Տրանսպորտային համակարգի վերակազմակերպման նախագծով կրճատվելու են գծերի երկարությունները։ Այսինքն` պայմանական Ավանից մինչև Էրեբունի առնվազն 2, իսկ կարող է կարիք առաջանա 3 տրանսպորտ փոխել։
Եթե դա տեղի ունենա (իսկ ըստ նախագծի՝ դա տեղի է ունենալու) ապա Ավան-Էրեբունի երթի համար կարող է ստիպված լինենք վճարել 300 կամ նույնիսկ 450 դրամ և, հետևաբար, ստիպված կգնենք տարեկան փաթեթ, որը շատ թանկ է, բայց իմ նկարագրած դեպքից էժան։ Ընդ որում, այս հարցը չի լուծվում նաև 100 դրամը պահպանելու դեպքում։
Ըստ այդմ՝ անհրաժեշտ է հարկադրել զիջումներ հենց երկարաժամկետ փաթեթների հարցում։ Երկարաժամկետ փաթեթները աշխարհում ընդունված լավ պրակտիկա է։ Խնդիրը դրա չհիմնավորված գինն է։
Եվ եթե հիմա բողոքը մարի, հետո 41 համարի ուղևորները առանձին, իսկ 63-ինը առանձին չեն հավաքվելու բողոքեն երթուղու փոփոխության դեմ։
Ըստ այդմ՝ թվացյալ զիջումը ծուղակ է, քանի դեռ չեն վերանայվել երկարաժամկետ փաթեթների արժեքները, կամ չի հայտարարվել, որ ոչ թե մեկ ուղևորությունն է 100 կամ 150 դրամ, այլ 90 րոպեի ընթացքում բոլոր ուղևորությունները։
Վերլուծաբան Միքայել Նահապետյան