Ուրբաթ, Նոյեմբերի 7, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Ժանսեմ. Կենդանի գծի վարպետը. Հայաստանի ազգային պատկերասրահում 20 տարի անց բացվեց Ժանսեմի ցուցահանդեսը

25/07/2025
- Տեսադարան
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

2005 թվականին ֆրանսահայ նկարիչ Ժան Ժանսեմը Հայաստանին է նվիրել 400 աշխատանք։  

Դրանից առաջ՝ 2001-ին, նա եկավ Հայաստան ու Հայոց ցեղասպանության թանգարանին նվիրեց 34 կտավներից կազմված իր «Ցեղասպանություն» ստեղծագործությունը և ասաց՝ նա արդեն իր տանն է։

Ժանսեմը փրկվել է Հայոց ցեղասպանության վերջին ալիքից ու ընտանքի հետ 1931 թվականին հաստատվել Փարիզում։

Հովհաննես Սեմերջյանը՝ Ժանսեմը, պատանեկության շրջանում ապրել է աղքատության մեջ ու հենց իր շրջապատի մարդկանց էլ նկարել։ Նկարել սկսել է բառացիորեն փողոցում։

Կորացած մեջքով թշվառ մարդիկ, քաղցած երեխաներ ու ծերեր, ցնցոտիավոր տղամարդիկ, կիսամերկ պարուհիներ… նրա ուշադրությունը գրավել են կյանքի հալածանքներին ենթարկվող մարդիկ։

Ժանսեմը լռակյաց, չշփվող արվեստագետ է եղել։ Բայց պատմում են, որ երբ 1973 թվականին առաջին անգամ եկել է Հայաստան, դարձել է պերճախոս, անմիջապես փոխվել է նրա ներաշխարհը։

Նա թափառում էր գյուղերում ու զարմանում, որ հայկական ավանդական նիստուկացը, մշակույթը պահպանվել է։ Երազում էր մի քանի ամսով գալ Հայաստան, նկարել ու նկարները թողնել այստեղ։

Ժանսեմն ասել է՝ նկարչությունն ինքնակենսագրություն է։ Նա այդպես էլ չազատվեց ցեղասպանության պատկերներից. նրա կերպարները հենց այդ հավերժական ցավն էլ կրում են։

Հայաստանի ազգային պատկերասրահում բացվել է «Ժանսեմ. Կենդանի գծի վարպետը» ցուցահանդեսը, որտեղ ներկայացված են Հայաստանին նվիրած նրա 400 գործերից 120 գրաֆիկաներ։

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

Տե՞ր, թե՞ սեփականատեր

Հաջորդ գրառումը

Օգոստոսի 1-ից QR կոդով մեկերթ տոմսի թղթային տարբերակը դուրս կգա շրջանառությունից

Համանման Հոդվածներ

Տեսադարան

Թալինի եկեղեցին շատ հարմար է՝ վարչական ռեսուրսներ օգտագործելու և աննկատ մնալու համար. Տեր Վրթանես

07/11/2025
Տեսադարան

Ժամերգությունն անց ենք կացնում Մուղնու Սբ. Գևորգ եկեղեցում, որի հոգևորականը՝ Տեր Գարեգինը, կալանավորված է. Տեր Փառեն քահանա Առաքելյան

06/11/2025
ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Թուրքիայի ժողովուրդը հիմա պատրաստ չէ, որ 1915-ին տեղի ունեցածի անունը դրվի ցեղասպանություն. Փայլան

05/11/2025
Տեսադարան

Արդեն 2 տարի ապրում ենք ապագայում. ասաց Փաշինյանը, բայց լեզուն չպտտվեց ասել, որ հին քարտեզներում «Ադրբեջան» անուն առհասարակ չկա

04/11/2025
Հաջորդ գրառումը

Օգոստոսի 1-ից QR կոդով մեկերթ տոմսի թղթային տարբերակը դուրս կգա շրջանառությունից

logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2024 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական