Սահմանադրագետ Գոհար Մելոյանը իր ՖԲ էջում գրում է, –
Սահմանադրության համաձայն՝ ո՛չ Հանրապետության նախագահը, ո՛չ վարչապետը չունեն զինված ուժերի գլխավոր շտաբի պետին պաշտոնից ազատելու լիազորություն։
Սահմանադրություն 139-րդ հոդվածի 3-րդ մասը (իրավունքի ուժով հրամանագրի ուժի մտնելը) որևէ կերպ չի կարող վերաբերել զինված ուժերի գլխավոր շտաբի պետին պաշտոնից ազատելուն։
Առավել եւս, որ, տեսկանորեն, 2-րդ փուլում՝ նախագահի կողմից Սահմանադրությամբ նախատեսված պաշտոնատար անձի պաշտոնից ազատելու վերաբերյալ հրամանագրի նախագիծն առարկություններով վարչապետին վերադարձնելուց հետո, վարչապետի կողմից կրկին այդ հրամանագրի նախագիծն նախագահին ուղարկվելու պարագայում, նախագահը իրավասու է՝
🔺կա՛մ ստորագրել այն,
🔺կա՛մ ներկայացնել Սահմանադրական դատարան։
Սահմանադրության տառացի կամ իմաստային վերլուծությունը որևէ այլ եզրակազություն կամ ենթադրություն անելու հնարավորություն չի տալիս❗️
Նույնանման իրավական դիրքորոշում է արտահայտել Սահմանադրական դատարանն իր ՍԴՈ-1518 որոշմամբ։
Հետևաբար՝ քանի դեռ նշված հարցի վերաբերյալ Սահմանադրական դատարան այլ դիրքորոշում չի հայտնել, Օնիկ Գասպարյանը ՊԱՐՏԱՎՈՐ է շարունակել պաշտոնավարել որպես Զինված ուժերի գլխավոր շտաբի պետի։
Իսկ Արմեն Սարգսյանը հերթական անգամ խուսափեց իր սահմանադրական պարտականությունների կատարումից՝ Սահմանադրության 141-րդ հոդվածի համատեքստում կոպտորեն խախտելով Սահմանադրությունը, ինչն ապագայում նրան պաշտոնանկ անելու հիմքերից է հանդիսանալու։