Շաբաթ, Նոյեմբերի 15, 2025
Ազգ
Wildberries
Wildberries-ը նվազեցնում է միջնորդավճարը այն վաճառողների համար, ովքեր ապահովում են արագ առաքում մինչև գնորդ
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
Ազգ
Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները

Կա‘մ նորմալ դպրոց, կա‘մ ոչինչ

03/09/2020
- Հրապարակախոսություն
Կիսվել ՖեյսբուքումԿիսվել ԹվիթերումՈւղարկել Տելեգրամով

Կամ նորմալ դպրոց, կամ ոչինչ

Սեպտեմբերի 1-ից դպրոցներում դասերը վերսկսվեցին: Երեխաններն այլևս տանը մնալ չէին կարող, իսկ դպրոցում վտանգ կա` կահամավարակի պատճառով: Ցավոք սրտի, այսուհետ վտանգը միայն համավարակը չէ: Բոլորս լավ հիշում ենք ինչ խանդավառությամբ են գնացել առաջին դասարան, ինչպես ենք խաղացել մեր ընկերների հետ, ինչպես ենք վազվզել դպրոցի միջանցքներում ու բակում: Մեր կյանքի ամենալավ հուշերի զգալի մասը հենց այդ տրաիներին է պատկանում: Բայց, եթե յոթ (հիմա վեց) տարեկանում առաջին անգամ դպրոց ոտք դնեինք և մեզ պարտադրեին հինգ-վեց ժամ դիմակ կրել, անընդհատ սպիրտով լվանալ ձեռքերը, չշարժվել, չխաղալ դասընկերների հետ, դասամիջոց չանել և, այսպես ասած, միայն «խելոք մնալ», հավատացնում ենք, մենք կատեինք դպրոցը, մենք կզզվեինք այդ «վատ տեղից» և կջանայինք այլևս ոտք չդնել այնտեղորևէ լավ հիշողություն չունենալով: Ցավոք, վերոթվարկյալ բոլոր բռնաճնշումներն այս տարի ճաշակելու են մեր երխաները: Իհարկե, համավարակը մեզ թույլ չի տալիս գոնե հիմա ապրել առաջվա պես, բայց ընդունված որոշումներն էլ շատ սխալ են: Կրթությունը լուրջ ոլորտ է և այստեղ տեղ չունեն աճպարարական մոտեցումները: Սկսենք նրանից, որ վեց-յոթ տարեկան երեխան ուղղակի չի կարող դպրոցում գտնվելու ժամանակ անընդհատ մեկուսացված մնալ և չշփվել ընկերների հետ, դա բացառված է: Բացի այդ, աշակերտը պետք է ինտերակտիվ շփման մեջ լինի թե´դասընկերների, թե´ ուսուցիչների հետ, ինչպե՞ս է ապահովվելու այդ շփումը, եթե պետք է պահպանվի հարկադրված մեկուկես մետր ֆիզիկական հեռավորությունը: Ավելին ուսուցիչը չի՞ ստուգելու աշակերտի տետրերը, թե՞ կա այնպիսի ուսուցիչ, ով կարող է մեկուկես մետրից կարդալ առաջին դասարանցու ձեռագիրը: Չմոռանանք նաև այն, որ առաջին դասարանցուն գրել սովորեցնելիսուսոցիչը շատ հաճախ ձեռքով բռնում է նրա ձեռքը ուղղություն ցույց տալու համար: Այդ խնդիրը ո՞նց է լուծվելու: Մեկ վարակված ուսուցիչը շփվում է ամբողջ ուսուցչական կոլեկտիվի հետ, ամբողջ կոլեկտիվըամբողջ դպրոցի: Սրա մասին ո՞վ է մտածելու: Անշուշտ, թղթի վրա որոշումներ ընդունելը բավականին հեշտ է, ի տարբերություն դրանց իրագործմանը, որի ժամանակ բարդությունները լինում են և´ սպասելի, և´ անսպասելի: Նման որոշում ընդունելուց առաջ պետք էր նկատի ունենալ, որ դա դպրոց է, թե՞ այդպես էլ չեն հասկացել ինչ է դպրոցը:
Եթե երեխան չի մոտենալու գրատախտակին, ընկերներից ու ուսուցիչներից մշտապես գտնվելու է մեկուկես մետր հեռավորության վրա, ուսուցիչը ֆիզիկապես չի օգնելու նրան, տետրերը չի ստուգելու, ապա, կներեք, որ փչացնում եմ ձեր տոնը, դպրոցական դասպարոցեսներն սկսելու իմաստը ո՞րն էր:
Առկա ուսուցման իմաստը հենց այն է, որ իրագործվեն վերոթվարկյալ մոտեցումները, եթե դրանք չկան, բացառված են, ապա ինչի՞ համար է առհասարակ դպրոցը, մտածեք նաև սրա մասին:
Ժամեր շարունակ նստած երեխայի ուղեղը չի կարող աշխատել ամբողջ տարողունակությամբ, նա պետք է ստեպ-ստեպ վազվազի, մաքուր օդ շնչի, ցրվի, որպեսզի կարողանա մասնակցել հաջորդ դասաժամին ու որևէ բան սովորել: Այս դեպքում միանշանակ պետք է քննարկումներ արվեին ոլորտի հմուտ մասնագետների հետ, կարևոր մի բան, որը չի արվել: Հաստակողություն է:
Ես ամենևին չեմ պնդում, թե համավարակի վտանգ չկա, կամ զգուշավորություն հարկավոր չէ, ո´չ հարկավոր է և շատ լուրջ, բայց այն ինչ այսօր արվում է, ոչ թե զգուշավորություն է, այլ տաղտկալի որոշումների տրցակ: Դասապրոցեսի մեկնարկից երկու շաբաթ անց որոշման հեիղնակներն էլ կհասկանան, որ անիրագործելի որոշումներ են ընդունել և պետք է անհապաղ փոխել հայեցակարգը. տա Աստված` հետևանքներն անդառնալի չլինեն :
Կամ նորմալ դպրոց, կամ ոչինչ:

