Երկուշաբթի, Հունիսի 9, 2025
Ազգ
Advertisement
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Որտե՞ղ է թաղված շան գլուխը

Գեղամ Քյուրումյան
17/05/2024
- 17 Մայիսի, 2024, ԱԶԳ շաբաթաթերթ
37
Դիտում
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Հայոցս մայրաքաղաք Երեւանը գովերգող անսահմանափակ քանակներով բանաստեղծություններ են գրվել, դրանց մի զգալի մասը երգերի են վերածվել, որոնք օրվա ամենատարբեր ժամերի սփռվում են մեր փողոցներում ու հրապարակներում: Ավաղ, մեր հպարտություն բնակավայրի նաեւ այս հատվածները օրվա ամենատարբեր պահերին հայտնվում են… ի  զարմանս թե ամոթ չգիտես ում` խցանումներ կոչվող իրավիճակներում, անվերջանալի խոչընդոտներ ստեղծելով հարյուր հազարավորներից բաղկացած երեւանյան հանրության ու  բազմահազար հյուրերի համար: Եթե նկարագրվածն ամենուր արձանագրված փաստ է, մեզանում տիրողը մի այլ  աստիճանի դրսեւորում է` անփութությունից մինչեւ անտերություն:

Ահա այսպիսի մոտեցմամբ, շրջապատիս էլ հորդորով, շաբաթներ առաջ մի առաջարկ ներկայացրի Երեւանի քաղաքապետարան, որտեղից ստացված պատասխանը տպագրում եմ ստորեւ.

«Տրոլեյբուսային թիվ 9  երթուղու մեքենաները Մաշտոցի պողոտայի` Սայաթ-Նովայի արձանի հարեւանությամբ կանգառում չկայանելու հարցի հետ, հայտնում եմ, որ «Երեւանտրանս» ՓԲԸ-ից ստացված տեղեկատվության համաձայն, ձեր կողմից առաջարկված լուծումը գտնում են ոչ նպատակահարմար, քանի որ կստեղծվեն լրացուցիչ դժվարություններ ուղեւորների համար»:

Նախ պատասխանով փորձ է արվում մոտեցում կազմավորել, որ խնդիրը քաղաքապետարանի ղեկավարության եւ նրա կառույցի մաս կազմող տրանսպորտի վարչության հետ որեւէ կապ  չունի, այլ «Երեւանտրանս»-ի պատասխանատվության գոտում է, որն առավել քան տարօրինակ է, քանզի կանգառների տեղակայումը տեղական իշխանությունների խնդիրն է:

Իսկ ինչի՞ շուրջ է արծարծվող հարցը, որը միակը չէ Երեւանի տրանսպորտային համակարգում: Արդեն նշվեց, որ խոսքը տրոլեյբուսային թիվ 9 երթուղու շուրջ է: Նշված կանգառը գտնվում է Մաշտոց- Մոսկովյան փողոցների խաչմերուկում, մոտ 10  մետր հեռավորության վրա: Երթուղին շարունակվում է Մոսկովյան փողոցով, ուր հայտնվելու համար տրոլեյբուսավարը պարտադրված է հիշյալ 10 մետրում Մաշտոցի պողոտայի երկու շարքերում տեղավորվել, այդ ընթացքում սանտիմետրերով առաջ շարժվելով անվերջ արգելակել, փոխադրամիջոցը յուրօրինակ խնոցու վերածել: Բայց սա դեռ վերջը չէ: Հանդիպակաց ու ձախակողմյան ուղղությամբ շարժվող տրանսպորտային միջոցների համար խնդիրներ ստեղծելուց զատ տրոլեյբուսը խնդիր է ստեղծում նաեւ իր շարժի համար, քանզի խաչմերուկից անմիջապես հետո  պետք է կանգառ իրականացնի Թամանյանի հուշակոթողի դիմաց, մոտ 30 մետրն անցնի դեպի աջ կողմնորոշվելով: Այս ամենը զգալու համար հարկավոր է գեթ մեկ անգամ անցնել այն, որից խուսափելու լավագույն տարբերակը նախորդ կանգառը շրջանցելն է, տրոլեյբուսի ընթացքը կանոնակարգելը: Սակայն պարզվում է, Երեւանի քաղաքապետարանում այլ կարծիք ունեն, որը թե ինչքանով կնպաստի ողջ քաղաքով մեկ ծագող խցանումների նվազմանը, ցույց կտա ժամանակը: Լավատեսությունն այստեղ անելիք չունի, քանզի ոլորտի ղեկավարումն է խնդրահարույց. չես լուծում հարցերը, դրանք խնդիրների են վերածվում, մեր գեղեցկագույն քաղաքի տրանսպորտային երթեւեկը դժոխակերպ ինչ-որ միջավայր դարձնում:

Ո՜ւր է թե այս երեւույթը միայն տրոլեյբուսային երթեւեկությանը վերաբերվեր: Հաճախ են կարծիքներ հնչում, որ մայրաքաղաքային երթուղիներում կանգառները սպասվածից շատ են, որոնց վերջին տարիներին ավելացան միջանկյալ կանգառները, որոնց աշխատանքները կանոնակարգում են իրենք հետիոտն քաղաքացիները: Դրանք շատ դեպքերում տեղադրվել են լուսացույցերով կարգավորվող խաչմերուկներից մի քանի տասնյակ մետր հեռավորությունների վրա, այն հիմնավորումներով, որ այդ հատվածներում պատահարներ են արձանագրվել, երբեմն` անդառնալի հետեւանքներով: Ավա՜ղ, դրանք հիմա էլ են շարունակվում, քանզի լրացուցիչ կանգառները վրդովեցնում են վարորդներին: Նաեւ` ավտոբուսների վարորդներին, որոնք ստիպված են տեսանելի մետրեր անց կանգառ իրականացնել: Երբեմն դրանք 50-100 մետր, երբեմն 150-250 մետր հեռավորություններում են իրականացվում, խաչմերուկներին շատ մոտ տարածքներում, որոնք խցանումների են հանգեցնում, նաեւ ավտովթարների: Մեզանից յուրաքանչյուրն է օրվա ընթացքում նման տեսարանների ականատես դառնում, որտեղ մեղավորն ու անմեղը դժվար է առանձնացնել: Աստված իմ` ինչքան շատ են մեր խնդիրները, որոնց վերջը այդպես էլ չի երեւում, ինչ է թե դրանց ղեկավարումը ցանկալի մակարդակով չի իրականացվում:

Ապացո՞ւյց եք ուզում, խնդրեմ: Երկրի շուրջ 600.000 կենսաթոշակառուներն ու նպաստառուները ինչ-որ պահանջի համաձայն՝ տարվա ընթացքում մեկ անգամ պետք է հավաստեն իրենց ներկայությունը, այլապես զրկվում են հաջորդ ամսվա գումարից: Մի պահ ընդունենք, որ այդ անպաշտպան խավի 1 տոկոսը, չէ` 0.1 տոկոսը տարվա 12 ամիսներից յուրաքանչյուրում հայտնվում է այդ վիճակում: Ամսվա ընթացքում չվճարված ընդհանուր գումարը կազմում է 24.000.000 դրամ, տարվա հաշվարկով` 300.000.000 դրամ: Մարդիկ զրկվում են գումարից, պետությունը` այդ գումարից կանխատեսվող հարկերից, մոտ 70.000.000 դրամից: Թե ինչու չի կարելի այս յուրօրինակ պատիժը ամսվա 30 օրերի դիմաց 15 օր սահմանել, ոչ մեկը հիմնավոր բացատրություն չունի: Մարդիկ մնացյալ այդ օրերի ընթացքում ֆինանսական գործարքներ կիրականացնեն եւ հարկերի տեսքով 70 մլն դրամի մուծումը կանեն: ՀՀ վարչապետն էլ չի ասի. պետական ապարատը խոչընդոտում է բարեփոխումներին:
Որտե՞ղ է թաղված շան գլուխը:

ԳԵՂԱՄ ՔՅՈՒՐՈՒՄՅԱՆ

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Իմաստաբանական բառարան

Հաջորդ գրառումը

«Օտարը մեզ չի կարող սպանել. մի տեսակ մահ կա հայի համար՝ ինքնասպանություն»

Համանման Հոդվածներ

6 հունիսի, 2025

«Գազայում վիճակն ավելի վատ է, քան դժոխքը Երկրի վրա»

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Կանգ առե՛ք

06/06/2025
Բեռնի համաժողովում Ամենայն հայոց Գարեգին Երկրորդ կաթողիկոսը ելույթի պահին իր հայացքն ուղղում է Եկեղեցիների համաշխարհային խորհրդի նախագահ Ռիտա Ֆամոսին: Լուսանկարը՝ ref.ch կայքի, հեղինակ՝ Ivars Kupcis WCC
6 հունիսի, 2025

Բեռնի համաժողովի նպատակը՝ հայացք ԼՂ  հակամարտությանը, այն չպետք է վերանա հանրային գիտակցությունից

06/06/2025
6 հունիսի, 2025

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի ունեցավ Գերագույն հոգեւոր խորհրդի ժողով

06/06/2025
Հաջորդ գրառումը

«Օտարը մեզ չի կարող սպանել. մի տեսակ մահ կա հայի համար՝ ինքնասպանություն»

Արխիվ

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Վերջին լուրեր

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Տեսանյութ. Հենց ոստիկանության հրապարակած տեսանյութից ակնհայտ է, որ խառնաշփոթ են ստեղծել հենց Նիկոլի շարասյան համար

08/06/2025

Ոստիկանությունը «հերքող» տեսանյութ է դրել՝ այնպիսի խորամանկ նկարագրությամբ, որ կարող է թվալ, թե Նիկոլի շառասյունը որևէ կապ չունի վթարի հետ....

ԿարդալDetails

Փաշինյանի Սյունիք մեկնած ուղղաթիռի նավիգացիայի վրա նշված է «Ազիզբեկով» բնակավայրը

08/06/2025

Փաշինյանը դիպուկ է նկատել, թե Առաջին նախագահը մի ահավոր, շատ վատ խասյաթ ունի՝ ինքը վերջում միշտ ճիշտ է դուրս գալիս

08/06/2025

Վթարված ավտոմեքենան Փաշինյանի ավտոշարասյունից չի եղել. ՆԳՆ

08/06/2025

Փաշինյանի ավտոշարասյունը հերթական ավտովթարի մասնակից է դարձել. վիրավոր կա

08/06/2025
logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական