Ուրբաթ, Նոյեմբերի 21, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

ԲԱԼԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ

28/02/2020
- 28 Փետրվարի, 2020, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

ՀԱՍՄԻԿ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ, ՀՊՄհամալսարանի լրագրության 2-րդ կուրսի ուսանողուհի

Առաջընթա՞ց, թե՞…

2020թ.-ի հունվարից ուժի մեջ է մտել երթեւեկության կանոնների բալային համակարգը: Սակայն նոր կանոնները բոլորի սրտով չեն: Դա ունի ինչպես օբյեկտիվ, այնպես էլ սուբյեկտիվ պատճառներ:

Հունվարից կիրառվող բալային համակարգի շուրջ թեժ բանավեճեր են ծավալվում: Ինչպես հաճախ է լինում նման դեպքերում, օրենքի ընդունմանը հաջորդել է հասարակության ու փորձագետների ոչ միանաշանակ արձագանքը: Ոմանք նախաձեռնությունը ճիշտ են համարում` նշելով, որ նոր կանոնները կսանձեն հանդուգն վարորդներին:Ոմանք էլ պնդում են, որ նոր կարգավորումների բեռն իրենց վրա կզգան հիմնականում բարեխիղճ վարորդները, քանի որ աննշան խախտումներ յուրաքանչյուրը կարող է անել, այդ թվում` կարգապահ վարորդները, իսկ «քյալագյոզներն» արդեն գիտեն, թե որտեղ գերազանցեն արագությունը, որտեղ` ոչ:

Եվս մի խոչընդոտ: Կարծիքներ կան, որ ոմանք կարող են փող աշխատել բալային համակարգի միջոցով: Ինչպե՞ս: Ամեն ինչ պարզ է. մարդն ունի վարորդական իրավունքի վկայական եւ ամեն տարի ստանում է 9 բալ: Գալիս է նրա մոտ ճանապարհային երթեւեկության կանոնները խախտած հարեւանը կամ ընկերը եւ խնդրում որոշակի գումարի դիմաց իր վրա վերցնել խախտումը: Անշուշտ, թանկարժեք բալերը փողի դիմաց սպառելն ամենախելամիտ որոշումը չէ, բայց հայկական մտածողությունը նուրբ հասկացություն է, եւ միշտ չէ, որ համընկնում է չոր տրամաբանության հետ:

Մեր անցկացրած հարցախույզի արդյունքում պարզ դարձավ, որ բալային համակարգից դժգոհ հիմնական խավը տաքսիստներն ու առաքիչներն են: «Սաղ օրը դվիժեննու մեջ ենք, ո՞նց կարա տաքսին բալային չունենա, երկու ամսից պրծնելու ա, տասը ամիս էլ տանը քնելու ենք էլի: Քշում էինք էլի, բալայինը ո՞րն ա էլ: Ո՞վ խախտում չի անում, չուզես էլՙ ստացվելու ա, էն էլ տաքսիստների մոտ», –իր խոսքում նշեց 45-ամյա Արամ Սարգսյանը:

Արշակունյաց պողոտայում աշխատող տաքսու մեկ այլ վարորդ ասացՙ իրենց նկատմամբ անհատական մոտեցում պետք է դրսեւորվեր, ի տարբերություն տնից աշխատանքի եւ հակառակ ուղղությամբ ամեն օր երթեւեկող վարորդների, իրենք ռիսկային գոտում են գտնվումՙ ԱՊՊԱ-ի համար ավելի մեծ գումար են վճարում, քան մյուսները, մի խոսքովՙ բալային համակարգը իրենց համար չէ:

«Ինքը մեքենան շահագործում է ընդամենը 1-2 ժամ, ես շահագործում եմ 18 ժամ, ինձ էլ 9 բալ, իրե՞ն էլ 9 բալ: Տաքսու վարորդՙ 18 ժամ, հնարավոր չի առանց սխալի, անկախ ամեն ինչից ստացվում ա: Թող ինձ էլ բալ գա, բայց իմ բալերի թիվը ավել լինի: Ուղեւորը ձեռքը բարձրացնում ա, բոլորը փողոցում շարված են, ես տեղ չեմ կարողանում գտնեմ, որ ուղեւոր վերցնեմ, ստիպվածՙ կամերան նկարում ա երկրորդ շարք»,- ասաց վարորդներից մեկ ուրիշը:

Բալային համակարգից անհանգստացած վարորդների երկրորդ խումբը առաքիչներն են. «Ես, օրինակ, առաքիչ եմ աշխատում, ինձ ձեռք չի տալիս այս նոր օրենքը, որովհետեւ ես երկրորդ գիծ շատ եմ կանգնում: Ստացվում էՙ մի երեք-չորս ամիս կքշեմ, ու կզրկվեմ իրավունքից: Գոնե ժամանակ դնենՙ ես աշխատող եմ, ես հինգ րոպե կարողանամ կանգնել, սովորական վարորդը հինգ րոպե կարողանա կանգնել»:

Շարքային վարորդները բալային համակարգից ակնկալում են երթեւեկության ագրեսիայի նվազում: Մատնանշում են որոշ թերություններՙ գծանշումները երբեմն չեն երեւում, կան թաքնված նշաններ, որոնք հանգեցնում են ինքնըստինքյան խախտումների, այդուհանդերձ, մեզ հանդիպած վարորդները կողմ են ճանապարհային երթեւեկության կանոնների խստացմանըՙ հույսովՙ որ խախտումները կնվազեն:

Մի քիչ կձգվեն վարորդները, կզսպվեն մի քիչ, կսկսեն իրենց ճիշտ պահել, կարգին քշել, չխանգարել, երթեւեկության կանոնները պահպանել: Պիտի որ դրական արդյունք տա, վատ վարորդները թերեւս մի քիչ կքչանան:

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

ՎԱՅՐԵՆԻՆԵ՜ՐԸ

Հաջորդ գրառումը

ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՆ «ՊԱՏԻՎԸ» ԹՈՂՆՈՒՄ ԵՄ ՁԵԶ, ՊԱՐՈՆԱ՛ՅՔ…

Համանման Հոդվածներ

21 նոյեմբերի, 2025

Տարեդարձդ շնորհավո՛ր

21/11/2025
Newly elected chairman of the Armenakan-Ramkavar Liberal Party Hakob Avetikyan guest in Friday press club
21 նոյեմբերի, 2025

Հեղափոխությունը մի՛շտ չարիք է

21/11/2025
21 նոյեմբերի, 2025

Ո՛չ ընդդիմությունն է «սրբազան կով», ո՛չ իշխանությունը

21/11/2025
21 նոյեմբերի, 2025

Ալիեւի, Էրդողանի եւ Փաշինյանի առանցքի համընկնումը ՆԱՏՕ-ի թուրանական միջանցքի ձեւաչափում

21/11/2025
Հաջորդ գրառումը

ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՆ «ՊԱՏԻՎԸ» ԹՈՂՆՈՒՄ ԵՄ ՁԵԶ, ՊԱՐՈՆԱ՛ՅՔ...

logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2025 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական