«Շրջանառության մեջ եմ դրել նախագիծ, որով նախատեսվում է ֆիզիկական անձնանց եկամուտների հայտարարագրերի ներկայացման վերջնաժամկետը հետաձգել։
Մասնավորապես, մայիսի 1-փոխարեն.
*Այս տարի լրացնողները (2024 թվականի եկամուտների համար) հայտարարագիր կարող են ներկայացնել մինչեւ նոյեմբերի 1-ը։
*Հաջորդ տարի լրացնողները (2025 թվականի եկամուտների համար) հայտարարագիր կարող են ներկայացնել մարտի 2-ից մինչեւ նոյեմբերի 1-ը։
*Հաջորդ տարիների համար հայտարարագրի ներկայացման ժամկետ կսահմանվի մարտի 2-ից մինչեւ հուլիսի 1-ը։
Հեղինակ՝ Բաբկեն Թունյան»
Այս անիմաստ օրատեղափոխումը վկայում է մեկ բան՝ Հայաստանում վարչախումբը իրականացնում է կառավարչական ցինիզմ։ Ինչո՞ւ ենք բուռն արձագանքում ՀՀ ԱԺ տնտեսական հանձնաժողովի ղեկավարի հայտարարությանը:
1. Ակնհայտ է, որ ֆիզիկական անձանց 2024 թ. հայտարարագրումը տապալված է, և մոտավորապես 820 հազար քաղաքացիներից միայն 12000 է հանձնել հայտարարագիր։ Ընդ որում՝ առնվազն կեսը ներկայացրել է, որպեսզի 100 հազար դրամ սոցկրեդիտ «քերի» բյուջեից։
2. Ակնհայտ է, որ տապալվել էր նաև 2023 թվականի հայտարարագրումը, որի ընթացքում հայտարարագիր ներկայացրել է 120 հազարի քառասուն տոկոսը։
Պետական ֆիսկալ խոշոր միջոցառման երկու տարիներին գործընթացը կազմակերպող, վերահսկող հիմնական պատասխանատուն ՀՀ ԱԺ տնտեսական հանձնաժողովն է, որի ղեկավարը երկու տարիներին էլ եղել է նույն անձը։
Փաստացի աշխատանքները տապալած մարմինը և դրա ղեկավարը հեռանալու, հեռացվելու փոխարեն, որոշել են ինչ-որ օրատեղափոխո՞ւմ իրականացնել:
Այս անձիք ունեին ընդամենը մեկ հնարավորություն։ Նրանք պետք է ինքնակամ հեռանային զբաղեցրած պաշտոնից և սրտի դողով սպասեին ծառայողական քննությանը, բայց դեռ շարունակում են գործել և հարկատուների հաշվին ստանալ ամսական 1.5-2,0 մլն դրամ աշխատավարձ ու պարգևավճարներ։
Օրեր առաջ վարչախմբի ղեկավարը աղմկում էր, թե իբր բարձր աշխատավարձերով պետական պաշտոնյաների աշխատավարձը բավարար չէ։ Եթե նա նկատի ուներ այսպիսի աշխատողներին, ապա նմաններին կարելի է ընդամենը հեռացնել զբաղեցրած պաշտոններից կառավարչական տապալումների պատճառով։ Հեռացման ձևը թող դրանց վարչախմբի ղեկավարը որոշի՝ SMS, թե գլխավոր դատախազ:
Հ.Գ.
Ո՞րն է այդ պաշտոնյայի թերացումը.
1. հայտարարագրման գործընթացի անիմաստ բարդացումը,
2. իրազեկման աշխատանքների տապալումը և բացակայությունը,
3. 2023 թվականի տապալված աշխատանքի գնահատականի բացակայությունը,
4.2025 թվականի հունվարի 20-ին ՊԵԿ նախագահի հրամանի վիճելի դրույթները,
5. Դրան էլ գումարեք նրա անիմաստ վստահությունը, որ 2026 թվականից հետո վերջնաժամկետ է սահմանելու։
Մի խոսքով՝ հեռացման ենթակա պաշտոնյա։
Հրայր Կամենդատյան, տնտեսագետ, «Հայաքվե» ազգային քաղաքացիական միավորման ներկայացուցիչ