Գևորգ Գյուլումյան

ShareTweetShare
Նախորդ գրառումը

«Արևմուտքը Ռուսաստանում ընտրություններից առաջ վերջինիս համար «կեղտոտություններ» է պատրաստում»

Հաջորդ գրառումը

«Իսլամական պետությունը» ծրագրում էր ահաբեկչություն իրականացնել Սուրբ Սոֆիայի տաճարում

Համանման Հոդվածներ

ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Նիկոլ Փաշինյանը, որպես ավտոկրատական մտածողությամբ առաջնորդ, չի կարող գոյատևել առանց «թշնամու» առկայության. Վլադիմիր Մարտիրոսյան

14/11/2025
ԿԱՐԵՎՈՐԸ

Ձեր վճռական մերժումն արտահայտեք խունտայի նկատմամբ՝ ընդդիմադիր ցանկացած ուժին ձեր տված քվեով՝ ի պատիվ հոգևոր վերածնունդ ապահովող Վաղարշապատի

13/11/2025
Հրապարակախոսություն

Թուրանին դիմադրելու փուլն արդեն մեկնարկել է. թուրքական ռազմական ինքնաթիռի կործանումը, ըստ ամենայնի, պատահական միջադեպ չէր. վերլուծություն

13/11/2025
Հրապարակախոսություն

Հատկապես ցինիկ է, որ մարդը, ով թքել է քաղաքացու վրա և մնացել անպատիժ, այսօր ուրիշների է մեղադրում խուլիգանության մեջ. Սուրեն Սուրենյանց

13/11/2025
Հաջորդ գրառումը

«Իսլամական պետությունը» ծրագրում էր ահաբեկչություն իրականացնել Սուրբ Սոֆիայի տաճարում

logo-white1
“Վահան Թեքեյան” Սոցիալ-Մշակութային Հիմնադրամ
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։ Կայքի նյութերը տարածելիս հղումը կայքին պարտադիր է։

©2025 «ԱԶԳ» վերլուծական

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Ոչինչ չի գտնվել
Տեսնել բոլոր արդյունքները
  • Նորություններ
    • Պաշտոնական
    • Տեղական
    • Միջազգային
    • Տնտեսական
    • Տարածաշրջանային
    • Սոցիալական
    • Մշակութային
    • Հոգևոր
    • Իրավունք
    • ՌԱԿ մամուլ
  • Վերլուծություն
    • Քաղաքականություն
    • Տնտեսական
    • Հրապարակախոսություն
  • Մշակույթ
    • Ազգային
    • Կերպարվեստ
    • ToTo
    • Երաժշտություն
      • Դասական
      • Պոպ
      • Ջազ
      • Ռոք
  • ՌԱԿ մամուլ
  • «ԱԶԳ» Շաբաթաթերթ
    • Հոդվածներ
    • «ԱԶԳ» շաբաթաթերթ, տպագիր
    • Տպագիր արխիվ 1991-2025
    • Արխիվ
  • Տեսադարան
  • Մամուլ
  • Մեր հեղինակները

© 2025 «ԱԶԳ» վերլուծական