միայն իր քաղաքական գոյատևումն ապահովելու համար, բայց դա հարվածելու է հենց իրեն. Օսկանյան

09/09/2025

Լևոն Տեր-Պետրոսյանն իր տանը հյուրընկալել է դեսպան Կոպիրկինին

09/09/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական