Նախագահ Օբաման Ռիչարտ Մ. Միլզ կրտսերին է նշանակել Հայաստանում Մ. Նահանգների հաջորդ դեսպանի պաշտոնին, տեղեկացնում է «Արմինյն Միրոր-Սփեքթեյթր» շաբաթաթերթը: Սենատի կողմից հաստատվելուց հետո Միլզը փոխարինելու է Ջ. Հեֆերնին, որն այդ պաշտոնը զբաղեցնում է 2011 թվից: Միլզի թեկնածութությունը նախ քննարկվելու է Սենատի արտաքին հարաբերությունների կոմիտեի նիստում, որին նախագահելու է սենատոր Ռոբերտ Մենենդեզը: Լսումների թվականը դեռ չի ճշտված:
Ռիչարդ Միլզ կրտսերը ճանաչված դիվանագետ է եւ զբաղեցրել է բազմաթիվ կարեւոր պաշտոններ: Ներկայիս նա Բեյրութի ամերիկյան դեսպանատանը Մ. Նահանգների Առաքելության փոխտնօրենն է: Խորհրդային Միության փլուզման տարիներին նա եղել է պետքարտուղարությունում Հայաստանի եւ Ադրբեջանի հարցերով զբաղվող պատասխանատու պաշտոնյա: Ավարտել է Ջորջթաուն համալսարանի արտաքին ծառայության ֆակուլտետը, ինչպես նաեւ Տեխասի համալսարանի իրավաբանական ֆակուլտետը: Միջազգային Անվտանգության հարցերի գծով Մագիստրոսի կոչում է ստացել Ազգային պաշտպանության համալսարանից:
Դիվանագիտական տարբեր պաշտոններ է զբաղեցրել Մալթայում, Փարիզում, Սանկտ Պետերբուրգում, Դուբլինում եւ այլուր:
Հոկտեմբերի 1-ից Արցախում ուղեվարձը կթանկանա
Հոկտեմբերի 1-ից Արցախում հասարակական տրանսպորտի ուղեվարձի սակագինը կփոխվի ու նախկին 70 դրամի փոխարեն քաղաքացիները կվճարեն 100 դրամ: Սա արժանացել է ուղեւորափոխադրում իրականացնող ընկերությունների գոհունակությանն ու քաղաքացիների դժգոհությանը: Քաղաքացիները դժգոհում են, որ աշխատավարձը նույնն է, աշխատատեղերը` քիչ, մինչդեռ վարձերն անընդհատ բարձրանում են: «Այստեղ մթերքը, սնունդը շատ ավելի թանկ է, քան Երեւանում, սակայն աշխատավարձն ավելի ցածր է: Սա սոցիալական լուրջ հարված է հատկապես միջին եկամուտ ունեցող ընտանիքների համար, որոնք հասարակությունում մեծամասնություն են կազմում»,- «Ազգ»-ի հետ զրույցում ասաց Ստեփանակերտի բնակչուհի տիկին Անաիդան` հավելելով, որ նոր որոշումից բոլորն էլ դժգոհ են:
«Ուղեվարձի սակագնի բարձրացումը կբերի սպասարակման նոր որակի»,- հավաստիացնում է «Ստեփանակերտ սերվիս» ՓԲԸ տնօրեն Լեւոն Չալյանը` հավելելով, որ վերջին անգամ ուղեվարձը թանկացել է յոթ տարի առաջՙ 50 դրամից դառնալով 70: Այս յոթ տարիների ընթացքում մի քանի անգամ թանակցել են վառելիքը, պահեստաքսուքային նյութերը եւ, ըստ նրա, այժմ իրենք վնասով են աշխատում:
Նրա խոսքերով, նույն սակագնով այլեւս անհնար է փոխադրում իրականացնել եւ ստացված գումարով չի լինում ո՛չ նորմալ սպասարկել, ո՛չ էլ վարորդների աշխատավարձը տալ: Ստեփանակերտի քաղաքապետարանից էլ նշում են, որ վառելիքի թանկանալուն զուգահեռ ուղեւորահոսքն էլ քիչ է եւ դա է պատճառը, որ ընկերություններն աշխատում են վնասով: Չալյանի ներկայացմամբ, Ստեփանակերտում տրանսպորտն աշխատում է մինչեւ ժամը 24-ը եւ ուշ ժամերին ուղեւորներ գրեթե չկան: