Երկուշաբթի, Հունիսի 9, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ՏԱՔՍԻՆԵՐՆ ԱՎԵԼԱՆՈՒՄ ԵՆ, ԳՆԵՐԸ` ԱՃՈՒՄ

15/10/2021
- 15 Հոկտեմբերի, 2021, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

300 կամ 400 դրամի փոխարեն 700-ից 800 է այս պահին նվազագույնը: Սակագինը 1,5-2 անգամ ավելացել է, ստիպված կրկնակի ենք վճարում շատ կարճ ճանապարհի համար: Էլ չասեմ, որ «դոմինոյի էֆեկտը» գործեց, մասնավոր տաքսիստները բաց չթողեցին հնարավորությունը եւ նույնպես ավելացրեցին իրենց ծառայությունների արժեքը:

Երեւանյան տաքսիների ուղեվարձը նկատելիորեն թանկացել է, տաքսիով ուղեւորությունը թանկ հաճույք է դարձել, ուղեւորներն էլ սովորականից ավելի երկար են սպասում իրենց պատվիրած մեքենային:2021 թվականի օգոստոսին, 2020 թվականի օգոստոսի համեմատ, արձանագրվել է սակագների 1.8% գնաճ:Տրանսպորտի գները բարձրացել են 10%-ով, որը հիմնականում պայմանավորված է տաքսի ծառայությունների սակագների բարձրացմամբ:

Քաղաքացիները բողոքում ենՙ եթե նախկինում սակագների ավելացումը «պիկ» ժամերին սպասելի էր եւ արդարացված, ապա հիմա այդ մեխանիզմը գործում է բոլոր եղանակներին եւ անգամ համեմատաբար հանգիստ ժամերին:

«Սպառողների խորհրդատվության կենտրոն» ՀԿ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանի խոսքովՙ տաքսի ծառայությունների գնագոյացման վրա ազդում են ե՛ւ բնակլիմայական պայմանները, ե՛ւ երթեւեկության վիճակը, ե՛ւ վառելիքի գները:

Չիլինգարյանի համոզմամբ, խնդիրներ առաջացան, երբ շուկա մտան օնլայն տաքսիները, որոնք սկսեցին գին թելադրել, ընդ որում` գները սկզբում այնքան իջեցրին, որ ավանդական տաքսի ծառայություններ մատուցող ընկերությունները կամաց-կամաց շուկայից դուրս մղվեցին, եւ երբ օնլայն տաքսիներն արդեն գրավեցին ողջ շուկան, սկսեցին ծառայությունների դիմաց պահանջվող գինը բարձրացնել:

«Սակագինը ես չեմ որոշում: Թե օրվա կամ գիշերվա այս կամ այն ժամին ձեզնից որքան գումար կգանձվիՙ որոշում է համակարգը»,- ասում է բջջային տաքսի-ծառայություններից մեկում որպես վարորդ աշխատող Կարենը,ավելացնելով. «Եթե տաքսի պատվիրեք, օրինակ, քաղաքի կենտրոնից մինչեւ որեւէ ծայրամաս, ապա ծանրաբեռնված ժամերին համակարգը, հավանական է` սովորականից 500-600 դրամ ավելի պահանջի: Այսինքնՙ 9-10 կմ-ի համար 1200 դրամի փոխարեն ստիպված կլինեք 1500-1800 դրամ վճարել: Եթե համակարգն այդպիսի սակագին է տալիս, նշանակում էՙ ճանապարհները ծանրաբեռնված են, ամբողջ կենտրոնում խցանումներ են, եւ տաքսի նստողները շատ են այդ ժամին»:

Երեւանի բանուկ հատվածներում, որտեղ սովորաբար կայանում են տաքսու վարորդները, օրվա երկրորդ կեսին ազատ մեքենա հնարավոր չէր գտնել: Կենտրոնում առավելագույնը 10 րոպեի ճանապարհը 20 րոպեում անցնող, նվազագույն գումարը կրկնապատկող տաքսի ծառայություններն, ըստ անցորդների, քիչ չեն, ըստ նրանցՙ այդպես են սկսել աշխատել ոչ միայն անհատ վարորդները, այլեւ օնլայն տաքսի ծառայությունները:

«Հաճախորդը տաքսի պատվիրելիս նախապես գիտի, թե որքան է վճարելու եւ կարող է հրաժարվել ծառայությունից»,-մեզ հետ զրույցում նշեց վարորդներից մեկը:

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ Տիգրան Քեյանի կարծիքով, տաքսի ծառայությունների որակի մեջ անհրաժեշտ է շուտափույթ փոփոխություն իրականացնել, ինչը բխում է նաեւ երթեւեկության մեջ գտնվող քաղաքացիների անվտանգության պահանջից, հետեւաբար ծառայություն մատուցողները պետք է ունենան որոշակի կանոններ եւ չափանիշներ: Ըստ նրա` տաքսիները պետք է տարբերվեն նաեւ գունային ֆոնով, տարանջատվեն մյուս տրանսպորտային միջոցներից, վարորդները պետք է առաջնորդվեն իրենց համար նախատեսված չափորոշիչներով: Բայց որակի բարձրացումը տաքսիների պարագայում անշուշտ պետք է բերի գնի բարձրացման, դրանք հարցեր են, որոնք անպայման պետք է կարգավորվեն:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ԻՇԽԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԹԵԿՈՒԶ ԱՄԵՆԱՓՈՔՐ ԳՅՈՒՂԸ ՑԱՆԿԱՆՈՒՄ Է ԻՐԵՆՈՎ ԱՆԵԼ

Հաջորդ գրառումը

ԼՈՅՍ ՏԵՍԱՒ ՎԱՐԴԱՆ ՄԱՏԹԷՈՍԵԱՆԻ «ՀԱՅՈՑ ՑԵՂԱՍՊԱՆՈՒԹԻՒՆԸ ԱՆՈՒԱՆԵԼՈՒ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹԻՒՆԸ. ԼԵԶՈՒ, ՊԱՏՄՈՒԹԻՒՆ ԵՒ «ՄԵԾ ԵՂԵՌՆ»» ԱՆԳԼԵՐԷՆ ԱՇԽԱՏՈՒԹԻՒՆԸ

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

ԼՈՅՍ ՏԵՍԱՒ ՎԱՐԴԱՆ ՄԱՏԹԷՈՍԵԱՆԻ «ՀԱՅՈՑ ՑԵՂԱՍՊԱՆՈՒԹԻՒՆԸ ԱՆՈՒԱՆԵԼՈՒ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹԻՒՆԸ. ԼԵԶՈՒ, ՊԱՏՄՈՒԹԻՒՆ ԵՒ «ՄԵԾ ԵՂԵՌՆ»» ԱՆԳԼԵՐԷՆ ԱՇԽԱՏՈՒԹԻՒՆԸ

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Տեսանյութ. Հենց ոստիկանության հրապարակած տեսանյութից ակնհայտ է, որ խառնաշփոթ են ստեղծել հենց Նիկոլի շարասյան համար

08/06/2025

Ոստիկանությունը «հերքող» տեսանյութ է դրել՝ այնպիսի խորամանկ նկարագրությամբ, որ կարող է թվալ, թե Նիկոլի շառասյունը որևէ կապ չունի վթարի հետ....

ԿարդալDetails

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական