Հինգշաբթի, Հոկտեմբերի 30, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Հոլիվուդի կնքահայրը. Ռուբեն Մամուլյան

16/01/2025
- Մշակութային, Նորություններ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

 Ռուբեն Մամուլյանը՝ հայազգի ամերիկացի թատերական և կինոյի ռեժիսորը, աշխարհի առաջին գունավոր գեղարվեստական ​​ֆիլմի հեղինակը, ծնվել է Թիֆլիսում, 1897 թվականի հոկտեմբերի 8-ին, հայ ընտանիքում։

Մայրը՝ Վերգինե Քալանթարյանը, եղել է հայկական թատրոնի ղեկավարը, իսկ հայրը՝ Զաքարիա Մամուլյանը՝ քաղաքի բանկերից մեկի տնօրենը։

Արվեստի նկատմամբ Ռուբենի հետաքրքրությունը սկսվել է դեռ մանկուց։ Բայց ապագա մասնագիտությունն ընտրելիս նա պետք է հաշվի առներ ծնողների ցանկությունները. երիտասարդն ընդունվեց Մոսկվայի համալսարանի իրավաբանական ֆակուլտետը։ Հենց այնտեղ էլ նա սկսեց հաճախել երեկոյան դասերի՝ ռեժիսոր Եվգենի Վախթանգովի մոտ։

1921 թվականին Մամուլյանը մեկնում է Լոնդոն։ Այնտեղ մի քանի տարի որպես թատրոնի ռեժիսոր աշխատելուց հետո նա մեկնում է Նյու Յորք։ Այստեղ նա բեմադրեց իր առաջին պիեսը՝ «Պորգին», որը հիմնված է Ամերիկայի հարավում սևամորթների կյանքի մասին վեպի վրա։ Պիեսը մեծ հաջողություն ունեցավ, և մարդիկ սկսեցին խոսել Բրոդվեյում մեծ հեռանկար ունեցող  ռեժիսորի մասին։

Հնչյունային կինոյի հայտնագործումը  շրջադարձային էր Մամուլյանի կյանքում։ Կինոստուդիաներին անհրաժեշտ էին ռեժիսորներ, որոնք կարող էին «լուռ» դերասաններին սովորեցնել խոսել էկրանին:

 Paramount Pictures ստուդիան, որն այն ժամանակ գտնվում էր Նյու Յորքում, Մամուլյանին վստահում է «Ծափահարություններ» ֆիլմի արտադրությունը, որտեղ երիտասարդ ռեժիսորն առաջին անգամ կիրառեց բազմաթիվ նորարարական տեխնիկա։

Այսպիսով, նա ստիպել է օպերատորին նկարահանել միաժամանակ երեք տեսախցիկով և առաջարկել է երկու խոսափողով միաժամանակ ձայնագրել երկու խոսք, իսկ հետո դրանք համատեղել ֆիլմում։

Նա տեսախցիկը դրեց անիվների վրա։

Այն անընդհատ շարժվում էր, ինչն առանձնահատուկ դինամիկա էր հաղորդում ֆիլմին։ Կինեմատոգրաֆիական պրակտիկայում ռեժիսորն առաջին անգամ նկարահանումներ է արել ստուդիայից դուրս՝ երկաթուղային կայարանում, մետրոյում, երկնաքերի տանիքին, Բրուքլինի կամրջի վրա։

1935 թվականին Մամուլյանը նկարահանեց իր առաջին լիամետրաժ գունավոր գեղարվեստական ​​ֆիլմը՝ «Բեքի Շարփը», որն արժանացավ Թուրինի փառատոնի մրցանակին՝ գույների նախնական  օգտագործման համար։

 Նրա ֆիլմերում նկարահանվել են այնպիսի աստղեր, ինչպիսիք են Մարլեն Դիտրիխը, Գրետա Գարբոն և Մորիս Շևալյեն։

 «Կլեոպատրա» ֆիլմը՝ Էլիզաբեթ Թեյլորի գլխավոր դերով, վերջինն էր կինոռեժիսորի կարիերայում։

Մեծ ռեժիսորը մահացել է ծանր հիվանդությունից, 1987 թվականին ԱՄՆ-ում։

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Վրաստանի ու Ադրբեջանի արտգործնախարարները հանդիպել են

Հաջորդ գրառումը

Հայաստանի շահերն ու հայ ժողովուրդը ԵՄ-ին առհասարակ չեն հետաքրքրում. դիտորդներն իրականացնում են հակառուսական, հակաադրբեջանական, հակաիրանական առաքելություն. Զախարովա

Համանման Հոդվածներ

Նորություններ

Գերիները քաղաքական պատանդներ են, որոնց օգտագործում են Հայաստանի վրա ճնշում գործադրելու և ԼՂ-ի մասին հնչող ցանկացած ձայն լռեցնելու համար

29/10/2025
Նորություններ

Երբ համոզվեք, որ ՀՀ-ում գործող կառավարությունը ձեզ էլ է խաբել և խաբում, այդ ժամանակ ավելի աչալուրջ կլինեք. Արտակ Զաքարյանը՝ Եվրանեսթի մասնակիցներին

29/10/2025
Հոգևոր

Անընդունելի է ցանկացած քայլ, որը կարող է խաթարել Եկեղեցու ներքին խաղաղությունը և կասկածի տակ դնել նրա սրբազան առաքելությունը

29/10/2025
Նորություններ

Դատապարտում եմ Ալեքսանդր Կոչուբաևի դեմ առաջադրված քրեական մեղադրանքները․ ՄԱԿ-ի հատուկ զեկուցող

29/10/2025
Հաջորդ գրառումը

Հայաստանի շահերն ու հայ ժողովուրդը ԵՄ-ին առհասարակ չեն հետաքրքրում. դիտորդներն իրականացնում են հակառուսական, հակաադրբեջանական, հակաիրանական առաքելություն. Զախարովա

logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական