«Կլասսիկ ակցենտե» կայքն իր մարտ ամսվա «առաջարկ» բաժնում խորհուրդ է տալիս ծանոթանալ Տիգրան Մանսուրյանի «Ռեքվիեմ»-ի նոր լույս տեսած ձայնասկավառակին:
Մանսուրյանի «Ռեքվիեմը» հիշեցնում է հայ ժողովրդի տառապանքների մասին: Նա համբերատար եւ խնամքով է նկատառել ժամանակակից ռեքվիեմի երաժշտական հնարավորություններըՙ հոգեհանգստյան իր առաջին երկը մատուցելով մեզ, որ ձոն է Հայոց ցեղասպանության զոհերին, գրում է երաժշտագիտական կայքն իր խմբագրականում: Այսօր դեռ կարո՞ղ է երգահանը ռեքվիեմ ստեղծել, գրեթե հռետորական այս հարցի պատասխանը, ըստ նույն կայքի հետեւյալն էՙ ժամանակակից կոմպոզիտորի համար մեծագույն մարտահրավեր է դասական հոգեհանգստյան երկ արարելը. Կրոնական ավանդույթը խզվել է, լատիներեն տեքստն ինքնըստինքյան ընկալելի չէ, եւ ահռելի աշխատանք է կոմպոզիտորի համար սփոփանքիՙ սերնդե սերունդ ավանդված խոսքերին կենաց նոր արթնացում ապահովել: Բայց, ինչպես շարադրում է հիշյալ կայքը, անցյալ տասնամյակներին ավանգարդ այնպիսի արվեստագետներ, ինչպիսիք են էստոնացի Արվո Պերթը Arvo PՊrt, Ալֆրեդ Շնիտտկեն, Քշիշտոֆ Պենդերեցկին հոգեւոր, չափազանց տպավորիչ երկեր են ստեղծել: Եթե հաշվի առնենք այն հանգամանքը, որ նրանց ստեղծած երաժշտական երկը տպավորում է նաեւ կրոնի հանդեպ անտարբեր ունկնդրին, հասկանալի է դառնում, որ կրոնական ավանդույթին զգայական թելերով կապված կոմպոզիտորը հերկուլեսյան հանձնառության առջեւ էՙ այն էՙ ժամանակակից հնչյուններով նեցուկ լինել հնագույն տեքստին: Հայ վարպետ կոմպոզիտոր Տիգրան Մանսուրյանը հենց սկզբից է գիտակցել ռեքվիեմ ստեղծելու հանձնառության ահռելի դժվարությունը, բայցեւ կամեցել է հաղթահարել այնՙ հանուն 1915-1917-ին Թուրքիայում Հայոց ցեղասպանությանը զոհ գնացած իր ժողովրդի: Այդ զոհերի թվում են եղել նաեւ նաեւ իր ընտանիքի անդամները, գրում է «Կլասսիկ ակցենտե»-ն Մանսուրյանի 2010-11-ին երկնած «Ռեքվիեմի» մասին ծավալուն հոդվածումՙ բազմաթիվ բարձրարժեք գնահատականների մեջ ընդգծելով, մեր կարծիքով, առանձնահատկություններից կարեւորըՙ երկի հոգեւոր խոնարհությամբ գրված լինելը:
ECM-ի թողարկած ձայնասկավառակի մասին դրական գրախոսականում արժանին է մատուցված գերմանական RIAS կամերային երգչախմբին, բարիտոն Էնդրյու Ռեդմոնդին, սոպրանո Անյա Պետերսենին, խմբավար Ալեքսանդր Լիբրայխին: