Կիրակի, Հունիսի 8, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Տրանսպորտային բարեփոխումները` իրական վկայություններով

14/12/2023
- 15 Դեկտեմբերի, 2023, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Թվերով ու տոկոսներով ոգեւորվելն ու հպարտանալը մեզանում ազգային կենսակերպ է դառնում, եթե իհարկե` արդեն չի դարձել: Տարօրինակը հատկապես այն է, որ դրանք երբեմն ու հաճախ այնպիսի ձեւերով ու համեմատություններով են ներկայացվում, որ անգամ կրթական որոշակի պաշար ունեցողներն են տարակուսում դրանք հրապարակելու նպատակահարմարության հարցում: Ամեն ինչի սկզբնաղբյուր դիտելով 2018-ի իրադարձությունները, նպատակ է հռչակվում հարյուրապատիկ տոկոսներով ու անգամներով մարդկանց համոզել, որ իրենց կյանքում ու առօրյայում հիմնարար փոփոխություններ են կատարվել, որը չտեսնելը… երախտամոռություն է:

Այս ընթացքում մեր մարդկանց որոշակի մասը կանգառներում է անցկացնում, իշխանությունների բնորոշմամբ՝ բարեփոխված իրենց անհրաժեշտ տրանսպորտային միջոցին սպասելով: Րոպեներն անցնում են, իսկ սպասողներից ոմանք դեռ չեն մեկնում: Ի վերջո, ասենք, 40 համարի միկրոավտոբուսը ժամանում է, որը Նոր Նորքի մասիվները Զեյթունի միջոցով կապում է Քանաքեռի հիվանդանոցային համալիրների հետ: Մարդիկ տեղավորվում են ու վարորդից հարցնում մոտ 50 րոպե սպասելու պատճառը: Վարորդը հայտարարում է. – գիծն ընդամենը երկու միկրոավտոբուս է սպասարկում, քանզի մյուսներն անսարքության պատճառով չեն շահագործվում, պահեստամասերի են սպասում: Դե ի՞նչ անեն բարեփոխիչները, երբ Լարսը փակ է: Ախ այդ Լարսը, որտեղ վերջին հաղորդագրություններից մեկի համաձայն դեպի ՌԴ 500 բեռնատար է կանգնած հայկական համարանիշներով, դեպի ՀՀ` 1000:

Ժամանակավոր այսօրինակ խնդիրներին ավելանում են ուղեւորափոխադրումներ կազմակերպողների յուրօրինակ լուծումը: Ասենք, տարածքին անծանոթ որեւէ մեկը հարցնում է, թե որտեղ է 40 համարի կանգառը: Զրուցակիցը ամենայն բարյացկամությամբ ցույց է տարիս կանգառը: Մարդը մոտ 100 մետր քայլում է, մոտենում նշված համարի տրանսպորտային միջոցին եւ պարզում, որ այն իր ցանկալի վայրը չի տանում, պարզաբանումն էլ հետեւյալն է… ձեզ 40 համարի միկրոավտոբուսն է պետք, ահա այն վայրից. եւ ցույց է տալիս 100 մետր անդին կանգառը: Եվ հարցը` ինչու է անհարժեշտություն ծագել 40 համարների տրանսպորտային միջոցներով ծանրաբեռնել միմյանց հետ խաչաձեւող Պ. Սեւակ- Ռուբինյանց փողոցների սույն հատվածը, հնչում է ինքնաբերաբար: Թե ինչ նրբություն է պարունակում այսօրինակ աշխատաոճը, գուցե բացատրեն դրա հեղինակները:

Թերեւս նաեւ այն, թե ինչ նրբություն է պարունակում մի շարք դեպքերում կանգառների միմյանց շատ մոտ լինելու հանգամանքը: Տեսեք. 9-րդ համարի տրոլեյբուսը կանգառ ունի Կոմիտասի անվան կոնսերվատորիայի դիմաց: Կանգառից անմիջապես հետո տրոլեյբուսավարը մեծ ջանքերի շնորհիվ ու արդյունքում «տեղավորվում» է բանուկ պողոտայի առաջին գծում, որպեսզի ձախ մտնի եւ հայտնվի մոտ 50 մետրի վրա գտնվող Թամանյանի քարակերտ հուշակոթողի դիմաց, որտեղ կանգառ կա տեղադրված: Մայրաքաղաքի ամենաբանուկ հատվածներից մեկն է նշված վայրը, որտեղ խնդիրներ է ստեղծում թե՛ կանգառի տեղադրումը, թե՛ 10-12 մետր երկարության տրոլեյբուսների երթեւեկը: Քաղաքացիներն ընդունում են, որ հանգույցը բարդություններ է ստեղծում, որոնք լուծելու համար մասնագետ կադրեր կան, եթե իհարկե… այդպիսիք գտնելու ցանկություն լինի:

Գնալով հարցերի հարց է դառնում շուրջ երկու տարի առաջ կանգառների միջանկյալ հատվածներում առանձին հետիոտների պահանջով տեղադրված կարգավորիչ սարքերի շահագործումը: Առանձին հետիոտների պահանջով ենք ասելիքը ձեւակերպում, քանզի մեր համաքաղաքացիների այդ տեսակը իրեն նեղություն չէր տալիս փողոցը հատել մի քանի տասնյակ մետր հեռավորության վրա գտնվող կարգավորվող անցումով, գերադասելով անցումը երթեւեկող ավտոմեքենաների պայմաններում, որը նաեւ դժբախտ պատահարների էր հանգեցնում: Հիմա արդեն դրանց կարմիր լույսի տակ պարտադրված կանգնած  վարորդներն են զայրանում, քանզի ստիպված են նախորդ կանգառից հազիվ 50-60 մետր անցնելոց հետո դարձյալ կանգ առնել, երբեմն նույնիսկ երեխաների կողմից կարգավորիչ կոճակը սեղմելու արդյունքում:  Հարց է ծագում. կապ չկա՞  արդյոք վարորդների հոգեբանական վիճակի  եւ մահվան ելքով ավտովթարների քանակի ավելացման միջեւ, քանզի այս մասին հաղորդումներում հաճախ է նշվում, որը վարորդները սթափ վիճակում են գտնվել:

Քաղաքային երթեւեկը, հետիոտն թե տրանսպորտային, մեր առօրյայի անբաժանելի մասն է, որի պատասխանատուները կոչված են այն թե՛ անվտանգ, թե՛ հաճելի դարձնել: Ավաղ, առայժմ այդպիսին չէ բարեփոխված հայտարարվող մեր հանրային տրանսպորտը:

Սպասենք խոստումների իրականացման նոր վկայությունների:

ԳԵՂԱՄ ՔՅՈՒՐՈՒՄՅԱՆ      

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Չէի ուզում, որ երեխաներիս մանկական հուշերում մնար բանտն ու բանտում՝ իրենց մայրը

Հաջորդ գրառումը

«Արցախը համայն հայության խիղճն է, համոզված եմ, որ ազատագրումը չի ուշանա». ԱՐԹՈԻՐ ԽԱՆՋՅԱՆ

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

«Արցախը համայն հայության խիղճն է, համոզված եմ, որ ազատագրումը չի ուշանա». ԱՐԹՈԻՐ ԽԱՆՋՅԱՆ

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Required fields are marked *

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

Նորություններ

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Նազելի Բաղդասարյանը դեռ չի՞ հերքել, որ Նիկոլ Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը. հայտնում է քաղաքական...

ԿարդալDetails

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025

Ջերմաստիճանը կբարձրանա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական